  • 71. Data: 2012-06-25 12:23:21
    Temat: Re: Kupiłem akumulator!
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:js9bfk$kof$1@usenet.news.interia.pl...
    > begin Agent

    > Mam w dupie gwarancje, powiedzmy, że aku się wysra i co? Będę z nim
    > gdzieś jeździł, czekał na rozpatrzenie gwarancji, a auto będzie stało?

    Tam gdzie ja zakładam podjeżdżasz, mówisz że aku jest coś nie teges i facet
    od ręki wymienia na inny. Resztą reklamacji on się zajmuje.

  • 72. Data: 2012-06-25 12:25:32
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > begin Agent

    > Dokładnie tak.

    W tym przypadku przypominasz mi Cavalino. On też zawsze robi okazję roku na
    wszystkim czego się tknie i każde inne podejście do sprawy jest zawsze
    gorsze niż jego.

  • 73. Data: 2012-06-25 12:31:18
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > Kura przestała ostatnio dziobać ziarno na skutek wysranego akumulatora.
    > Poszedłem do supermarketu i kupiłem najtańszy jaki znalazłem o właściwych
    > parametrach. Jakiś JENOX. Bliskie porównanie nowego i starego (z ASO
    > Skody) wykazało, że różnią się tylko naklejką. ROTFL.
    >
    > I kupujcie frajerzy drogie akumulatory po ASO czy innych magicznych
    > sklepach.

    Ja rozumiem że kupiłeś powyższy akumulator, miałes go powyżej 5 lat i
    stwierdzasz że cena zakupu/ trwałość wyszła najbardziej optymalnie. Ale
    przekonanie o tym że ten aku to był dobry zakup zaraz po zakupie i w dodatku
    w lecie jest po prostu dziecinne.

  • 74. Data: 2012-06-25 12:32:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-06-25 10:29, Grejon pisze:

    > Nieść jak nieść. Przestają dziobać ziarno!

    To chyba sąsiedzi powinni być zadowoleni ;)

  • 75. Data: 2012-06-25 14:07:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Agent,

    Monday, June 25, 2012, 12:31:18 PM, you wrote:

> [...]
    > przekonanie o tym że ten aku to był dobry zakup zaraz po zakupie i w dodatku

    Kupiłem kiedyś Centrę+ w ASO. Zaplaciłem majątek. Z trudem przetrwała
    gwarancję, ostatecznie padła krótko po niej.

    Wkurzyłem się, pojechałem do taniego sklepu z tanimi akumulatorami,
    kupiłem najtańszy jaki pasował, jeżdżę 3 lata i nie wiem, co to
    problemy z akumulatorem. Nawet jeśli teraz padnie, to wiem, że za
    podłą jakość zapłaciłem podłą cene i bez żalu pojadę do tego samego
    sklepu po kolejny najtańszy. Ale się nie zanosi na to, żeby obecny
    chciał paść.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 76. Data: 2012-06-25 14:29:16
    Od: "jacek" <j...@p...pl>

> [...]
    >
    > Mam w dupie gwarancje, powiedzmy, że aku się wysra i co? Będę z nim
    > gdzieś jeździł, czekał na rozpatrzenie gwarancji, a auto będzie stało?

    czasem powod zniszczenia akumulatora to wyzsze napiecie ladowania

    -nie zareklamujesz takiego bo ma wyrazne slady
    -bardzo szybko z nowym stanie sie to co ze starym

    jezeli w ten sam sposob podchodzisz do innych ukladow samochodu to gratuluje

    pozdrawiam
    Jacek

  • 77. Data: 2012-06-25 14:33:43
    Od: "jacek" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik" <g...@...lesie> napisał w wiadomości

    > I to jest niezła bzdura. Z ciekawości kiedys sprawdzałem, kilka
    > supermarketów + feuvert i wszędzie ceny były znacząco wyższe niż w sklepie
    > sprzedającym wyłącznie akumulatory.

    nie zawsze na pierwszy rzut oka
    czasem cene trzeba wynegocjowac a w takich wlasnie sklepach mozna dosc duzo

    pozdrawiam
    Jacek

  • 78. Data: 2012-06-25 14:47:10
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-06-25 14:33, jacek wrote:
    > U?ytkownik "Marcin 'Yans' Bazarnik"<g...@...lesie> napisa? w wiadomo?ci

    > nie zawsze na pierwszy rzut oka
    > czasem cene trzeba wynegocjowac a w takich wlasnie sklepach mozna dosc duzo

    W sensie, w supermarkecie ? Nie bardzo sobie wyobrażam.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 79. Data: 2012-06-25 14:51:53
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

> [...]
    > podłą jakość zapłaciłem podłą cene i bez żalu pojadę do tego samego
    > sklepu po kolejny najtańszy. Ale się nie zanosi na to, żeby obecny

    No i przynajmniej możesz powiedzieć że testowałeś ten tani akumulator 3 lata
    i Twój zakup miał sens. Ale jaki sens jest pisać że się zrobiło super zakup
    zaraz po zakupie tylko dlatego że było tanio?

  • 80. Data: 2012-06-25 15:42:51
    Od: to <t...@i...pl>

    begin jacek

    > nie zawsze na pierwszy rzut oka
    > czasem cene trzeba wynegocjowac a w takich wlasnie sklepach mozna dosc
    > duzo

    ROTFL, nie mam co robić, tylko się targować o cenę akumulatora. Pocieszni
    jesteście.