eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polip › TPSA i promocja "nowego cennika"
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 1. Data: 2003-04-15 07:33:27
    Temat: TPSA i promocja "nowego cennika"
    Od: Maciej Wyka <b...@s...elektron.com.pl>


    NNTP-Posting-Host: 213.25.165.252
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1050337652 1053 213.25.165.252 (14 Apr 2003 16:27:32
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Apr 2003 16:27:32 +0000 (UTC)
    X-Comment-To: ALL

    Witam

    Temat oferty przejścia z usługi POLPAK-T na usługę "Transmisja danych
    FrameRelay" jest już od dawna znany, jednak ostatnio akcja "promocyjna"
    staje sie coraz to bardziej beszczelna.
    Stary POLPAK-T nagle dostaje 600ms do routera brzegowego, usterka ta
    zgłaszana jest na 0800-120-810, zgłoszenie idzie do techników. Po 2
    godzinach miła pani oddzwania i proponuje przejście na "nowy cennik".
    W takiej sytuacji można tylko miłej pani odpowiedzieć że przejść
    możemy... ale na nowego providera.

    Pozdrawiam
    Maciej Wyka


  • 2. Data: 2003-04-15 10:37:17
    Temat: Re: TPSA i promocja "nowego cennika"
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    Użytkownik "Maciej Wyka" <b...@s...elektron.com.pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2003.04.14.16.27.13.511191.2854@spam.elektr
    on.com.pl...
    > Temat oferty przejścia z usługi POLPAK-T na usługę "Transmisja danych
    > FrameRelay" jest już od dawna znany, jednak ostatnio akcja "promocyjna"
    > staje sie coraz to bardziej beszczelna.
    > Stary POLPAK-T nagle dostaje 600ms do routera brzegowego, usterka ta

    W dawnych czasach(jak bredzilem cos o zwyczajach) uczyli mnie na tej
    grupie ze to nie jest zadna usterka tylko miesci sie w umowie, a mianowicie
    ping mniejszy od nieskonczonosci i transmisja wieksza od zera. Wszysko
    inne jest Twoim widzimisie.

    > zgłaszana jest na 0800-120-810, zgłoszenie idzie do techników. Po 2
    > godzinach miła pani oddzwania i proponuje przejście na "nowy cennik".

    A moze na nowa umowe, co?

    > W takiej sytuacji można tylko miłej pani odpowiedzieć że przejść
    > możemy... ale na nowego providera.

    Np. na France Telecom, prawda?

    miab


  • 3. Data: 2003-04-15 13:17:39
    Temat: Re: TPSA i promocja "nowego cennika"
    Od: Maciej Wyka <b...@s...elektron.com.pl>


    NNTP-Posting-Host: 213.25.165.252
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1050412329 16295 213.25.165.252 (15 Apr 2003 13:12:09
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Apr 2003 13:12:09 +0000 (UTC)
    X-Comment-To: "miab" <m...@f...pl>

    On Tue, 15 Apr 2003 12:37:17 +0200, miab wrote:

    > Użytkownik "Maciej Wyka" <b...@s...elektron.com.pl> napisał w
    > wiadomości
    > news:pan.2003.04.14.16.27.13.511191.2854@spam.elektr
    on.com.pl...
    >> Temat oferty przejścia z usługi POLPAK-T na usługę "Transmisja danych
    >> FrameRelay" jest już od dawna znany, jednak ostatnio akcja "promocyjna"
    >> staje sie coraz to bardziej beszczelna. Stary POLPAK-T nagle dostaje
    >> 600ms do routera brzegowego, usterka ta
    >
    > W dawnych czasach(jak bredzilem cos o zwyczajach) uczyli mnie na tej
    > grupie ze to nie jest zadna usterka tylko miesci sie w umowie, a
    > mianowicie ping mniejszy od nieskonczonosci i transmisja wieksza od
    > zera. Wszysko inne jest Twoim widzimisie.

    W dawnych czasach czyli w czasach komunizmu?
    Ja nie przeczę że takie działanie łącza jest zgodne z umową, ja tylko
    piszę o tym że działania TPSA zmierzające do nakłonienia klientów do
    przejścia na nowy cennik (umowe) są coraz bardziej nieeleganckie.


    >> zgłaszana jest na 0800-120-810, zgłoszenie idzie do techników. Po 2
    >> godzinach miła pani oddzwania i proponuje przejście na "nowy cennik".
    >
    > A moze na nowa umowe, co?

    Prawdopodobnie przejście na "nowy cennik" jest równoznaczne z podpisaniem
    nowej umowy. Nie wiem nie dopytywałem się, usłyszałem tylko "nowy cennik".

    >> W takiej sytuacji można tylko miłej pani odpowiedzieć że przejść
    >> możemy... ale na nowego providera.
    >
    > Np. na France Telecom, prawda?

    Jak chciałbyś zauważyć TPNET to właśnie FranceTelecom.
    Np. na TelEnergo, internet partners, NASK...


    > miab

    Maciek Wyka


  • 4. Data: 2003-04-15 14:34:06
    Temat: Re: TPSA i promocja "nowego cennika"
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    Użytkownik "Maciej Wyka" <b...@s...elektron.com.pl> napisał w wiadomości
    news:pan.2003.04.15.13.11.46.43284.1137@spam.elektro
    n.com.pl...
    >
    > NNTP-Posting-Host: 213.25.165.252
    > Mime-Version: 1.0
    > Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-1
    > Content-Transfer-Encoding: 8bit
    > X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1050412329 16295 213.25.165.252 (15 Apr 2003
    13:12:09 GMT)
    > X-Complaints-To: u...@t...pl
    > NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Apr 2003 13:12:09 +0000 (UTC)
    > X-Comment-To: "miab" <m...@f...pl>
    >
    > On Tue, 15 Apr 2003 12:37:17 +0200, miab wrote:
    >
    > > Użytkownik "Maciej Wyka" <b...@s...elektron.com.pl> napisał w
    > > wiadomości
    > > news:pan.2003.04.14.16.27.13.511191.2854@spam.elektr
    on.com.pl...
    > >> Temat oferty przejścia z usługi POLPAK-T na usługę "Transmisja danych
    > >> FrameRelay" jest już od dawna znany, jednak ostatnio akcja "promocyjna"
    > >> staje sie coraz to bardziej beszczelna. Stary POLPAK-T nagle dostaje
    > >> 600ms do routera brzegowego, usterka ta
    > >
    > > W dawnych czasach(jak bredzilem cos o zwyczajach) uczyli mnie na tej
    > > grupie ze to nie jest zadna usterka tylko miesci sie w umowie, a
    > > mianowicie ping mniejszy od nieskonczonosci i transmisja wieksza od
    > > zera. Wszysko inne jest Twoim widzimisie.
    >
    > W dawnych czasach czyli w czasach komunizmu?

    W czasach kiedy wydawalo mi sie ze komunizm, a scislej rzecz
    biorac polska odmiana bolszewizmu ma szanse sczeznac.
    Ale wytlumaczono mi ze tak juz u nasz ma i musi byc i teraz slucham
    sobie tylko przez radioprijomnik wynurzen roznych dobrodziejow
    czarzastych i innych nikolskich.

    > Ja nie przeczę że takie działanie łącza jest zgodne z umową, ja tylko
    > piszę o tym że działania TPSA zmierzające do nakłonienia klientów do
    > przejścia na nowy cennik (umowe) są coraz bardziej nieeleganckie.
    >
    >
    > >> zgłaszana jest na 0800-120-810, zgłoszenie idzie do techników. Po 2
    > >> godzinach miła pani oddzwania i proponuje przejście na "nowy cennik".
    > >
    > > A moze na nowa umowe, co?
    >
    > Prawdopodobnie przejście na "nowy cennik" jest równoznaczne z podpisaniem
    > nowej umowy. Nie wiem nie dopytywałem się, usłyszałem tylko "nowy cennik".

    Jedyne co mozesz zrobic to wlasnie zagwarantowac sobie cos
    na czym ci zalezy w nowej umowie.

    > >> W takiej sytuacji można tylko miłej pani odpowiedzieć że przejść
    > >> możemy... ale na nowego providera.
    > >
    > > Np. na France Telecom, prawda?
    >
    > Jak chciałbyś zauważyć TPNET to właśnie FranceTelecom.

    Wiem o tym dosc dobrze. Dlatego to napisalem.

    > Np. na TelEnergo, internet partners, NASK...

    A coz to za tuzy. A tak na serio odnosze wrazenie ze owi prowajderzy
    (i paru innych ktorzy wegetuja na pseudoryneczku) to raczej mikrusi
    kwiatek do siermieznego kozucha internacjonalnej tepsy i od lat nie
    widac sladu rynkowosci i aktywnosci w tej dziedzinie, a raczej zwijanie
    interesow.(No chyba ze ktos zeruje na cudzym i ukradzionym)

    miab


  • 5. Data: 2003-04-16 06:03:06
    Temat: Re: TPSA i promocja "nowego cennika"
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > > Np. na TelEnergo, internet partners, NASK...
    > A coz to za tuzy. A tak na serio odnosze wrazenie ze owi prowajderzy
    > (i paru innych ktorzy wegetuja na pseudoryneczku) to raczej mikrusi

    No.. wiesz - TelEnergo ma duza szanse sie wybic - szkielet ma duzo
    lepszy jakosciowo od tepsy... I w kazde zadupie dochodza (na dobrych
    radiach Pro Futuro). A ze slad rynkowosci.. W tej branzy zaczeli dzialac
    stosunkowo niedawno :)
    Za to Ipartners / NASK nie maja szkieletu praktycznie w calej Polsce,
    wiec slychac o nich pewnie tylko na rynkach lokalnych w wiekszych
    miastach :)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006



  • 6. Data: 2003-04-16 12:53:42
    Temat: Re: TPSA i promocja "nowego cennika"
    Od: p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl

    Adam Szendzielorz <a...@n...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    >> > Np. na TelEnergo, internet partners, NASK...
    >> A coz to za tuzy. A tak na serio odnosze wrazenie ze owi prowajderzy
    >> (i paru innych ktorzy wegetuja na pseudoryneczku) to raczej mikrusi
    >
    > No.. wiesz - TelEnergo ma duza szanse sie wybic - szkielet ma duzo
    > lepszy jakosciowo od tepsy... I w kazde zadupie dochodza (na dobrych
    > radiach Pro Futuro). A ze slad rynkowosci.. W tej branzy zaczeli dzialac
    > stosunkowo niedawno :)

    Jakieś pięć lat temu, tylko wtedy oferowali, abym sobie doprowadził kable od
    słupa stojącego 5 km za granicą miasta :(


  • 7. Data: 2003-04-16 17:00:39
    Temat: Re: TPSA i promocja "nowego cennika"
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    > No.. wiesz - TelEnergo ma duza szanse sie wybic - szkielet ma duzo
    > lepszy jakosciowo od tepsy... I w kazde zadupie dochodza (na dobrych
    > radiach Pro Futuro). A ze slad rynkowosci.. W tej branzy zaczeli
    > dzialac stosunkowo niedawno :)
    > Za to Ipartners / NASK nie maja szkieletu praktycznie w calej Polsce,
    > wiec slychac o nich pewnie tylko na rynkach lokalnych w wiekszych
    > miastach :)

    Na kazde zadupie? Pro-Futuro ma swoje wezly tylko w najwiekszych
    miastach. Nie wiem jak NASK, ale IPartners ma mozliwosci zestawienia
    laczy w wielu miejscach gdzie Futuro nie dochodzi...

    Michal


  • 8. Data: 2003-04-17 05:54:39
    Temat: Re: TPSA i promocja "nowego cennika"
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > Na kazde zadupie?

    Na wiekszosc :-)

    > Pro-Futuro ma swoje wezly tylko w najwiekszych
    > miastach. Nie wiem jak NASK, ale IPartners ma mozliwosci zestawienia
    > laczy w wielu miejscach gdzie Futuro nie dochodzi...

    Ale ja nie mowie o laczach Pro Futuro tylko TelEnergo.
    Pro Futuro zapewnia zestawienie lacz na dobrym radiu (chyba 5Ghz) miedzy
    Twoja siedziba, a najblizszym wezlem TelEnergo (u nas jest np przy zakladzie
    energetycznym - tam sie swiatelka zbiegaja :)
    Nie wiem czemu tak sie skumali, to w koncu konkurencja :-)
    10Mbit z load balancingiem, BGP puszczone po takim radiu to 20 tys brutto
    / miesiac. Przy czym jakas 1/4 tej oplaty to oplata dla Pro Futuro za
    dzierzawke
    sprzetu radiowego. Im wiecej MBit tym jednostkowo wychodzi taniej.

    Mirek - nie wiem jakim cudem piec lat temu TelEnergo Ci takie lacze
    oferowalo
    skoro _na powaznie_ zajeli sie laczami moze z ledwo dwa lata temu ;)
    Vide niedawny post co do listy LIRow:
    http://www.ripe.net/ripencc/mem-services/general/all
    ocs4.html :
    pl.telenergo (TEL-ENERGO S.A.)
    20020805 81.15.128/17 ALLOCATED PA
    20010605 213.172.160/19 ALLOCATED PA
    Jak widac w czerwcu 2001 zostali dopiero LIRem i byly to pewnie
    przygotowania do startu w tym biznesie :)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006



  • 9. Data: 2003-04-17 11:53:27
    Temat: Re: TPSA i promocja "nowego cennika"
    Od: rahdeck <r...@i...pl>

    Adam Szendzielorz wrote:

    > Witam,
    >
    >> Na kazde zadupie?
    >
    > Na wiekszosc :-)
    >
    >> Pro-Futuro ma swoje wezly tylko w najwiekszych
    >> miastach. Nie wiem jak NASK, ale IPartners ma mozliwosci zestawienia
    >> laczy w wielu miejscach gdzie Futuro nie dochodzi...
    >
    > Ale ja nie mowie o laczach Pro Futuro tylko TelEnergo.
    > Pro Futuro zapewnia zestawienie lacz na dobrym radiu (chyba 5Ghz) miedzy
    > Twoja siedziba, a najblizszym wezlem TelEnergo (u nas jest np przy
    > zakladzie energetycznym - tam sie swiatelka zbiegaja :)
    > Nie wiem czemu tak sie skumali, to w koncu konkurencja :-)

    Tel-Energo jest akcjonariuszem Futuro :-)


  • 10. Data: 2003-04-18 12:10:55
    Temat: Re: TPSA i promocja "nowego cennika"
    Od: "Wojciech Wielogorski" <r...@e...pl>

    "Maciej Wyka" <b...@s...elektron.com.pl> wrote in message
    news:pan.2003.04.14.16.27.13.511191.2854@spam.elektr
    on.com.pl...
    > Witam
    >
    > Temat oferty przejścia z usługi POLPAK-T na usługę "Transmisja danych
    > FrameRelay" jest już od dawna znany, jednak ostatnio akcja "promocyjna"
    > staje sie coraz to bardziej beszczelna.
    > Stary POLPAK-T nagle dostaje 600ms do routera brzegowego, usterka ta
    > zgłaszana jest na 0800-120-810, zgłoszenie idzie do techników. Po 2
    > godzinach miła pani oddzwania i proponuje przejście na "nowy cennik".
    > W takiej sytuacji można tylko miłej pani odpowiedzieć że przejść
    > możemy... ale na nowego providera.
    ktos techniczny z TP SA mi to wytlumaczyl w ten sposob, ze jesli jest w
    danym wezle dostawiany kolejny, lepszy/wydajniejszy router to przepinani sa
    do niego klienci posiadajacy usluge FrameRelay, abonenci POLPAK-T kwasza sie
    na starych maszynach.

    pzdr
    w


strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: