  • 1. Data: 2015-02-11 23:34:29
    Temat: pasek wieloklinowy
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Czy słyszeliście kiedykolwiek o przypadku żeby pasek wieloklinowy z
    napinaczem mechanicznym wzbudzał sie?

    tzn pasek slizgał łapał jak ma cieżko bo np jest duzy pobor z
    alternatora.

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 2. Data: 2015-02-11 23:38:53
    Temat: Re: pasek wieloklinowy
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 11 lutego 2015 23:34:31 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
> [...]
    > Piter
    >
    > golf mk2
    > a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

    Co chwila na ulicach to słychać. Mnie tez bo po każdym odpaleniu mastera piszczy
    zanim nie doładuje akumulatora.

  • 3. Data: 2015-02-12 00:55:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > Co chwila na ulicach to słychać. Mnie tez bo po każdym odpaleniu
    > mastera piszczy zanim nie doładuje akumulatora.

    chodzi mi o 2Hz nie 2kHz :)

    że pasek piszczeć może to ja wiem. Czy napinacz może wibrować, terkotać
    czy raczej mało prawdopodobne?

    bo że napinacz ugina się trochę to widać gołym okiem.

  • 4. Data: 2015-02-12 01:04:07
    Od: "sanasijja" <s...@g...pl>

    > chodzi mi o 2Hz nie 2kHz :)
    >
    > że pasek piszczeć może to ja wiem. Czy napinacz może wibrować, terkotać
    > czy raczej mało prawdopodobne?
    >
    > bo że napinacz ugina się trochę to widać gołym okiem.

    takie trkotanie napinacza świadczy jedynie o ułamaniu spręzynuy napinjącej.
    Zmienia się charakterystyka naciągu i przt obciązeniu
    bardziej konkretnym wychodzą kwiatki.

  • 5. Data: 2015-02-12 09:23:23
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Mnie tez bo po każdym odpaleniu mastera piszczy zanim nie doładuje akumulatora.
    jego to boli. kapnij mu od środka kilka kropel denaturatu z kalafonią.
    ToMasz

  • 6. Data: 2015-02-12 11:00:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    t...
    >Czy słyszeliście kiedykolwiek o przypadku żeby pasek wieloklinowy z
    >napinaczem mechanicznym wzbudzał sie?
    >tzn pasek slizgał łapał jak ma cieżko bo np jest duzy pobor z
    >alternatora.

    Na zwyklym sie zdarzalo, jak sie kolo wyrobilo, tylko wtedy piszczy a
    nie terkocze,
    na wieloklinowym nie.
    Ale przy zabrudzeniu olejem czy plynem chlodniczym - czemu nie ...

    Ale ... rozpadla mi sie kiedys plastikowa obrecz kola pasowego. Wiec
    radze sie dobrze przyjrzec.

    J.

  • 7. Data: 2015-02-12 12:26:56
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Czy słyszeliście kiedykolwiek o przypadku żeby pasek wieloklinowy z
    > napinaczem mechanicznym wzbudzał sie?
    >
    > tzn pasek slizgał łapał jak ma cieżko bo np jest duzy pobor z
    > alternatora.

    2 Hz to "telepanie". :)
    Wygląda jak cos niedokręcone. Luźny alternator, luzuje się koło na wale?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2015-02-12 14:10:13
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 12 lutego 2015 09:23:24 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
    > jego to boli. kapnij mu od środka kilka kropel denaturatu z kalafonią.
    > ToMasz

    Nie pomoże na dłużej. Zużyte jest koło pasowe alternatora.

  • 9. Data: 2015-02-12 14:47:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości

    >2 Hz to "telepanie". :)
    >Wygląda jak cos niedokręcone. Luźny alternator, luzuje się koło na
    >wale?

    Albo ... obejrzyj ten pasek - znajomemu zaczal sie rozwarstwiac i taki
    strzep uderzal o wszystko.
    Co ciekawe, urwac go nie szlo, bo jakos ten pasek spiralnie zwiniety i
    co chwila sie strzepil, a jakby pociagnac, to by sie chyba caly
    "sprul".

    J.