  • 51. Data: 2011-05-11 08:19:58
    Temat: Re: Kto wydaje dwie karty SIM do jednego numeru (do samochodu)?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 11 May 2011 09:56:35 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Nie, telefon wcale nie jest wygodniejszy. Płytę czy pendrive mogę
    > bez żadnej szkody czy utraty funkcjonalności komuś dać, pożyczyć
    > itd. Mam dać komuś telefon, by mi nagrał coś tam? Eeee...

    wysłać mailem, przesłać przez bluetooth lub podczerwień, użyć dropboxa,
    kazać mu odtworzyć i użyć shazam (lub podobnego) i pierdyliard innych
    możliwości.
    Opcja nr 2 jest najprostsza i najwygodniejsza jak do tej pory.

    > No właśnie - ale to zestaw głośnomówiący, który jest zintegrowany
    > z samochodem (bywa, że z dedykowaną nawigacją - różne są kombinacje)
    > i brak telefonu w niczym nie przeszkadza. Zresztą i z tymi zestawami
    > też bywają różne problemy.

    on nie jest zintegrowany z samochodem, on jest zintegrowany z radiem. Tak
    jak w radiach które można kupić za 199 zł

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "G1 za 49zł to chyba dobry pomysl. Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

  • 52. Data: 2011-05-11 10:44:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    >W dniu 2011-05-11 02:33, J.F. pisze:
    > (...)
    > Ciężko powiedzieć - zwróć uwagę np. na rozwiązanie TomTom-a.

    drugi abonament/prepaid - finansowo raczej nie oplacalne.

    > Można mieć jednokierunkową informację TMC (działa zawsze, choć
    > jak zwykle zależy od kraju) i dodatkowo Traffic, który może
    > korzystać z GPRS za pomocą telefonu po BT.

    No wlasnie - mysle ze przyszlosciowo beda bardzoej traffic
    obstawiac - w koncu maja z tego pieniadze, a do TMC byc moze musza
    doplacac :-)

    > Zgubienie kluczyków można najwyżej porównać do zgubienia
    > telefonu,
    > a nie jego możliwości awarii.

    Kluczyk ma teraz nadajnik do alarmu i transceiver do immobilizera.
    Na szczescie ten trx dobrze izolowany, bo strach by bylo kluczyki
    zamoczyc :-)

    > Jak zostanie w domu to nie ma wielkiej szkody,

    No chyba ze daleko jedziesz, albo to hen daleko w hotelu jest :-)

    > ale gorzej jak
    > zapomni się go zabrać z samochodu - co zresztą przydarzyło
    > mi się po raz kolejny dziś.

    To sie wrocisz na parking :-P

    >Jak mam go dodatkowo wkładać
    > w podłokietniki, czy podłączać gdzieś z tyłu na półce to już
    > w ogóle mogę być pewien, że zapominanie będzie się zdarzało
    > dość często.

    Na codzien nie trzeba.

    J.

  • 53. Data: 2011-05-11 10:57:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w

    > on nie jest zintegrowany z samochodem, on jest zintegrowany z
    > radiem. Tak
    > jak w radiach które można kupić za 199 zł

    No coz - sprawdzilem u Renault - chyba faktycznie z radiem, 540zl
    doplaty.

    Aczkolwiek widzialem u kogos - albo to radio zintegrowane z
    samochodem, albo z nawigacja jest jeszcze inaczej, bo numery
    wybieral galka przy dzwigni biegow.

    J.

  • 54. Data: 2011-05-11 11:09:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 11 May 2011 12:57:34 +0200, J.F. napisał(a):

    > Aczkolwiek widzialem u kogos - albo to radio zintegrowane z
    > samochodem, albo z nawigacja jest jeszcze inaczej, bo numery
    > wybieral galka przy dzwigni biegow.

    zestaw słuchawkowy BT, gałka do przyklejenia gdziekolwiek.
    W zasadzie każdy producent ma taki model.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 55. Data: 2011-05-11 12:24:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > zestaw słuchawkowy BT, gałka do przyklejenia gdziekolwiek.
    > W zasadzie każdy producent ma taki model.

    Ale to nie bylo od "kazdego producenta", tylko wbudowane w auto.

    J.

  • 56. Data: 2011-05-11 12:36:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 11 May 2011 14:24:06 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale to nie bylo od "kazdego producenta", tylko wbudowane w auto.

    A po czym wnosisz, drogi Watsonie? Miało logo samochodu? takie oryginalne,
    a nie w postaci naklejki?
    Ile osób odróżni takie coś:
    http://www.navaudio.nl/product_images/uploaded_image
    s/bluetooth/mr_handsfree_blue_smart_bluetooth_carkit
    _dashboardview_617_detail.jpg
    albo takie:
    http://www.expansys.com/parrot-mki9000-advanced-blue
    tooth-hands-free-car-kit-ipod-amp-iphone-compatible-
    172845/
    albo takie:
    http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5002331-In
    stalled-a-Nokia-Bluetooth-carkit-story-and-pics-insi
    de
    od sprzętu montowanego fabrycznie?
    Przyklejając manipulator w dobrze dobranym miejscu będzie nie do
    odróżnienia.

    Widzisz ISTOTNĄ różnicę między tym:
    http://www.my-symbian.com/uiq3/grafika/hcb700_1.jpg
    a tym:
    http://www.caranddriver.com/var/ezwebin_site/storage
    /images/buyers_guide/audi/a6/2005_audi_a6/audi_a6_3_
    2_quattro_long_term_road_test/2005_audi_a6_3_2_quatt
    ro_long_term_test/2005_audi_a6_3_2_quattro_long_term
    _test_audi_a6_3_2_quattro_mmi_multi_media_interface_
    control_knob_and_audio_and_navigation_controls_image
    _002/341487-1-eng-US/2005_audi_a6_3_2_quattro_long_t
    erm_test_audi_a6_3_2_quattro_mmi_multi_media_interfa
    ce_control_knob_and_audio_and_navigation_controls_im
    age_0021_cd_gallery.jpg
    ???
    (pomijając drobiazg, że na pierwszej fotce miejsce trochę niefortunne..)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 57. Data: 2011-05-11 14:17:13
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    gi_do_telefonu/polaczenia/tandem

    > W samochodzie sam sie wylacza przy wyjsciu a po wejsciu (zapaleniu) nawet
    > sam moze wyslac ten kod...

    Ale co się wyłącza/włącza? Telefon w kieszeni? Przecież jego też musisz
    aktywować za każdym razem.

  • 58. Data: 2011-05-11 14:19:21
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jak na razie nie jest to obowiązkowe. Mam, używam i jestem zadowolony. Ty
    > możesz przekładać sima po 8 godzinach :-)

    Nie muszę, wsiadam i telefon paruje się z audio w aucie, mogę głosowo
    wybierać numery, a jak ktoś dzwoni to audio 'przemawia' do mnie kto.

  • 59. Data: 2011-05-11 15:29:33
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 10 05 2011 19:20, Artur Maśląg pisze:

    > Bynajmniej - korzystam z tego od dawna. Ba, obecnie nawet w telefonach,
    > ale nadal nie jest to funkcjonalność, którą należy wiązać w pierwszej
    > kolejności z telefonem, a wręcz przeciwnie.

    Z telefonem klasy 3310 to faktycznie można wiązać jedynie możliwość
    dzwonienia. Ale dzisiejsze smartfony potrafią nieporównywalnie więcej. I
    akurat GPS w samochodzie bywa dosyć przydatny. Zwłaszcza w trybie
    online, którego jak mniemam Twoja wbudowana nawigacja nie posiada.

    --
    ALEX CloneTrooper Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 60. Data: 2011-05-11 15:35:50
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 11 05 2011 9:56, Artur Maśląg pisze:

    > Nie, telefon wcale nie jest wygodniejszy. Płytę czy pendrive mogę
    > bez żadnej szkody czy utraty funkcjonalności komuś dać, pożyczyć
    > itd. Mam dać komuś telefon, by mi nagrał coś tam? Eeee...

    Wiesz ja mam w smarcie slot kart pamięci (i wpiętą kartę) microsd, a w
    portfelu przejściówkę na sd. Ty pożyczasz telefon, ja kartę i
    przejściówkę, jakby co. Ale ja widać z innego matrixa jestem :-)