  • 1. Data: 2010-03-16 12:31:52
    Temat: dialer PSTN
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    poszukuje dialera. Na wejsciu bedzie mial conajmniejjedna pare stykow.

    Po zwarciu lub rozwarciu stykow wybierze uprzednio zaprogramowany numer i
    wyrecytuje nagrana (lub digitalizowana) wiadomosc.

    Czy ktos ma namiar na podobne urzadzenie?

    Icek

  • 2. Data: 2010-03-16 19:23:39
    Temat: Re: dialer PSTN
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Icek napisał:

> [...]
    > wyrecytuje nagrana (lub digitalizowana) wiadomosc.
    >
    > Czy ktos ma namiar na podobne urzadzenie?

    Poszukaj w systemach alarmowych. Nie wiem czy występują luzem, bez
    reszty centralki. Mają jeszcze funkcję sprawdzania co pewien czas, czy
    linia telefoniczna jest aktywna, ewentualnie co 15 minut dzwonią pod
    wskazany numer, meldując samym dzwonkiem, że jest OK. Brak połączenia
    wywoła u odbiorcy alarm.
    Maciek

  • 3. Data: 2010-03-17 10:57:01
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > linia telefoniczna jest aktywna, ewentualnie co 15 minut dzwonią pod
    > wskazany numer, meldując samym dzwonkiem, że jest OK. Brak połączenia

    szukalem i znalazlem. Myslalem jeednak ze moze wystepuje takie cos
    "standalone"

    Icek

  • 4. Data: 2010-03-17 13:47:56
    Od: marcom <m...@m...webserwer.pl>

    On 16 Mar, 13:31, "Icek" <i...@d...pl> wrote:
> [...]
    > wyrecytuje nagrana (lub digitalizowana) wiadomosc.
    >
    > Czy ktos ma namiar na podobne urzadzenie?

    Witam.
    Polecam http://www.satel.pl/pl/product/270/DT-1,Dialer-telef
    oniczny

    Mariusz

  • 5. Data: 2010-03-17 14:43:44
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Witam.
    > Polecam http://www.satel.pl/pl/product/270/DT-1,Dialer-telef
    oniczny

    widzialem. Tylko jakis taki troche oldschoolowy

    Icek

  • 6. Data: 2010-03-17 21:05:55
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-17 15:43, Icek pisze:

    > widzialem. Tylko jakis taki troche oldschoolowy

    Zmień obudowę i klawiaturę - będzie taki jakiego sobie wymarzyłeś.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/