  • 132. Data: 2015-05-06 23:00:39
    Temat: Re: Kontrola trzeżwości
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Jeżeli po piwku to i samochodem

    Przeczytaj pincet postów zawierających argumentacje, odnies sie do niej a
    nie wypisuj w połowie dyskusji tezy z pierwszego posta jak jakis połgłówek.

  • 133. Data: 2015-05-06 23:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Prawdziwy obraz jest znany ze statystyk za zeszłe lata i wygląda OIDP
    > mniej więcej tak:
    >
    > Około 50% to rowerzyści (w sensie 4X% przy czym X bliżej 7 niż 1),
    > Z tej pozostałej połowy coś koło 2/3 czy 3/4 (w każdym razie
    > zauważalna wiekszość) miało więcej niż pół promila.
    >
    > Z czego wynika, że około 2/3 "pijanych kierowców" byłaby zupełnie
    > trzeźwa, gdyby dmuchali po drugiej stronie Odry. Gdzie jest mniej
    > wypadków?

    Ano własnie.
    Tak to jest jak sie ludzi przyzwyczaja ze prawo jest bez sensu i ze chodzi
    nie o to zeby go nie łamac tylko o to zeby sie nie dac złapać.

    Rozumiem. Dziękuję.

  • 131. Data: 2015-05-06 23:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nie tylko moje i nie fobie,

    Ok, moze nie fobie, po prostu nie poparte praktyką oraz statystykami leki.
    Hmm, czyli jednak fobie.

  • 134. Data: 2015-05-06 23:04:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Myslałem ze to jest nasz ogólny cel...

    Źle myślałeś - znam KILKA istotniejszych.
    Więc skończ z tym bręczeniem w kółko o tym samym.

  • 135. Data: 2015-05-06 23:05:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ok, moze nie fobie, po prostu nie poparte praktyką oraz statystykami leki.
    > Hmm, czyli jednak fobie.

    Jeśli już to Twoje.
    To nie ja nawijam o bezpieczeństwie w kontekście liczby wypadków, jakby
    tylko to się liczyło.

  • 137. Data: 2015-05-07 01:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Źle myślałeś - znam KILKA istotniejszych.

    Istotniejsze jest dla ciebie głoszenie fobi o pijanych rowerzystach zamiast
    realnie dbac o bezpieczesntwo. Hmm...

    > Więc skończ z tym bręczeniem w kółko o tym samym.

    Cavallino, moze najpierw skoncz z dawaniem rady o ktore nikt cie nie
    prosił?
    Nie ma obowiazku czytania, nie ma obowiazku odpowiadania, ale rzadzenie co
    kto bedzie pisał i mówił to sobie zostaw dla własnego domu.

  • 136. Data: 2015-05-07 01:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Jeśli już to Twoje.

    ROTFL
    Rowerzysta po piwku wrzucający sie w amoku na Cavallinową maskę i
    spedzający mu sen z powiek to moje fobie. Smiesznie...

    > To nie ja nawijam o bezpieczeństwie w kontekście liczby wypadków,
    > jakby tylko to się liczyło.

    Zupełnie mam pojecia co chciałes przez to powiedziec.

  • 138. Data: 2015-05-07 05:41:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-06 22:09, J.F. wrote:

    > Bo pijanych pieszych wiecej ?

    Być może - jednak pokazuje że jest to poważniejszy problem. To jak ile
    lat w zawiasach za wychodzenie po pijaku z domu? Ile za niezawiązaną
    sznurówkę? A może pójdziemy po rozum do głowy i zajmiemy się poważnymi
    sprawami, zamiast angażować policję do fikcyjnych problemów?

    Shrek.

  • 139. Data: 2015-05-07 09:09:39
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Dziwne rozumowanie. Czyli jakbym chciał, aby mi trzeźwi pod koła nie
    > wjeżdżali, to mam wyeliminować trzeźwych?

    Trzeźwy powinien sam wiedzieć że ma się pod koła nie pchać.

    > Ale kto popełni samobójstwo, pieszy? Zakaz picia i chodzenia?

    Oczywiście - zakaz poruszania się po drodze w stanie nietrzeźwym - obojętnie
    czy poruszasz się samochodem, rowerem, hulajnogą czy na nogach!

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 140. Data: 2015-05-07 09:19:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-07 o 09:09, Ergie pisze:

    > Trzeźwy powinien sam wiedzieć że ma się pod koła nie pchać.

    Pijany też powinien wiedzieć.

    > Oczywiście - zakaz poruszania się po drodze w stanie nietrzeźwym -
    > obojętnie czy poruszasz się samochodem, rowerem, hulajnogą czy na nogach!

    Aha.

    Ostatnio tylko tak komentuję bzdury w necie.

    --
    Liwiusz