    From: Arkagi <A...@w...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Krotkie zaniki lacza w DSL1 - rozwiazanie.
    Date: Thu, 1 May 2003 17:41:28 +0000 (UTC)

    Ja też jestem wpięty w war-ru2.tpnet.pl. I nie teoretyzuję, tylko jestem
    niezbyt szczęśliwym posiadaczem idsl 1MB. Nie udało mi się w żaden
    sposób zawiesić modemu pingując nieaktywne adresy. Testowałem wszystkie
    adresy ponad 10 min i nie miało to żadnego wpływu na łącze.

    Luka, nie przesadzaj, że po zdjęciu aliasów łącze wiesza się po 15
    sekundach. Myśle, że to Twój serwer gdzieś się gubi po takim zabiegu.
    Omawiany problem zaczyna się po kilku godzinach.

    Mam to łącze od początku istnienia usługi. Być może teraz nowych
    użytkowników podłączają w inny sposób i stąd u jednych (nowych) to
    działa a u innych nie.

    MaT jeśli możesz to odpowiedz. (Może być na mój adres) Od kiedy masz
    założone łącze? Czy od razu to był 1 MB ? I jaki masz modem i ip ?

    Pozdrawiam
    Arkady