  • 11. Data: 2016-08-10 09:55:02
    Temat: Re: Kretyni i ich diodki
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-08-09 o 23:57, masti pisze:

    > ja bym wolał, żeby zainstalowali sobie mózgi. Tylko zmuś ludzi do
    > montażu :)

    To nie pl.rec.ksiazki.fantastyka. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2016-08-10 11:39:34
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    > ja bym wolał, żeby zainstalowali sobie mózgi. Tylko zmuś ludzi do
    > montażu :)

    Są auta wyposażone fabrycznie w światła do jazdy dziennej bez takich
    czujników?

    Światła do jazdy dziennej, to bajer instalowany w jakiś tam pakietach i
    mi się wydaje, że czujnik wtedy też jest.

  • 13. Data: 2016-08-10 11:40:51
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-08-09 o 22:09, Poldek pisze:

    > Wydaje mi się, że są ludzie, którzy mają wewnętrzną potrzebę "okiwania"
    > - np. tzw. "władzy". Dobrze się czują, gdy mają poczucie, że niedobra
    > władza chciała ich do czegoś złego zmusić - czyli do jazdy z włączonymi
    > światłami przez całą dobę, ale im się udało niedobrą władzę przechytrzyć
    > - bo przy pomocy wiertarki i kleju w tubce zainstalowali sobie paski z
    > allegro i teraz czują się bystrzy.
    > Odrębna sprawa, że kierowcy samochodów fabrycznie wyposażonych w światła
    > do jazdy dziennej często nie przełączają na światła mijania przy zmianie
    > warunków w dzień - np. przy ulewie.

    Przecież takie paski led się zakłada dla lansu, a nie żeby oszukiwać.

  • 14. Data: 2016-08-10 12:07:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    AL wrote:

    > w samochodach przystosowanych do tego rozwiązania - czyni to za nich
    > czujnik zmierzchu (u mnie działa to np. b.sprawnie).
    > (to samo dotyczy tuneli, zapadania zmroku, etc)

    a w normalnych robi to mózg kierowcy. tylko., że niektórzy mają tę opcję
    wyłączoną

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2016-08-10 12:08:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    twistedme wrote:

    > Są auta wyposażone fabrycznie w światła do jazdy dziennej bez takich
    > czujników?
    >
    > Światła do jazdy dziennej, to bajer instalowany w jakiś tam pakietach i
    > mi się wydaje, że czujnik wtedy też jest.

    <http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-2x8led-
    drl-najtaniej-fv-i6123281082.html>
    widzisz tu gdzieś czujnik?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2016-08-10 12:15:32
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    > a w normalnych robi to mózg kierowcy. tylko., że niektórzy mają tę opcję
    > wyłączoną

    Niektórzy? To mocno zaniżyłeś ;-P

    --
    Axel

  • 17. Data: 2016-08-10 12:23:53
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    Są auta wyposażone fabrycznie w światła do jazdy dziennej bez takich
    czujników?

    Światła do jazdy dziennej, to bajer instalowany w jakiś tam pakietach i
    mi się wydaje, że czujnik wtedy też jest.

    Teraz lepiej?

  • 18. Data: 2016-08-10 12:27:56
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "abn140" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > no wlasnie. czy to aby te fabryczne zestawy obejmuja tylko przod?
    > dlaczego? tzn przepisy ale dlaczego? przy szarowie warto by i tyl
    > chyba.....

    Też nie mogę dopatrzeć się sensu w przepisie zabraniającym włączania tylnych
    świateł razem z dziennymi z przodu.
    Przez jakiś czas był przepis dopuszczający świecenie tylnych pozycyjnych, a
    potem zmienili go na zabraniający.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    ---
    Avast.

  • 19. Data: 2016-08-10 12:31:56
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-08-09 o 23:43, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

> [...]

    Światła do jazdy dziennej, to bajer instalowany w jakiś tam pakietach i
    mi się wydaje, że czujnik wtedy też jest.

    Tak miało być :)

    Inna sprawa, że przy ulewie czujnik może nie załapać i wtedy zostaje,
    jak piszesz mózg.

  • 20. Data: 2016-08-10 12:35:35
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "twistedme" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Światła do jazdy dziennej, to bajer instalowany w jakiś tam pakietach i
    > mi się wydaje, że czujnik wtedy też jest.

    Światła dzienne chyba teraz są obowiązkowym wyposażeniem.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    ---