  • 1. Data: 2016-06-04 08:14:16
    Temat: Jak to możliwe, porównanie mikrusów fiacik vs fordzik
    Od: pepe <p...@g...com>

    Na ulicy zwrócił na mnie uwagę fordzik KA II, taki mikrus myślałem że
    wielkości seicento, jednak strona w necie twierdzi że to jest całkiem
    większe od PNADY II a nawet III:

    http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=8133

    jakiś błąd??czy po prostu różne sposoby mierzenia?

  • 2. Data: 2016-06-04 08:29:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pepe pisze tak:

> [...]
    > całkiem większe od PNADY II a nawet III:
    >
    > http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=8133
    >

    > jakiś błąd??czy po prostu różne sposoby mierzenia?

    Ludzie powszechnie uważają, że Fiat Fiorino jest wielkości Matiza :)
    Przyjrzyj się na ulicy z daleka na Fiorino.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2016-06-04 08:43:20
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-04 o 08:14, pepe pisze:
    > Na ulicy zwrócił na mnie uwagę fordzik KA II,

    Oho, musisz być niezłe "ciacho" ;)

    Lewis

  • 4. Data: 2016-06-04 08:53:36
    Od: pepe <p...@g...com>

    W dniu 2016-06-04 o 08:43, Lewis pisze:

    > Oho, musisz być niezłe "ciacho" ;)

    wiem wiem "zwrócił moją uwagę"

    a tak niech ktoś mi powie dlaczego ten KA jest taki tani, no z 8tys
    tańszy niż wielkościowy odpowiednik opel karl przy tym samym
    wyposażeniu...czy oni to składają w afryce czy u ruskich

  • 5. Data: 2016-06-04 09:09:22
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04.06.2016 o 08:53, pepe pisze:

> [...]
    > tańszy niż wielkościowy odpowiednik opel karl przy tym samym
    > wyposażeniu...czy oni to składają w afryce czy u ruskich

    W Polsce.
    To jest brat bliźniak Fiata 500.
    Produkowane są w tej samej fabryce w Tychach.

    I Fiat 500 też mógłby tyle kosztować, ale mają inną politykę cenową.
    Liczą, że durnie zapłacą im +50% za wygląd wzorowany na tym z lat 50-tych.
    I wielu takich znajdują.
    Mnie osobiście musieliby te 50% dopłacić, a od czasu kiedy wszystkie
    Fiaty przypominają 500, wypadły z listy moich zainteresowań.

  • 6. Data: 2016-06-04 09:40:08
    Od: pepe <p...@g...com>

    > Mnie osobiście musieliby te 50% dopłacić, a od czasu kiedy wszystkie
    > Fiaty przypominają 500, wypadły z listy moich zainteresowań.

    no to tu jesteśmy w 100% zgodni, nie trawię tej stylistyki począwszy od
    pandy III a skończywszy na 500X, zupełnie nie rozumiem tego trendu
    okrągłego spuchniętego bałwana na kółkach

    jako użytkownik pandy II nie znajduje następcy w katalogu fiata

    Ford/iat KA II jest w połowie drogi między tym co mi się podoba co
    mogłbym zaakceptować a tym na co mnie stać

    10 letnie fiaty z linii stilio punto II o ostrych kształtach do dzisiaj
    są w formie i się podobają

    heh znowu zauważyłem ciekawostkę: dlaczego VW UP z klimą metalikiem
    kosztuje wyraźnie taniej niż SKODA w tej samej konfiguracji...hmm

  • 7. Data: 2016-06-04 13:30:15
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > heh znowu zauważyłem ciekawostkę: dlaczego VW UP z klimą metalikiem
    > kosztuje wyraźnie taniej niż SKODA w tej samej konfiguracji...hmm

    Ale która, fabia?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 8. Data: 2016-06-04 14:04:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Jun 2016 09:40:08 +0200, pepe napisał(a):
    > heh znowu zauważyłem ciekawostkę: dlaczego VW UP z klimą metalikiem
    > kosztuje wyraźnie taniej niż SKODA w tej samej konfiguracji...hmm

    a) sprawdzic czy to aby na pewno to samo,
    b) tak juz dziala marketing - klient wie, ze skoda to tani VW, wiec
    mozna z niego zdzierac wiecej jak juz przyjdzie :-)

    c) bywaja szczegoly nieopisane w konfiguracji.

    J.

  • 9. Data: 2016-06-05 07:05:10
    Od: pepe <p...@g...com>

    W dniu 2016-06-04 o 13:30, Mateusz Bogusz pisze:

    > Ale która, fabia?

    odpowiednikiem VW UP jest CITIGO

  • 10. Data: 2016-06-05 11:07:02
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2016-06-04 o 14:04, J.F. pisze:

    > b) tak juz dziala marketing - klient wie, ze skoda to tani VW, wiec
    > mozna z niego zdzierac wiecej jak juz przyjdzie :-)

    To tak jak w marketach nagminnie teraz produkt w większym opakowaniu ma
    cenę jednostkową WYŻSZĄ niż ten w mniejszym opakowaniu.
    Bo się klient przyzwyczaił że jest odwrotnie i nie sprawdza...;)

    Sławek