  • 1. Data: 2015-02-11 20:40:09
    Temat: coś dla dresów
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    i patoli z blokowisk do pośmiania

    radiowóz wylądował w przydrożnym rowie

    http://dzialdowo.wm.pl/246335,Policjanci-z-pechowego
    -radiowozu-otrzymali-quotpouczeniequot.html

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

  • 2. Data: 2015-02-11 21:22:38
    Temat: Re: coś dla dresów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości
    >i patoli z blokowisk do pośmiania
    >radiowóz wylądował w przydrożnym rowie
    >http://dzialdowo.wm.pl/246335,Policjanci-z-pechoweg
    o-radiowozu-otrzymali-quotpouczeniequot.html

    Tak nawiasem mowiac - w poniedzialek bylo u mnie snieznie i slisko,
    jechalem za jakims radiowozem, bardzo wolno skrecal i jechal, i tak
    sie zastanawiam:

    -mieli jakis interes i sie rozgladali ? Akurat tam nie bardzo bylo
    gdzie.
    -mieli dobrze wyczuta zielona fale i wiedzieli ze nie ma sie co
    spieszyc ? hm, po wprowadzeniu ITS nie ma u nas zielonej fali,
    -dostali stosowne szkolenie i sie dowiedzieli ze lepiej dwa razy
    dluzej jechac niz raz policjantowi sie z kims zderzyc ?
    -opony zimowe kupiono jak nalezy, w przetargu, a wiadomo - wygrala
    najtansza oferta :-)

    J.

  • 3. Data: 2015-02-12 00:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > -opony zimowe kupiono jak nalezy, w przetargu, a wiadomo - wygrala
    > najtansza oferta :-)

    Uwaga - w tym roku kupiłem pierwszy raz opony bieznikowane - w promocji na
    allegro dałem 320 zł za komplet - tak dobrych opon jeszcze nie miałem -
    trzymaja o wiele lepiej niz np. good yeary w drugim aucie.

  • 4. Data: 2015-02-12 01:05:44
    Od: "sanasijja" <s...@g...pl>

    > Uwaga - w tym roku kupiłem pierwszy raz opony bieznikowane - w promocji na
    > allegro dałem 320 zł za komplet - tak dobrych opon jeszcze nie miałem -
    > trzymaja o wiele lepiej niz np. good yeary w drugim aucie.

    wiem, ale nie wszyscy chcą wiedzieć

  • 5. Data: 2015-02-12 10:23:52
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Gdzie trzymają? W garażu? Na parkingu? Może coś więcej napisz, jakie auto i warunki
    jazdy. A te Goodyeary to ile lat i mm mają?
    Wszystkie bieżnikowane z którymi miałem do czynienia były dobre na np śniegu czy
    suchym asfalcie, ale w deszczu to była porażka. No i nigdy nie wiadomo co z osnową
    opony - w końcu nowa to ona jest tylko z wierzchu.

  • 6. Data: 2015-02-12 18:27:13
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-02-12 00:00, Budzik wrote:
    > trzymaja o wiele lepiej niz np. good yeary w drugim aucie.

    To takie same auto, taka sama droga, taka sama data i ten sam kierowca i
    takia sama aparatura pomiarowa?

  • 7. Data: 2015-02-12 18:51:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek p...@g...com ...

    > Gdzie trzymają? W garażu? Na parkingu?

    Na schodach i w lodówce...

    > Może coś więcej napisz, jakie
    > auto

    Scudo.
    Własnie zakładam w osobówce i jade w góry - zobaczymy jak tam sie beda
    sprawowac.

    > i warunki jazdy.

    Nie pisze o suchym bo co tu sprawdzać...
    Sprawdzałem troche na sniegu, lekko podmrozonym, wyslizganym - troche latam
    po takich dziurach gdzie droga jest piatej kolejnosci odsniezania to mozna
    potestować.

    > A te Goodyeary to ile lat i mm mają?

    Kupiłem bodaj 3 letnie ale nówki sztuki - maja 9mm.
    Auto niby bliżniacze (expert) ale to w sumie rózne samochody :)

> [...]
    > suchym asfalcie, ale w deszczu to była porażka. No i nigdy nie wiadomo
    > co z osnową opony - w końcu nowa to ona jest tylko z wierzchu.

    Osnowa zgodnie ze sztuką jest maks 3 letnia.
    Nie wiem jak na deszczu - jezdze maks 110 na godzine i bardzo ostroznie i
    delikatnie (płynnie) i przy tej predkosci i sposobie jazdy straszny mi jest
    tylko lód czy snieg.
    Natomiast na suchym czy na deszczu nie specjalnie czuje róznice w oponach.

  • 8. Data: 2015-02-12 18:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Sebastian Biały h...@p...onet.pl ...

    > To takie same auto, taka sama droga, taka sama data i ten sam kierowca i
    > takia sama aparatura pomiarowa?

    Taa.. laboratoryjnie, dwie metalowe kulki w inercyjnym układzie
    odniesienia...

    A tak powaznie - samochody blizniacze (scudo, expert), kierowca ten sam,
    warunki rózne, odczucia własne...

  • 9. Data: 2015-02-12 19:03:32
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-02-12 18:59, Budzik wrote:
    > odczucia własne...

    A to wszystko jasne.

  • 10. Data: 2015-02-12 21:53:57
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam!

    > A to wszystko jasne.

    A czego się spodziewałeś? :) Setki opinii o oponach np. na Oponeo
    pojawia się na tej samej zasadzie. A ile osób kieruje się takimi
    opiniami... Z drugiej strony masz testy laboratoryjne prezentowane np. w
    czasopismach. I co - wierzyć im? Czar niezależnego ADAC już prysł, a sam
    na podstawie ich testów wybierałem opony...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.