  • 21. Data: 2013-05-10 17:17:42
    Temat: Re: Ksiazka serwisowa - co to warte?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 May 2013 16:16:52 +0200, Robson napisał(a):

    > W większości przypadków nie ma śladu po "korekcji" stanu licznika.

    Moj kolega pracujacy u dealera i ASO Audi/VW twierdzil kiedys, ze potrafia
    sprawdzic prawdziwy przebieg, ale z oczywistych przyczyn sie tym nie
    chwala...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 22. Data: 2013-05-10 17:31:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-05-10 12:50, Maciek wrote:
    > Dnia Fri, 10 May 2013 08:10:02 +0200, Robson napisał(a):
    >
    > (...)

    A ASO nie chce <cut> skontrolowac stanu licznika...

    O, tu masz odpowiedź;)

    Shrek

  • 23. Data: 2013-05-10 18:49:41
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Moj kolega pracujacy u dealera i ASO Audi/VW twierdzil kiedys, ze potrafia
    > sprawdzic prawdziwy przebieg, ale z oczywistych przyczyn sie tym nie
    > chwala...

    Dużo sterowników ma zapisane dane na temat ilości godzin pracy i km
    przebiegu (sterownik silnika), a handlarze korygują przeważnie tylko
    przebieg w tablicy przyrządów. :-)
    Np. łatwo można odczytać ilość godzin pracy pompy wspomagania, a to daje nam
    mniej więcej pojęcie o przebiegu.
    Niektórzy ubezpieczyciele odczytują przebieg przy wypisywaniu polisy.

  • 24. Data: 2013-05-10 21:02:29
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-05-09 19:13, Maciek pisze:
    > Dnia Thu, 9 May 2013 18:45:56 +0200, Maciek napisał(a):
    >
    > (...)
    >
    > A, i zapomnialem jeszcze o tzw. "wydrukach TUV". To tez podpucha?

    Hmm. jedno z niemiec miałem z TÜV teraz Ave z wydrukiem przeglądu GTÜ.
    W uwagach zapis że tylne klocki hamulcowe na granicy zużycia. W książce
    też faktura z datą tydzień później wymiana klocków w innym warsztacie. I
    faktycznie klocki było widać że nóweczki, napisy się ślicznie na biało
    świeciły.
    Papier GTÜ dość charakterystyczny, nie wiem czy się u nas to podrabia.
    Ja kupowałem w komisie w Berlinie, i nie sądzę, aby ktoś się tam w takie
    coś bawił.
    W ASO u nas przebieg potwierdzony na podstawie wpisów z napraw (daty,
    przebiegi).

    --
    Irokez

  • 25. Data: 2013-05-10 22:56:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 09 May 2013 20:27:35 +0200, K napisał(a):

    > skoro kazdy handlarz w tym kraju to oszust i wszyscy niby o tym dobrze
    > wiedza, to czemu ludzie u nich kupuja zamiast jechac po samochod do
    > de/nl/ch/fr/be?

    Bo tam samochód kosztuje 1.5x tyle, co u nas sprowadzony stamtąd ;)

  • 26. Data: 2013-05-13 22:38:53
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 10 May 2013 10:48:39 +0200, AL <a...@s...tam.pl> wrote:

    >Natomiast na rocznych przegladach technicznych - nie spisuja

    Niektórzy diagności spisują. Po co? Nie wiem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 27. Data: 2013-05-14 09:31:58
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Bo tam samochód kosztuje 1.5x tyle, co u nas sprowadzony stamtąd ;)

    zawsze sie trafia tacy, ktorzy uwierza ze jest inaczej ... dyskusja z
    nimi jest pozbawiona sensu ale stanowia oni doskonaly target rodzimych
    handlarzy zlomem

    P.