  • 1. Data: 2009-11-05 10:58:48
    Temat: Który GeForce GTS 250/1GB?
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Jak w temacie - którą kartę polecalibyście (główny nacisk na chłodzenie)?

    Wystarczy Chieftec 400W do niej (teraz ciągnie GF 8800GS z 30% O/C oraz
    Core2Duo E6320 z 30% O/C)?

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2009-11-05 15:38:35
    Temat: Re: Który GeForce GTS 250/1GB?
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie - którą kartę polecalibyście (główny nacisk na chłodzenie)?

    np. Gainward (745/2200)
    chociaż lepszy wentylator ma Asus Dark Knight ale ciutke mniejsze zegary
    740/2200 i droższa o jakieś 20zł.

    > Wystarczy Chieftec 400W do niej (teraz ciągnie GF 8800GS z 30% O/C oraz
    > Core2Duo E6320 z 30% O/C)?

    wystarczy spoko. to nie Modecom czy jakiś Tracer.

  • 3. Data: 2009-11-05 19:19:34
    Od: "bosskg" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "OMSON" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > np. Gainward (745/2200)

    Z tym, że to straszna suszarka... Nawet skręcenie obrotów niewiele daje.

    Krzysiek
    Gdybym umiał to sam bym przed sobą klękał!

  • 4. Data: 2009-11-05 21:59:20
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    bosskg pisze:

    > Z tym, że to straszna suszarka... Nawet skręcenie obrotów niewiele daje.

    Dlatego zwracam sie do grupy aby wyeliminować takie typy. Ofertę mogę
    (jak każdy) znaleźć w internecie, gorzej ze zwykłymi opiniami na temat
    sprawowania się chłodzenia.
    Czy np Glaciator stosowany namiętnie w kartach ASUS'a jest dobrym
    chłodzeniem? A może Zalman występujący w modelach Gigabyte'a?

    http://www.allegro.pl/item800153616_asus_gts_250_1gb
    _nowa_ddr3_gts250_hdmi_szok_cena.html
    http://www.allegro.pl/item800052524_gigabyte_geforce
    _gts_250_1gb_box_gwarancja_krakow.html
    Posiadam obecnie kartę Gainward Bliss GF 8800GS/384MB ze zmienionym
    chłodzeniem na Artctic NV Silencer 5 i w zasadzie jest bezgłośne, na
    dodatek bardzo wydajne - szukam karty z równie dobrym chłodzeniem...

    Pzdr, OMSON

  • 5. Data: 2009-11-05 21:59:22
    Od: BartekK <s...@N...org>

    OMSON pisze:
> [...]
    > Czy np Glaciator stosowany namiętnie w kartach ASUS'a jest dobrym
    > chłodzeniem? A może Zalman występujący w modelach Gigabyte'a?
    Z zalmanem daj sobie spokój, jak spojrzysz w archiwum grupy w
    poszukiwaniu frazy 'zalman+suszarka' albo 'zalman na grafice, kury się
    przestały nieść' to będziesz miał wiele do czytania :)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 6. Data: 2009-11-05 22:13:11
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    BartekK pisze:

    > Z zalmanem daj sobie spokój, jak spojrzysz w archiwum grupy w
    > poszukiwaniu frazy 'zalman+suszarka' albo 'zalman na grafice, kury się
    > przestały nieść' to będziesz miał wiele do czytania :)

    Już kiedyś wpadłem na podobne opinie, co mnie bardzo zdziwiło (pamiętam
    czasy, gdy wymieniłem oryginalne chłodzenie z GF6600GT od Gigabyte'a na
    miedzianego Zalmana i było cool fajowo) ;) Ale dzięki za ostrzeżenie.
    Ostatecznie mogę rozważyć zakup najtanszej karty GTS 250 i zainwestować
    w dobre chłodzenie... Póki co liczę, że uda się jednak coś wyszukać bez
    kombinacji. ;)

    Pzdr, OMSON

  • 7. Data: 2009-11-06 08:16:58
    Od: BartekK <s...@N...org>

    OMSON pisze:
    > Ostatecznie mogę rozważyć zakup najtanszej karty GTS 250 i zainwestować
    > w dobre chłodzenie...
    Obawiam się że to jest najlepsze wyjście, niestety nie najtańsze.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 8. Data: 2009-11-06 16:57:34
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > Z tym, że to straszna suszarka... Nawet skręcenie obrotów niewiele daje.

    mi się trafił co prawda Gainward Golden Sample GTX 260 który jest cichutki
    40% obrotów około 1900RPM. Dodam, że przy 75'C dopiero przyspiesza do 44%
    także podczas grania w GTA IV jest całkiem przyjemnie bo nie jest on
    głośniejszy od reszty wentylatorów w komputerze. W idle temperatura GPU to
    około 40 stopni.

  • 9. Data: 2009-11-06 16:58:39
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    > Obawiam się że to jest najlepsze wyjście, niestety nie najtańsze.

    dorzucić trochę do 260-tki Golden Sample. One są bardzo ciche. Wyjdzie
    lepiej jak kupowanie karty + chłodzenie.

  • 10. Data: 2009-11-06 17:27:45
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Doxent pisze:

    > Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    >
    > dorzucić trochę do 260-tki Golden Sample. One są bardzo ciche. Wyjdzie
    > lepiej jak kupowanie karty + chłodzenie.

    Tylko trzeba uważać.260 jest bardzo długa.
    Nie wejdzie do każdej obudowy.
    Poza tym jest cicha, zimna i wydajna.