  • 61. Data: 2011-05-11 16:35:54
    Temat: Re: Kto wydaje dwie karty SIM do jednego numeru (do samochodu)?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-11 17:29, ALEX pisze:
    (...)
    > Z telefonem klasy 3310 to faktycznie można wiązać jedynie możliwość
    > dzwonienia.

    Nie pisałem o takich telefonach.

    > Ale dzisiejsze smartfony potrafią nieporównywalnie więcej.

    Owszem. Tyle, że w samochodzie raczej ciężko o korzystanie
    z ich możliwości w czasie jazdy - mowa o tych, które wykraczają
    poza kontakt telefoniczny i ewentualnie nawigację.

    > I akurat GPS w samochodzie bywa dosyć przydatny.

    Tak, w samochodzie jak najbardziej - zresztą o tym pisałem.

    > Zwłaszcza w trybie
    > online, którego jak mniemam Twoja wbudowana nawigacja nie posiada.

    Dawałem już tutaj przykład, jak to może działać. Nadal w telefonie
    nie jest potrzebna żadna nawigacja i każdy kto wsiądzie, będzie
    mógł z niej korzystać. Jak dodatkowo udostępni tryb online przez
    GPRS z komórki, to będzie miał jak najbardziej funkcjonalność
    o której piszesz, że niby nie posiada...

  • 62. Data: 2011-05-11 16:41:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-11 17:35, ALEX pisze:

    > Wiesz ja mam w smarcie slot kart pamięci (i wpiętą kartę) microsd,

    Naprawdę? Ja takie rzeczy miałem od dawna i to nie w smartfonach.
    Oczywiście zapomniałeś o tym, że jak tę kartę komuś pożyczyłeś to
    nie masz ze sobą tego co na niej było. Oczywiście zawsze można mieć
    kilka kart, tylko w jakim celu? By zgubić?

    > a w
    > portfelu przejściówkę na sd.

    Akurat w portfelu to się inne rzeczy przydają, niż przejściówka na sd.

    > Ty pożyczasz telefon, ja kartę i
    > przejściówkę, jakby co. Ale ja widać z innego matrixa jestem :-)

    Obawiam się, że tego samego, tylko nie zauważyłeś pewnych mechanizmów
    i konsekwencji ich stosowania.

  • 63. Data: 2011-05-11 17:06:37
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 11 05 2011 18:41, Artur Maśląg pisze:

    > Naprawdę?

    Naprawdę.

    > Ja takie rzeczy miałem od dawna i to nie w smartfonach.

    I co z tego że miałeś, skoro myśl o pożyczeniu jej komuś tak Cię szokuje?

    > Oczywiście zapomniałeś o tym, że jak tę kartę komuś pożyczyłeś to
    > nie masz ze sobą tego co na niej było.

    A jak nic na niej nie było?

    > Oczywiście zawsze można mieć
    > kilka kart, tylko w jakim celu? By zgubić?

    Zgubić kartę pamięci z tele/smartfonu? Niezły jesteś.

    > Akurat w portfelu to się inne rzeczy przydają, niż przejściówka na sd.

    Argument do bani.

    > Obawiam się, że tego samego, tylko nie zauważyłeś pewnych mechanizmów
    > i konsekwencji ich stosowania.

    A do czego pijesz?

    --
    ALEX CloneTrooper Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 64. Data: 2011-05-11 17:08:50
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 11 05 2011 18:35, Artur Maśląg pisze:

    > Nie pisałem o takich telefonach.

    > Owszem. Tyle, że w samochodzie raczej ciężko o korzystanie
    > z ich możliwości w czasie jazdy - mowa o tych, które wykraczają
    > poza kontakt telefoniczny i ewentualnie nawigację.

    Pisałem o nawigacji. I niczym ponadto.

> [...]
    > GPRS z komórki, to będzie miał jak najbardziej funkcjonalność
    > o której piszesz, że niby nie posiada...

    Bo nie posiada.

  • 65. Data: 2011-05-11 17:18:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-11 19:08, ALEX pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Pisałem o nawigacji. I niczym ponadto.

    Znaczy nawigacja, która od dawna jest dostępna jako element
    wyposażenia samochodu, czy tez urządzenie standalone to te
    'nieporównywalne potrafienia więcej'. No cóż, niech Ci będzie.

    Owszem, posiada. Polecam lekturę grupy.

  • 66. Data: 2011-05-11 17:28:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w
    > A po czym wnosisz, drogi Watsonie? Miało logo samochodu? takie
    > oryginalne,
    > a nie w postaci naklejki?
    > Ile osób odróżni takie coś:
    es/bluetooth/mr_handsfree_blue_smart_bluetooth_carki
    t_dashboardview_617_detail.jpg
    > od sprzętu montowanego fabrycznie?

    P.S. w niektorych samochodach nawet takie male cos trudno dokleic.

    > Widzisz ISTOTNĄ różnicę między tym:
    > http://www.my-symbian.com/uiq3/grafika/hcb700_1.jpg
    > a tym:
    > http://www.caranddriver.com/var/ezwebin_site/storage
    /images/buyers_guide/audi/a6/2005_audi_a6/audi_a6_3_
    2_quattro_long_term_road_test/2005_audi_a6_3_2_quatt
    ro_long_term_test/2005_audi_a6_3_2_quattro_long_term
    _test_audi_a6_3_2_quattro_mmi_multi_media_interface_
    control_knob_and_audio_and_navigation_controls_image
    _002/341487-1-eng-US/2005_audi_a6_3_2_quattro_long_t
    erm_test_audi_a6_3_2_quattro_mmi_multi_media_interfa
    ce_control_knob_and_audio_and_navigation_controls_im
    age_0021_cd_gallery.jpg
    > ???

    No wiesz, jakby widze :-)

    A czy te twoje male doklejki obsluguje wbudowana w samochod
    nawigacje i umozliwia sterowanie wbudowanym radiem i CD ?

    http://allegro.pl/laguna-dynamique-2-0dci-150km-bi-x
    enon-skora-navi-i1595527866.html
    Nigdzie nie ma loga samochodu, wiec pewnie doklejone

    To juz dwa przyklady, opel ma trzeci - i smiem twierdzic ze to
    coraz czestsze bedzie. No chyba ze faktycznie przerzuca do radia.

    J.

  • 67. Data: 2011-05-11 17:53:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 11 May 2011 19:28:38 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    >
    > http://allegro.pl/laguna-dynamique-2-0dci-150km-bi-x
    enon-skora-navi-i1595527866.html
    > Nigdzie nie ma loga samochodu, wiec pewnie doklejone

    to jest kwestia klocuszków - są takie, że dołożenie bluetootha to
    zamontowanie jednego modułu - dwie śrubki, jeden kabelek, włączenie opcji w
    komputerze. Całość - 20 minut roboty, klient płaci 3500 zł.
    I zawsze jest to związane z car audio. A manipulator.. cóż.. jedne auta
    mają pod kierownicą, jedne na konsoli środkowej.
    We wcześniejszej Lagunie to była kwestia wymiany radia na inny model,
    założę się, że w tej również.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 68. Data: 2011-05-11 17:54:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 11 May 2011 18:35:54 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Dawałem już tutaj przykład, jak to może działać. Nadal w telefonie
    > nie jest potrzebna żadna nawigacja i każdy kto wsiądzie, będzie
    > mógł z niej korzystać. Jak dodatkowo udostępni tryb online przez

    tak, zwłaszcza złodziej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-

  • 69. Data: 2011-05-11 18:21:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-11 19:54, Waldek Godel pisze:

    > tak, zwłaszcza złodziej.

    Kolejny argument od czapki - od złodziei to jest policja i AC, a nie
    kolejny system upieprzający życie właścicielowi pojazdu. Ty myślisz
    po polskawemu i takie są efekty - wiele lat tamu w samochodzie
    będącym mieniem przesiedleńczym trzeba było dołożyć super alarm, by
    go ktoś w Polsce ubezpieczył na AC i do tego należało go trzymać na
    parkingu strzeżonym - normalnie horror. Na szczęście od wielu lat
    sytuacja jest już względnie normalna i hasło złodziej już nie jest
    tak medialne.

  • 70. Data: 2011-05-11 18:36:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 11 May 2011 20:21:03 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Kolejny argument od czapki - od złodziei to jest policja i AC, a nie
    > kolejny system upieprzający życie właścicielowi pojazdu. Ty myślisz
    > po polskawemu i takie są efekty - wiele lat tamu w samochodzie

    rozumiem, ze zostawiasz nawigację na szybie? I oczywiście podlega to
    ubezpieczeniu?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "PS3 nie zostało złamane NIGDY a kasy do ugrania na piractwie wiecej niz w