  • 1. Data: 2010-03-16 13:30:59
    Temat: Konweter DVI > HDMI
    Od: "Michał" <m,wojtkow.nospam@wp.pl>

    Cześć,

    Szukam konwertera, który na wejściu przyjmie sygnał video z DVI oraz dzwięk
    analogowy stereo (RCA) i wypuści mi całość na HDMI.
    Mam playera, który obraz wysyła po DVI bez dzwięku, a dzwiek stereo po RCA.
    Nie widzę sposobu aby podłączyć to pod wejści HDMI w plazmie.

    Pozdrawiam Michał

  • 2. Data: 2010-03-16 14:26:40
    Temat: Re: Konweter DVI > HDMI
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Sprawdź bo może wejście HDMI w telewizorze może pracowac w trybie PC wtedy
    oprócz audio cyfrowego mozna podłaczyć dźwięk analogowo poprzez dżaka lub
    czincze.

    PC

  • 3. Data: 2010-03-16 16:49:46
    Od: "Sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > poprzez dżaka lub czincze.

    Kuśwa , poraziło mnie

  • 4. Data: 2010-03-16 18:50:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Kuśwa , poraziło mnie

    Fonetyczna polonizacja :-)

  • 5. Data: 2010-03-16 19:41:33
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2010-03-16 14:30, Michał pisze:
    > Cześć,
    >
    > Szukam konwertera, który na wejściu przyjmie sygnał video z DVI oraz dzwięk
    > analogowy stereo (RCA) i wypuści mi całość na HDMI.

    Widziałem chyba coś takiego na:
    http://www.dealextreme.com

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 6. Data: 2010-03-16 22:40:33
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

> [...]

    > Mam playera, który obraz wysyła po DVI bez dzwięku, a dzwiek stereo po RCA.
    > Nie widzę sposobu aby podłączyć to pod wejści HDMI w plazmie.

    Na 99% telewizor ma obok wejścia HDMI także "przypisane" do niego
    analogowe wejście dźwięku.

    Ja właśnie w ten sposób puszczam obraz przez HDMI (pracującym w trybie
    DVI) a dźwięk analogowo (kablem 2xRCA->mini jack stereo) do telewizora z
    nboxa.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 7. Data: 2010-03-17 17:20:24
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Ja właśnie w ten sposób puszczam obraz przez HDMI (pracującym w trybie
    > DVI) a dźwięk analogowo (kablem 2xRCA->mini jack stereo) do telewizora z

    Właśnie tylko wtedy gdy obsługuje tryb PC. Ja mam 2 LG które to obsługują. W
    menu "oznaczania wejść" nalezy uistawić odpowiedni tryb.
    Swoją drogą to trochę dziwne, że jak wepnę kompa w HDMI inne niż to właściwe
    lub w to właściwe pracujące w trybie innym niż PC to obraz nie jest pixel w
    pixel tylko masakrycznie rozmyty.
    Wracając do tematu kuzyna plazma Panasonic ma kilka HDMI ale nie obsługuje
    PC i nie ma wejść dla analogowego audio.

    PC

  • 8. Data: 2010-03-17 21:14:43
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-17 18:20, PC pisze:

    > Wracając do tematu kuzyna plazma Panasonic ma kilka HDMI ale nie
    > obsługuje PC i nie ma wejść dla analogowego audio.

    No to niech pytający poda konkretne oznaczenie modelu telewizora - w
    instrukcji będzie napisane, czy się da puścić dźwięk analogowo (czy nie).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 9. Data: 2010-03-19 13:08:30
    Od: "Michał" <m,wojtkow.nospam@wp.pl>

    > No to niech pytający poda konkretne oznaczenie modelu telewizora - w
    > instrukcji będzie napisane, czy się da puścić dźwięk analogowo (czy nie).

    To jest monitor plazmowy Panasonic TH50PH11EK.
    Znalazłem konwerter Kramera, ale cena...1,6kpln:)

    Pozdrawiam Michał

  • 10. Data: 2010-03-19 14:08:34
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    On pią, 19 mar 2010 14:08:30 in article news:<hnvt1m$kco$1@mx1.internetia.pl>
    "Michał" wrote:

    > To jest monitor plazmowy Panasonic TH50PH11EK.
    > Znalazłem konwerter Kramera, ale cena...1,6kpln:)

    Wg dokumentacji ma wejścia RCA :)

    http://www.true-colours.net/products/manufacturer/Pa
    nasonic/documents/TH-50PH11EKES.pdf