  • 1. Data: 2015-02-12 18:59:00
    Temat: Którędy z DC do Bielska?
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    Witam,

    Którędy teraz pojechać z DC (jak ktoś nie wie, to z Warszawy :-P ) do
    Bielska-Białej, żeby napotkać jak najmniej utrudnień po drodze? Wyjazd ciut
    po południu w piątek (powrót w nocy, więc raczej nie będzie problemów).

    Pzdr

    --
    Axel

  • 2. Data: 2015-02-13 19:24:21
    Temat: Re: Którędy z DC do Bielska?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-02-12 18:59, Axel wrote:
> [...]
    > Bielska-Białej, żeby napotkać jak najmniej utrudnień po drodze? Wyjazd
    > ciut po południu w piątek (powrót w nocy, więc raczej nie będzie

    IMHO szybciej niż A2 - Mszczonów - 1 nie będzie.

    Shrek.

  • 3. Data: 2015-02-14 15:17:15
    Od: gowit <w...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 lutego 2015 18:58:58 UTC+1 użytkownik Axel napisał:
> [...]
    > po południu w piątek (powrót w nocy, więc raczej nie będzie problemów).

    A -2 do Wiskitek. Dk 50 do Mszczonowa. S8 Do Piotrkowa. Dalej Dk 1 do Częstochowy i
    Siewierza. Dalej S1 (obwodn. Katowic) przez Tychy , Pszczynę do BB.
    Ile ja razy tą trasą jechałem do Żywca :-)

  • 4. Data: 2015-02-14 20:54:29
    Od: adam <a...@a...pl>

    > A -2 do Wiskitek. Dk 50 do Mszczonowa. S8 Do Piotrkowa. Dalej Dk 1 do Częstochowy
    i Siewierza. Dalej S1 (obwodn. Katowic) przez Tychy , Pszczynę do BB.
    > Ile ja razy tą trasą jechałem do Żywca :-)

    Bedąc na obwodnicy, szybciej jest przez Wiskitki i DK 50 niz przez Raszyn?
    Ja zawsze jezdze przez Raszyn, tej drugiej opcji jeszcze nie testowalem.
    Jak wychodzi to czasowo?
    Pzdr
    Adam

  • 5. Data: 2015-02-14 21:06:38
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .02.2015 o 20:54 adam <a...@a...pl> pisze:

> [...]
    > Raszyn?
    > Ja zawsze jezdze przez Raszyn, tej drugiej opcji jeszcze nie testowalem.

    Zależy czy jest korek do Raszyna (CB przydatne). Jak nie ma korka na al.
    Krakowskiej - nie ma co się zastanawiać. Jak jest - też mimo wszystko
    lepiej czasami jechać przez Raszyn (zwłaszcza popołudniu) - korek na A2 do
    bramek coraz częściej zaczyna się przed węzłem Pruszków.
    Przez Wiskitki na pewno jest dalej :-)

    TG