  • 1. Data: 2009-11-04 18:45:54
    Temat: Symbole walut
    Od: 2late <d...@w...pl>

    Witam,

    Mam Acera Travelmate 7320 i Windows XP z symbolami Euro i Dolara na
    klawiaturze (obok strzalek) ale jakos to nie dziala. Probowalem z altami
    shiftami i wszystkimi innymi kombinacjami. Jak to uruchomic? I Pytanie
    drugie:Jak wycisnac z klawiatury symbol Funta Szterlinga, najlepiej zamiast
    dolara, ktory mam wlasciwie zdublowany, ewentualnie jaka
    kombinacja"alt+co?"? ;)

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R)

  • 2. Data: 2009-11-04 19:08:59
    Temat: Re: Symbole walut
    Od: "daro" <d...@u...ue>

> [...]
    > drugie:Jak wycisnac z klawiatury symbol Funta Szterlinga, najlepiej
    > zamiast dolara, ktory mam wlasciwie zdublowany, ewentualnie jaka

    Do użycia tych klawiszy musi być specjalny programik acera - poszukaj na ich
    stronie. Hotkey czy jakos tak.

  • 3. Data: 2009-11-04 23:49:19
    Od: 2late <d...@w...pl>

    daro wrote:

    > Do użycia tych klawiszy musi być specjalny programik acera - poszukaj na
    > ich stronie. Hotkey czy jakos tak.

    Dzieki. Wystarczylo ze wlaczylem launch manager i dziala ale jak tu teraz
    przemapowac znak $ na ? ?

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R)

  • 4. Data: 2009-11-05 00:04:21
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    On 2009.11.04 19:45, 2late wrote:
    > zamiast dolara, ktory mam wlasciwie zdublowany, ewentualnie jaka
    > kombinacja"alt+co?"? ;)

    charmap

    Problem ewidentnie niesprzętowy.

    --
    Mar

  • 5. Data: 2009-11-05 10:54:37
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Mariusz pisze:
    > Problem ewidentnie niesprzętowy.

    Jak to nie sprzętowy, skoro na jego klawiaturze są nadrukowane te
    symbole? :)

  • 6. Data: 2009-11-05 19:31:28
    Od: 2late <d...@w...pl>

    PesTYcyD wrote:

    > Jak to nie sprzętowy, skoro na jego klawiaturze są nadrukowane te
    > symbole? :)

    Ok, na jaka grupe powinienem napisac?

    2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R)

  • 7. Data: 2009-11-05 20:37:28
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    2late pisze:
    > Ok, na jaka grupe powinienem napisac?