  • 1. Data: 2009-06-04 12:57:12
    Temat: Atmel - preliminary
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    U Atmela często zaglądam do AVRów i ARMów.
    Zastanawiam się, dlaczego sporo datascheet'ów oznaczona jest "preliminary".
    Dla takiego ATtiny2313 ostatnia aktualizacja była ponad 3 lata temu.
    Pamiętam, że z 10 lat temu dla AT90s1200 czy AT90S2313 po kilku
    modyfikacjach pojawiał się dopisek "complete" (teraz już mają "mature").
    Podobnie jest z ARMami SAM7, chociaż przy RM9200 nie ma dopisku.
    Może mam problem z angielską terminologią i preliminary to znaczy jeszcze
    coś oprócz "wstępniak"?
    Rozumiem, że są wprowadzane poprawki do dokumentacji, ale w tej sytuacji
    każda wersja Windows powinna być "preliminary", aby po okresie wspierania i
    uaktualniania zdobyć status 'mature' i odradzać jej instalowanie.
    Może ma ktoś sensowne wytłumaczenie / przetłumaczenie słówka "preliminary" ?

    Michał

  • 2. Data: 2009-06-04 18:44:14
    Temat: Re: Atmel - preliminary
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Michał Lankosz pisze:

    > Rozumiem, że są wprowadzane poprawki do dokumentacji, ale w tej sytuacji
    > każda wersja Windows powinna być "preliminary", aby po okresie wspierania i
    > uaktualniania zdobyć status 'mature' i odradzać jej instalowanie.

    No przecież jest. Taka wieczna "beta". ;-)

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2009-06-04 19:50:55
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Michał Lankosz" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Może ma ktoś sensowne wytłumaczenie / przetłumaczenie słówka
    "preliminary" ?

    = "kliencie pocałuj nas w d.. gdy coś nie zadziała"

    e.

  • 4. Data: 2009-06-05 21:47:31
    Od: Arczi <n...@...please>

    On 2009-06-04 21:50, entroper wrote:

    > = "kliencie pocałuj nas w d.. gdy coś nie zadziała"

    O! Ładnie powiedziane. Nie tylko Atmel tak ma. Spójrzmy chociażby na NXP.

    Arczi

  • 5. Data: 2009-06-08 11:07:30
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Arczi" <n...@...please> napisał w wiadomości

    > O! Ładnie powiedziane. Nie tylko Atmel tak ma. Spójrzmy chociażby na
    NXP.

    Klienta należy przyzwyczajać do tego, że korzystanie z produktu jest
    przywilejem i zaszczytem a nie prawem. Docelową sytuacją jest ta znana z
    licencjonowania oprogramowania: wieczne preliminary i zero
    odpowiedzialności.

    e.

  • 6. Data: 2009-06-08 19:55:15
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    entroper wrote:
    > Użytkownik "Arczi" <n...@...please> napisał w wiadomości
    > NXP.
    >
    > Klienta należy przyzwyczajać do tego, że korzystanie z produktu jest
    > przywilejem i zaszczytem a nie prawem.

    A zebys wiedzial, ze to prawda. Chcialem kupic procki Atmela i wyszlo ze
    sie nie da (w rozsadnym terminie). Zaszczyt mnie pieprznal nieziemski
    jak znalazlem 50szt u bardzo malo znanego dystrybutora.

    --
    Jerry1111