  • 261. Data: 2020-05-01 16:12:21
    Temat: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Jakie środki zaradcze ? Większość i tak się nie szczepi a masek czy izolacji w
    poprzednich latach przecież nie stosowano.

    Co ciekawe do końca marca liczba zmarłych miesięcznie 85k była podobna do 3
    poprzednich lat i dużo niższa od 2018 (grypa) i 107k zmarłych.

    A więc mimo super hiper virusa c19 Niemcy nie umierali czyli kolejny cud :-)

    Kolejny punkt:

    Für die schwere Grippesaison 2017/18 hat das RKI mit 25.100 Todesfällen durch
    Influenza die höchste Sterblichkeit der letzten 30 Jahre ermittelt.

    Ciężka grypa 25k ofiar, covid 19 to 6k z tego magicznym sposobem śmiertelność
    miesięcznie w normie co potwierdza tezę lekarzy że padli ci co i tak byli na krawędzi
    (średnia wieku 82 i worek chorób towarzyszących)

  • 262. Data: 2020-05-01 16:25:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 May 2020 07:12:21 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):

> [...]
    miesięcznie w normie co potwierdza tezę lekarzy że padli ci co i tak byli na krawędzi
    (średnia wieku 82 i worek chorób towarzyszących)

    No ale widzisz - masek nie stosowano, i grypa zrobila 25 tys ofiar.
    A gdyby teraz nic nie robiono?

    Niemcom sie jakos udalo ograniczyc epidemie do kilku landow, bo miales
    dane z Francji - smiertelnosc potrafi wzrosnac 2.5 raza.

    A wtedy:
    -brakuje respiratorow,
    -nie tylko staruszkowie umieraja.
    -tez juz jestes w grupie zwiekszonego ryzyka :-P

    J.

  • 263. Data: 2020-05-01 16:27:51
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    "Eine innere Leichenschau, Autopsien oder andere aerosolproduzierende Maßnahmen
    sollten vermieden werden", hieß es noch Anfang April auf der Webseite des Robert
    Koch-Instituts (RKI) mit Blick auf verstorbene COVID-19-Patienten.

    Instytut odradza przeprowadzenie sekcji na pacjentach zmarłych na c19. Dlaczego ? Ano
    wyniki są nieubłagane, w Hamburgu każda z zmarłych osób miała chorobę/choroby
    towarzyszące (średnia wieku 80)

    To samo Włochy i Szwajcaria

    Untersuchungen in Italien und der Schweiz
    Püschels Daten stimmen in etwa mit einer Studie des italienischen
    Gesundheitsministeriums überein, die nicht auf Autopsien basiert, sondern auf den
    Krankheitsverläufen von 1738 verstorbenen Patienten.

    So hatten 96,4 Prozent neben COVID-19 mindestens eine weitere Krankheit. Am
    häufigsten waren es Bluthochdruck (70 Prozent), Diabetes (32 Prozent) und
    Herz-Kreislauf-Erkrankungen (28 Prozent). Das Durchschnittsalter der Toten in Italien
    liegt bei 79 Jahren - in Hamburg bei 80 Jahren.

    Chorowici staruszkowie padają a mimo to przy udziale mediów rozkrecono globalną
    histerię i rozwalono gospodarki wielu krajów. Jak dla mnie mistrzostwo świata ;-)

  • 264. Data: 2020-05-01 16:47:56
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Fascynujące jest też samo zniknięcie grypy w Niemczech w połowie marca choć rki
    podaje że normalnie gryka trwa do maja ;-) wtedy łatwo można podpompowac statystyki i
    pokazać idzie killer virus więc stayathome prosiaczki.

    Patrząc w przyszłość widać że nadchodzi kolejny mega virus nazwijmy go catar-20
    śmiertelność połowa tego co covid ale uratuje nas tylko 4-miesieczne kiblowanie w
    domu ewentualnie poruszanie się w kombinezonie biohazard ;-)

  • 265. Data: 2020-05-01 18:08:16
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-05-01 o 16:47, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > Fascynujące jest też samo zniknięcie grypy w Niemczech w połowie marca choć rki
    podaje że normalnie gryka trwa do maja ;-)
    No ok, to Niemcy, ale np Włosi czy Hiszpanie aż tak na grype nie chorują
    a sam widzisz że wirus sieje tam spustoszenie znacznie wieksze niż w
    Niemczech, też uważasz że to nie uzasadniona panika?

    --
    Janusz

  • 266. Data: 2020-05-01 18:18:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 May 2020 07:27:51 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):

> [...]
    Ano wyniki są nieubłagane, w Hamburgu każda z zmarłych osób miała chorobę/choroby

    chyba nie calkiem - odradza przeprowadzanie czynnosi produkujacych
    aerozole.
    Podejrzewasz spisek, czy jednak te czynnosci zagrazaja ... lekarzom.

> [...]
    histerię i rozwalono gospodarki wielu krajów. Jak dla mnie mistrzostwo świata ;-)

    Ale co - myslisz ze Wlosi klamali, jak mowili, ze krematorium nie
    wydala?

    Czy po prostu nie przejmowac sie - i tak by do konca roku zmarli ...

    Mozna tez na ten statek popatrzec - myslisz ze po kazdym rejsie 12
    pasazerow schodzi w ciagu miesiaca ?

    Aczkolwiek nasi strazacy chyba dobrze rokuja
    https://www.rdc.pl/informacje/koronawirus-w-sgsp-wyz
    drowialo-43-z-78-zakazonych-podchorazych/

    J.

  • 267. Data: 2020-05-01 18:31:41
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    "Eine innere Leichenschau, Autopsien oder andere aerosolproduzierende Maßnahmen
    sollten vermieden werden",

    --chyba nie calkiem - odradza przeprowadzanie czynnosi produkujacych aerozole.

    Czyli autopsji.

    --Podejrzewasz spisek, czy jednak te czynnosci zagrazaja ... lekarzom

    Sekcja zagraża patologom ? Szok i trwoga ;-)

    Podejrzewam pompowanie statystyk. Jeden patolog miał w dupie te zalecenia i wyszło mu
    że *każda* z 153 ofiar strasznego covida miała choroby towarzyszące.

  • 268. Data: 2020-05-01 18:41:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 May 2020 09:31:41 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):
> [...]
    sollten vermieden werden",

    > --chyba nie calkiem - odradza przeprowadzanie czynnosi produkujacych aerozole.

    Tez.

> [...]
    >
    > Podejrzewam pompowanie statystyk. Jeden patolog miał w dupie te
    > zalecenia i wyszło mu że *każda* z 153 ofiar strasznego covida

    Z drugiej strony - naturalne sie wydaje, ze patolog i pomocnicy sa
    zagrozeni.
    A szpital powinien miec informacje o chorobach towarzyszacych i bez
    sekcji.

    J.

  • 269. Data: 2020-05-01 19:08:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 May 2020 09:46:37 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):

    > Są i pierwsi beneficjenci tej histerii pardon pandemii:
    >
    > https://tvn24.pl/biznes/ze-swiata/koronawirus-w-usa-
    30-mln-nowych-bezrobotnych-miliarderzy-bogatsi-o-406
    -mld-dolarow-4571769

    Nie wiem jak oni to licza, ale gdy spojrzec na wykres

    https://pl.investing.com/indices/us-spx-500

    To S&P 20 lutego byl po ponad 3300, a dzis ledwo 2800.

    Oczywiscie jak ktos sprytnie akcje sprzedal, a potem kupil, to zarobil
    trzykrotnie :-)

    A osobna sprawa - mowi sie, ze Amerykanie zyja na kredyt, panstwo tez
    zyje na kredyt, inflacja, dolarkow drukuje sie coraz wiecej ... i kto
    je ma ? Bogaci :-)

    J.

  • 270. Data: 2020-05-01 19:14:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    napisał(a):
> [...]
    mu że *każda* z 153 ofiar strasznego covida miała choroby towarzyszące.

    P.S.

    https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/koronawirus-wla
    sciciele-domu-pogrzebowego-zostawili-50-cial/yfme2sk

    "Jak donosi "New York Post", śledczy ustalili, że miejscowy dom
    pogrzebowy wynajął cztery ciężarówki-chłodnie, z których każda mogła
    pomieścić około 50 zwłok. Właściciel zakładu tłumaczył, że pojazdy
    zostały wynajęte, ponieważ po wybuchu epidemii koronawirusa w domu
    pogrzebowym zabrakło miejsca. W ciężarówkach doszło jednak do awarii
    aparatury chłodzącej, przez co ciała uległy rozkładowi."

    Zwykla grypa ?

    J.