  • 81. Data: 2012-06-25 15:43:22
    Temat: Re: Kupiłem akumulator!
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Agent

    > W tym przypadku przypominasz mi Cavalino. On też zawsze robi okazję roku
    > na wszystkim czego się tknie i każde inne podejście do sprawy jest
    > zawsze gorsze niż jego.

    Tyle, że ja mam rację, a on nie. :D

  • 82. Data: 2012-06-25 15:43:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Agent

    > Ale
    > przekonanie o tym że ten aku to był dobry zakup zaraz po zakupie i w
    > dodatku w lecie jest po prostu dziecinne.

    Powiem Ci w tajemnicy, że napisałem ten post zanim go w ogóle włożyłem do
    auta. :>

  • 83. Data: 2012-06-25 15:44:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Agent

    > Ale jaki sens jest pisać że się zrobiło super zakup zaraz po zakupie
    > tylko dlatego że było tanio?

    Bo wytrzyma dłużej niż Twój, za który przepłaciłeś. :>

  • 84. Data: 2012-06-25 15:46:30
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Agent

    > Tam gdzie ja zakładam podjeżdżasz, mówisz że aku jest coś nie teges i
    > facet od ręki wymienia na inny. Resztą reklamacji on się zajmuje.

    Widzę, że znasz bardzo wpływowych ludzi! A może załatwi Ci używaną oponę
    do stara? Albo choinkę o zapachu kokosowym do malucha?

  • 85. Data: 2012-06-25 15:47:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin jacek

    > czasem powod zniszczenia akumulatora to wyzsze napiecie ladowania
    >
    > -nie zareklamujesz takiego bo ma wyrazne slady -bardzo szybko z nowym
    > stanie sie to co ze starym
    >
    > jezeli w ten sam sposob podchodzisz do innych ukladow samochodu to
    > gratuluje

    Fascynujące, ale skąd przypuszczenie, że mam za wysokie napięcie
    ładowania? W szklanej kuli wyczytałeś? Czy z fusów?

  • 86. Data: 2012-06-25 18:06:54
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *to* w wiadomości news:js9ptq$o30$125@usenet.news.interia.pl napisał(a):
    > begin Agent
    > Tyle, że ja mam rację, a on nie. :D

    Zapytaj alkoholika czy jest uzależniony, on też prawdy nie dostrzeże.

    Pozdr

  • 87. Data: 2012-06-25 18:10:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Przembo

    > Zapytaj alkoholika czy jest uzależniony, on też prawdy nie dostrzeże.

    I co w związku z tym?

  • 88. Data: 2012-06-25 18:12:34
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *to* w wiadomości news:js9bdc$o30$116@usenet.news.interia.pl napisał(a):
    > begin Przembo
    > Czyli nawet nie przeczytałeś postów, na które odpisujesz.

    Nie dałeś szansu mi ocenić czy 15 min kontra 1 min to w Twoim wypadku
    istotna różnica, więc warunek do pominięcia.

    > Nie mam stawek godzinowych, nie pracuję w McDonald's.

    Zazdroszcze.

    > W 10-15 minut to się ubiorę i wsiądę do samochodu. Gdy ostatnio tam
    > byłem, nie widziałem składu akumulatorów.

    Tak grubo się ubierasz czy masz kilometr do auta?

    Swoją drogą że też Ci się chce trwać w swojej betonowej zbroi, no cóż, masz
    rację zrobiłeś interes życia ;-)

    Pozdr

  • 89. Data: 2012-06-25 20:14:09
    Temat: Re: Kupi3em akumulator!
    Od: "jacek" <j...@p...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin jacek

    > Fascynujące, ale skąd przypuszczenie, że mam za wysokie napięcie
    > ładowania? W szklanej kuli wyczytałeś? Czy z fusów?

    Napisalem "czasami" a zeby wiedziec trzeba sprawdzic bo moze przyczyna
    zniszczonego akumulatora to niewlasciwie ladowanie
    Przy okazji kontroli ladowania dobrze sprawdzic prad jaki pobiera rozrusznik

    Jezeli dalej tu widzisz jakies wrozenie to bez komentarza

    pozdrawiam
    Jacek

  • 90. Data: 2012-06-25 20:22:13
    Od: "jacek" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości

    > W sensie, w supermarkecie ? Nie bardzo sobie wyobrażam.

    Chodzilo mi o sklep z akumulatorami
    Chyba nie mieli w tym sklepie nic innego
    Wlasnie w takim kupowalem ostatni
    Znalazlem jegooferte na allegro i pojechalem kupic
    jednak akukulatory na polkach mialy prawie o 1/3 wyzsze ceny
    Zapytalem czy musze licytowac zeby kupic w cenie z allegro ale okazalosie ze
    allegro to tylko haslo i dostalem w tej cenie lacznie z wmontowaniem i
    sprawdzeniem
    ladowania i rozrusznika . W sklepie byl drugi klient ktory wzial z polki
    akumulator zaplacil cene
    jaka byla.Wybral Centre.Pytam sprzedawcy co o nich sadzi to mowil ze
    handluja tylko dlatego
    ze niektorzy jak wlasnie ten klient chca wlasnie takie.
    Tez mial raczej marne zdanie o tej firmie

    pozdrawiam
    Jacek