  • 1. Data: 2009-06-05 13:56:47
    Temat: LB1838 - gdzie dostać? Poznań.
    Od: ggx <g...@g...ggx>

    Szanowni koledzy,

    Układ LB1838 - sterownik silnika krokowego. Wszystkie ścieżki przewodzą,
    połączenia przelutowane, a silnik nie rusza. Przypuszczam, że padł
    właśnie ten scalak. Silnik sprawdzony i działa, procesor wykonuje
    wszystkie inne funkcje. Z uwagi na trudne położenie, pomiar napięcia na
    nóżkach nie jest jeszcze możliwy.

    Gdzie LB1838 dostanę w Polsce? Najlepiej w Poznaniu.
    Z tego, co wyczytałem, to Mitsumi montował te układy do napędów FDD, ja
    żadnego takiego nie mam.

    --
    pozdrawiam,
    ggx

  • 2. Data: 2009-06-05 15:52:43
    Temat: Re: LB1838 - gdzie dostać? Poznań.
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "ggx" <g...@g...ggx> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Gdzie LB1838 dostanę w Polsce? Najlepiej w Poznaniu.
    > Z tego, co wyczytałem, to Mitsumi montował te układy do napędów FDD, ja

    Widze w swoim szrocie, z tym że 1 szt (nie kopałem głęboko ;), i niewiadomo
    czy dobry (elektronika wymontowana z flopa).

    Włodek

  • 3. Data: 2009-06-05 21:21:48
    Od: k...@t...pl

    On 5 Cze, 17:52, Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl> wrote:

    > Widze w swoim szrocie, z tym że 1 szt (nie kopałem głęboko ;), i niewiadomo
    > czy dobry (elektronika wymontowana z flopa).

    Jeśli jesteś zainteresowany sprzedażą, to napisz mi proszę na
    kudlaty.malpa.tenbit.pl numer konta i kwotę (razem w wysyłką). Jeśli
    jesteś z Poznania, to chętnie odbiorę osobiście.

    --
    pzdrv!
    ggx