  • 251. Data: 2020-04-30 12:24:54
    Temat: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Te oficjalne dane to od tych co podają prawdziwe wyniki lotto? A nawet jak 2000 to
    widzisz jakąś różnicę do innych państw europejskich czy do kurwy nędzy głuchy jesteś
    i ślepy? Niemiecki polskojęzyczny onanet uprzejmie doniósł że spadła liczba
    zarejestrowanych zgonów bo brak zanieczyszczeń powietrza.

  • 252. Data: 2020-04-30 12:49:01
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Umrzeć może nie umrze ale Niemcy właśnie wysyłają 10 milionów na zasiłek.

    https://m.bild.de/geld/wirtschaft/wirtschaft/10-1-mi
    o-in-kurzarbeit-308-000-corona-arbeitslose-70364008.
    bildMobile.html

    Teraz imbecyle myślą o zdjęciu sankcji. Za późno tumany za późno.

  • 253. Data: 2020-04-30 13:39:43
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Te oficjalne dane to od tych co podają prawdziwe wyniki lotto?

    z głównego urzędu statystycznego, ale wiem że oni w przeciwieństwie do
    TVPiS kłamią ;)

    A nawet jak 2000 to widzisz jakąś różnicę do innych państw
    europejskich czy do kurwy nędzy głuchy jesteś i ślepy?

    Nie widzę. Nie chce mi się przeglądać lat wstecz i ich porównywać (bo
    wiem że i tak cię to nie przekona) ale jestem pewny że w ciągu ostatnich
    10 lat znalazłbym większy wzrost rok do roku i nikt wtedy nie zabraniał
    na ulice wychodzić

    Lukasz

  • 254. Data: 2020-04-30 15:17:40
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-30 o 10:08, ddddddddddddd pisze:

    > Na razie to dane z TVPropaganda i im podobnych, według oficjalnych
    > danych do końca marca było +2000 zmarłych w stosunku do 3 poprzednich lat.

    Jesteś pewien?
    "Wydawać by się mogło, że w okresie pandemii koronawirusa ilość
    pochówków lawinowo wzrośnie. Nic bardziej mylnego. Liczba pogrzebów w
    Polsce w niektórych regionach spadła nawet do 40 procent."
    https://www.lokalna24.pl/wiadomosci/3845,spadla-licz
    ba-zgonow-miejski-zaklad-cmentarny-rowniez-odnotowal
    -mniej-pogrzebow

    --
    Janusz

  • 255. Data: 2020-04-30 16:24:12
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 30.04.2020 o 14:17, Janusz pisze:

> [...]
    > pochówków lawinowo wzrośnie. Nic bardziej mylnego. Liczba pogrzebów w
    > Polsce w niektórych regionach spadła nawet do 40 procent."
    odniosłem się do błędnej polityki brytyjskiego rządu - te +2000 to w
    porównaniu do 3 ostatnich lat miesiąc do miesiąca w UK. Myślę że jakbym
    przeglądnął ostatnie 10 lat to znalazłbym inne dwa miesiące w których
    liczba zgonów wzrosła o 2 tysiące lub więcej... Nawet szukania nie ma
    dużo, ale nie ma to dla mnie najmniejszego sensu :/

    Lukasz

  • 256. Data: 2020-04-30 19:58:12
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-30 o 16:24, ddddddddddddd pisze:

    > odniosłem się do błędnej polityki brytyjskiego rządu - te +2000 to w
    > porównaniu do 3 ostatnich lat miesiąc do miesiąca w UK.
    A to ok, nie doczytałem o kim piszesz.

> [...]
    > liczba zgonów wzrosła o 2 tysiące lub więcej... Nawet szukania nie ma
    > dużo, ale nie ma to dla mnie najmniejszego sensu :/

    Pewnie że tak, już tu pisałem że IMHO chyba w 2013 na grypę zmarło tam
    23 tys ludzi
    tyle że w rok, a teraz to będą mieć to w 2-3 miesiące. Normalnie to
    kilkaset rocznie.

    --
    Janusz

  • 257. Data: 2020-05-01 11:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > polskojęzyczny onanet uprzejmie doniósł że spadła liczba
    > zarejestrowanych zgonów bo brak zanieczyszczeń powietrza.

    Obydwu was poprosze o zrodła tych informacji.

    Bo jedyne co znalazłem to ze marzec 2020 vs 2019 = + 200 zgonów.
    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/195223
    0,1,marzec-nie-taki-
    zabojczy-nie-bylo-rekordowej-liczby-zgonow.read

    A propos Polski nie znalazłem ze spada ani nie znalazłem ze wzrosło o
    2000.

    Spadła całkowita ilosc zgonów w kilku innych krajach co imo tez jest
    zastanawiajace.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 258. Data: 2020-05-01 13:11:11
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    To się nazywa cud ;-)

    https://m.bild.de/ratgeber/2020/ratgeber/corona-zahl
    en-deutschland-robert-koch-institut-ansteckungsrate-
    reproduktionszahl-massnahmen-69349102.bildMobile.htm
    l###wt_ref=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F&wt_t=1588
    331137508

    W Niemczech też nagła i niespodziewana poprawa, tzw liczba R(produkcyjna) wynosi 0.76
    czyli 1 nosiciel zaraża 0.76 następnego czytaj virus się zwija.

    Dane z poszczególnych miesięcy są jeszcze niedostępne ale wiemy że statystycznie to
    około 2500 dziennie. Szczególnie interesujące będzie luty/marzec kiedy oficjalnie
    skończyła się grypa i wszystkie zgony zaczęto zaliczać koronie.

  • 259. Data: 2020-05-01 14:10:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 May 2020 04:11:11 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):
> [...]
    0.76 czyli 1 nosiciel zaraża 0.76 następnego czytaj virus się zwija.

    Ciekaw jestem o co tu chodzi.
    Izolacja i maseczki daja efekty ?

    Czy juz wszyscy mniej odporni sie zarazili, a zostali bardziej
    odporni?

    Bo chyba nie jest to efekt np stabilizacji liczby testow.

> [...]
    > statystycznie to około 2500 dziennie. Szczególnie interesujące
    > będzie luty/marzec kiedy oficjalnie skończyła się grypa i wszystkie

    Sugerujesz, ze to ofiary zwyklej grypy?
    Grypa raczej nie atakuje tak masowo i nie dziesiatkuje domow starcow,
    a jesli akurat jest jakas zjadliwa - to srodki zaradcze dzialaja i na
    nia ...

    J.

  • 260. Data: 2020-05-01 15:53:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-05-2020 o 14:10, J.F. pisze:
> [...]
    > odporni?
    >
    > Bo chyba nie jest to efekt np stabilizacji liczby testow.

    Raczej że covid był tu już wcześniej i panika w marcu, połączona z
    zamykaniem wszystkiego była nieuzasadniona.

    > Grypa raczej nie atakuje tak masowo i nie dziesiatkuje domow starcow,

    No ale wtedy trzeba zamykać domy starców....