    From: Ewa J <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Ktory?
    Date: Sun, 01 Mar 2009 11:50:42 -0700

    Witam,
    Malpka to odrobine za malo wiec prosze o porade ktory kupic:

    D60
    XSi
    Alfa 350
    Kazdy z nich z kitowym obiektywem. Nie mam zamiaru kiedykolwiek
    dokupywac zadnych innych obiektywow.

    Aparat ma byc dla pstrykacza,a nie fotografa. Ma sluzyc do "wszystkiego"
    czyli do codziennego uzytku.
    Wiem ze mozna na sprawe patrzec z wielu punktow widzenie np waga, wygoda
    trzymanai itp.
    Mysle ze podstawowym kryterium dla mnie jest jakosc zdjec i szybkosc
    autofokusa.
    Pozdrawiam i dzieki E.