  • 21. Data: 2015-10-24 01:25:52
    Temat: Re: Kto mi pożyczy kasę? Ja to muszę koniecznie kupić! :P :P
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:n0ee2i$r48$1@node1.news.atman.pl...

    > Użytkownik "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> napisał w wiadomości
    > news:n0e59n$hre$1@node1.news.atman.pl...
    >>
    >> Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    >> news:n0door$4e4$1@node1.news.atman.pl...
    >>> http://impressionv.info/rndr/Blog_electrician_PL_Ene
    rgySaving/?esub=PBZIWHpfClh-Fk4Pbml4HFZZDWsVHU0fCHoZ
    Byc

    > No, wiadomo!

    le.html
    e.html?slideshow=0&a=109592&i=6

    > I te 6 faradów na wejściu, wraz z warystorem, to istotnie, muszą
    > oszczędzać energię :P

    To z pewnoscia mikrofarady, tylko 'paint' nie mial takiej literki

    ticle&id=53300:----electricity-saving-box-------&cat
    id=88:tech&Itemid=174

    > Paczpan, pewnie ktuś się skapnął, że cuś jest nie halo, ale dobrze dostał
    > smaru w łapy i tylko powiedział "ma być bezpiecznik, to wam zatwierdzę",
    > taka mała spiskowa teoria dziejów :P

    To mozliwe, albo sie juz cos komus zjaralo...

  • 22. Data: 2015-10-24 01:34:24
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Adam pisze:
    > [..]
    >
    > Mogę opisać swój przypadek, przeróbka silnika kręcącego płytą CD na
    > zastosowanie modelarskie, wymiana uzwojenia bo oryginał to włosek, nie te
    > prądy, trzeba dać bodajże 15zwojów DNE0.5, problem w tym że się nie
    > mieścił, za to 2xDNE0.25 wlazł idealnie i jeszcze zostało troszkę luzu.

    A prad, co na to?
    Nie bylo mu ciasno?

  • 23. Data: 2015-10-24 01:44:51
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

> [...]
    e.html?slideshow=0&a=109592&i=6

    > To z pewnoscia mikrofarady, tylko 'paint' nie mial takiej literki

    lub raczej 6.2 [nF]
    http://archive.siliconchip.com.au/static/images/arti
    cles/i1095/109592_10mg.jpg

  • 24. Data: 2015-10-24 04:24:11
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 23 Oct 2015 19:01:06 +0200, "ACMM-033" <v...@i...pl>
    wrote:

    >http://impressionv.info/rndr/Blog_electrician_PL_En
    ergySaving/?esub=PBZIWHpfClh-Fk4Pbml4HFZZDWsVHU0fCHo
    ZByc

    >:P

    Myslalem ze kretynskie posty sa tylko na pl.sci.fizyka....

    A.L.

  • 25. Data: 2015-10-24 11:23:49
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Electricity_Savin
    g_Box

  • 26. Data: 2015-10-24 11:24:42
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Uzytkownik "A.L." <a...@a...com> napisal w wiadomosci

    nergySaving/?esub=PBZIWHpfClh-Fk4Pbml4HFZZDWsVHU0fCH
    oZByc

    > Myslalem ze kretynskie posty sa tylko na pl.sci.fizyka....

    Szkoda, ze nie wyczules ironii, przeciez o wykpienie tego mi chodzilo...

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048

  • 27. Data: 2015-10-24 11:59:44
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Magnus Elephantus pisze:
    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    [..]

    > A prad, co na to?
    > Nie bylo mu ciasno?

    5A, w sam raz.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 28. Data: 2015-10-24 13:28:44
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-10-24 o 01:06, AlexY pisze:
> [...]
    > te prądy, trzeba dać bodajże 15zwojów DNE0.5, problem w tym że się nie
    > mieścił, za to 2xDNE0.25 wlazł idealnie i jeszcze zostało troszkę luzu.

    Ale wiesz że dałeś dwa razy za mały przekrój?

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 29. Data: 2015-10-24 13:36:25
    Temat: Re: Kto mi po?yczy kas?? Ja to musz? koniecznie kupi?! :P :P
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-10-24 o 01:44, Magnus Elephantus pisze:
    > U?ytkownik "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> napisa? w wiadomo?ci

    rgySaving/?esub=PBZIWHpfClh-Fk4Pbml4HFZZDWsVHU0fCHoZ
> [...]
    Raczej mikro
    http://lifehacker.ru/wp-content/uploads/2015/01/Kond
    ensator-Electricity-Saving-Box.jpg

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 30. Data: 2015-10-24 17:17:00
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-10-24 o 01:04, ACMM-033 pisze:
    le.html
    e.html?slideshow=0&a=109592&i=6

    > I te 6 faradów na wejściu, wraz z warystorem, to istotnie, muszą
    > oszczędzać energię :P
    tu sie ktoś "omylił" :) tam nie może być 6F