  • 11. Data: 2010-03-21 01:22:33
    Temat: Re: Konweter DVI > HDMI
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-19 15:08, Mirek pisze:

    > Wg dokumentacji ma wejścia RCA :)
    > http://www.true-colours.net/products/manufacturer/Pa
    nasonic/documents/TH-50PH11EKES.pdf

    Tyle że nie ma standardowo ani DVI, ani HDMI. Zapewne jest zainstalowana
    dodatkowa karta wejść cyfrowych, ale w powyższej broszurze nie piszą,
    jak jest w takim przypadku z dźwiękiem.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 12. Data: 2010-03-22 08:24:41
    Od: "Michał" <m,wojtkow.nospam@wp.pl>

> [...]
    > dodatkowa karta wejść cyfrowych, ale w powyższej broszurze nie piszą, jak

    Dokładnie tak, mam dodatkową karte HDMI, ale nawet w Panasonic polska nie
    był w stanie mi odpowiedzieć:-)
    Każda osoba mówiła że mozna połączyc obraz cyfrowy z dzwiękiem analogowym,
    jednak nikt nie odpowiedział jak.
    Żaden manual o tym nie mówi, ale dziś sprawa się wyjaśni, z urlopu wraca ich
    dyrektor techniczny i ma dzwonić.
    Jeśłi będzie problem to tylko te konwertery pozostają, jednak 1,6kpln to
    troche dużo, za taką funkcjonalość.

    Pozdrawiam Michał

  • 13. Data: 2010-03-22 20:59:22
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-22 09:24, Michał pisze:

    > Jeśłi będzie problem to tylko te konwertery pozostają, jednak 1,6kpln to
    > troche dużo, za taką funkcjonalość.

    Taniej będzie pewnie zmienić odtwarzacz. :-)

    Na początku napisałeś: "Mam playera, który obraz wysyła po DVI bez
    dzwięku, a dzwiek stereo po RCA".

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/