  • 11. Data: 2009-11-08 00:17:45
    Temat: Re: Który GeForce GTS 250/1GB?
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    OMSON pisze:
    > Dlatego zwracam sie do grupy aby wyeliminować takie typy. Ofertę mogę
    > (jak każdy) znaleźć w internecie, gorzej ze zwykłymi opiniami na temat
    > sprawowania się chłodzenia.
    > Czy np Glaciator stosowany namiętnie w kartach ASUS'a jest dobrym
    > chłodzeniem? A może Zalman występujący w modelach Gigabyte'a?
    >
    > http://www.allegro.pl/item800153616_asus_gts_250_1gb
    _nowa_ddr3_gts250_hdmi_szok_cena.html

    Mam kartę 9600GSO z identycznym chłodzeniem (1 link) i jest w ogóle nie słyszalne,
    nawet w stresie -
    bude mam na biurku około 1,5m od ucha, otwartą i od czasu zakupu ani razu nie
    słyszałem wentylatora
    działającego na karcie, karta jest podkręcona - 550/1375/800 @ 650/1625/900 temp.
    średnia - 58°C,
    maksymalna jaką widziałem to 65°C (po ok 2h grania w OF: Dragon Rising)

    --
    WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

    www.webprogress.com.pl

  • 12. Data: 2009-11-08 14:37:03
    Od: reles <r...@a...asd>

    vcore pisze:

    _nowa_ddr3_gts250_hdmi_szok_cena.html

    > Mam kartę 9600GSO z identycznym chłodzeniem (1 link) i jest w ogóle nie
    > słyszalne, nawet w stresie

    Miałem GSO z tym chłodzeniem i nie nazwałbym go niesłyszalnym - więcej
    jest dość głośne. Zatem albo masz głośnego pieca i nie słyszysz, albo
    kabelek od zasilania wiatraka ci się wysunął.

    Mam w obudowie 4x 12cm pracujące na 800-1000rpm + 4 HDD i na tym tle ów
    Asus był bardzo irytujący.

  • 13. Data: 2009-11-09 12:47:00
    Temat: ASUS nie przełącza się w tryb 2D?
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    O co chodzi z kartami ASUS'a GTS 250? Są na sieci opinie userów, którzy
    skarżą sie na problemy karty z przełączaniem sie w tryb 2D - prawda to?

    Pzdr, OMSON

  • 14. Data: 2009-11-10 12:43:13
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 08-11-2009 o 15:37 reles napisał na pl.comp.pecet:

> [...]
    > kabelek od zasilania wiatraka ci się wysunął.
    >
    > Mam w obudowie 4x 12cm pracujące na 800-1000rpm + 4 HDD i na tym tle ów

    Miałem przyjemność sprawdzić kilka (trzy) karty z tym chłodzeniem.
    Wszystkie zachowywały się rewelacyjnie. Ciche i chłodne.
    Zastanawiam się, o co chodzi, gdyż co jakiś czas słyszę jak ktoś narzeka
    na głośność.
    Producent podaje głośność max 25dB i to jest delikatny szum, na który być
    może ktoś jest wrażliwy. Ale jak założyć 12cm wiatrak na grafikę :)
    Słyszałem jeszcze o problemach z regulacją obrotów. Chodzi o to, że po
    zainstalowaniu karty, obroty ustawiają się na odpowiednią wartość,
    np 30, 40%. Jeżeli jest to więcej lub 100%, wiatrak staje się głośny.
    Niestety nie mam jak tego sprawdzić praktycznie.

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 15. Data: 2009-11-13 08:33:57
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Wiesław pisze:

> [...]
    > np 30, 40%. Jeżeli jest to więcej lub 100%, wiatrak staje się głośny.
    > Niestety nie mam jak tego sprawdzić praktycznie.

    Ja też swojej karty w ogóle nie słyszę, a co lepsze... mam w obudowie jeden
    wentylator który chodzi
    na najniższych obrotach - nawet jak się przyłoży ucho to słychać jedynie pracujący
    dysk i lekko
    dmuchający wentylator z zasilacza - nawet podczas długotrwałego grania w stosunkowo
    wymagające gry
    karta jest niesłyszalna, na początku sprawdzałem czy 'dmucha' podkładając dłoń bo
    ciągle miałem
    wrażenie że wentylator stoi - ale jednak działa, a karta się w ogóle nie grzeje więc
    wygląda na to
    że działa poprawnie