  • 21. Data: 2003-05-01 17:40:39
    Temat: Re: Krotkie zaniki lacza w DSL1 - rozwiazanie.
    Od: "---||| Sauron |||---" <r...@p...onet.pl>

    > Sadze ze TPsa nic nie poradzi, bo wina tkwi w speedtreamie i trzeba by
    mu
    > wgrac nowy soft - to chyba jest mozliwe przez tftp i moga to zrobic
    nawet
    > niedostrzegalnie dla klientow (nie liczac chwilowego zwisu ;o). No ale
    > taki soft to musi producent zrobic, a nie TPsa.

    z tego co sie dowiedziałem sprawa została przekazana do producenta
    SpeedStreamów, wiec może się znajdzie jakas nowa wersja softu.
    Oczywiście wgranie nowego softu on-line jest mozliwe i praktykowane
    (0800120810) tylko jak widać(i słychać) ten całkiem nowy 2.3.0(8)
    jeszcze nie jest całkiem cacy!

  • 22. Data: 2003-05-01 17:41:28
    Od: Arkagi <A...@w...pl>

    Ja też jestem wpięty w war-ru2.tpnet.pl. I nie teoretyzuję, tylko jestem
    niezbyt szczęśliwym posiadaczem idsl 1MB. Nie udało mi się w żaden
    sposób zawiesić modemu pingując nieaktywne adresy. Testowałem wszystkie
    adresy ponad 10 min i nie miało to żadnego wpływu na łącze.

    Luka, nie przesadzaj, że po zdjęciu aliasów łącze wiesza się po 15
    sekundach. Myśle, że to Twój serwer gdzieś się gubi po takim zabiegu.
    Omawiany problem zaczyna się po kilku godzinach.

    Mam to łącze od początku istnienia usługi. Być może teraz nowych
    użytkowników podłączają w inny sposób i stąd u jednych (nowych) to
    działa a u innych nie.

    MaT jeśli możesz to odpowiedz. (Może być na mój adres) Od kiedy masz
    założone łącze? Czy od razu to był 1 MB ? I jaki masz modem i ip ?

    Pozdrawiam
    Arkady

  • 23. Data: 2003-05-01 17:42:55
    Od: "Dawid Duniec" <s...@p...irc.pl>

> [...]
    > niedostrzegalnie dla klientow (nie liczac chwilowego zwisu ;o). No ale
    > taki soft to musi producent zrobic, a nie TPsa.

    Więc może ktoś dokładnie opisze problem i wyśle stosownego maila do
    producenta ? :)

  • 24. Data: 2003-05-02 09:17:39
    Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)

    On Thu, 1 May 2003 17:41:28 +0000 (UTC) I had a dream that Arkagi <A...@w...pl>
    wrote:
> [...]
    >sposób zawiesić modemu pingując nieaktywne adresy. Testowałem wszystkie
    >adresy ponad 10 min i nie miało to żadnego wpływu na łącze.

    Wiesz, jak pingujesz nieużywane adresy ze środka sieci, to to nic nie daje,
    bo mając ustawioną prawidłową maskę nie przechodzisz przez modem.
    Pingowałeś te adresy z zewnątrz?

  • 25. Data: 2003-05-03 08:36:28
    Od: Arkagi <A...@w...pl>

    Grzegorz Janoszka wrote:

    > Wiesz, jak pingujesz nieużywane adresy ze środka sieci, to to nic nie daje,
    > bo mając ustawioną prawidłową maskę nie przechodzisz przez modem.
    > Pingowałeś te adresy z zewnątrz?

    Tak.

    Arkady