  • 21. Data: 2016-06-10 10:26:57
    Temat: Re: Który środek do "przewietrzenia" klimy?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:niu0gu$lm9$1@node2.news.atman.pl...
    >W okolicznym sklepie znalazłem trzy, każdy o innym składzie:
    >
    > a) Chlorek didecylodimetyloamonu 0,5g/L
    > b) Etanol 700g/L, Srebro 3g/L
    > c) Etanol, Propan, Butan, kompozycję zapachową
    >
    > Różnią się ceną w zakresie 12-22 zł. Wszystkie w postaci tuby aerozolu do
    > włączenia w zamkniętym samochodzie z włączonym obiegiem wewnętrznym.
    >
    > Który najsensowniejszy z tej trójki?

    Na pewno nie taki w postaci pianki. Kilka lat temu psiknąłem pianką na
    parownik i zaczęły się pojawiać zapachy. Podejrzewam, że ta pianka
    spowodowała przyklejanie się kurzu do parownika.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 22. Data: 2016-06-10 23:47:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > A w wątku o passacie już przestałeś się wymądrzać zero-jedynkowo? :-)
    > ---
    > Pasaty sprzedają w Ameryce czy w Azji ?

    Doczytałeś już, że mogą być powolne wycieki gazu w instalacji,
    np. 10-20 gramów na rok? Będziesz dalej cwaniakował?
    ---
    Opowiedz jak tankowałeś freon

  • 23. Data: 2016-06-11 08:35:50
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>