  • Data: 2009-03-02 19:42:40
    Temat: Re: Ktory?
    Od: m...@a...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    >Witam,
    >Malpka to odrobine za malo wiec prosze o porade ktory kupic:
    >
    >D60
    >XSi
    >Alfa 350
    >Kazdy z nich z kitowym obiektywem. Nie mam zamiaru kiedykolwiek
    >dokupywac zadnych innych obiektywow.
    >
    >Aparat ma byc dla pstrykacza,a nie fotografa. Ma sluzyc do "wszystkiego"
    >czyli do codziennego uzytku.

    Z praktycznego punktu widzenia powiem tak.

    Robiac nimi zdjecia w trybie auto z uzyciem jpg (a tak chcesz)
    najprawdopodobniej nie zobaczysz zadnych wiekszych roznic pomiedzy
    tymi aparatami. Wybierz ze wzgledu na pozostale kryteria, tj. taki
    ktory jest albo najlzejszy albo najtanszy, albo najmodniejszy.

    Serio serio.

    Michal