  • 121. Data: 2015-05-06 20:27:52
    Temat: Re: Kontrola trzeżwości
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Moze po prostu maja norme miesieczna - 100 ustnikow, sprawdzic 100
    > kierowcow, zapisac w notatniku.
    > To i sprawdzaja.

    Byc moze.
    Mi te badania w niczym nie przeszkadzają, ....
    ---
    Nie szanujesz się

    Natomiast przeszkadza mi to, ze nie mozna na rowerze po piwku jechac, tego
    nie rozumiem zarówno empiryczynie jak i patrzac chłodno na statystyki.
    ---
    Jeżeli po piwku to i samochodem

  • 122. Data: 2015-05-06 21:02:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-05-06 19:24, J.F. wrote:

    >Jak nie, jak tak - przecież ostatnio zatrzymują wszystkich jak leci.
    >Jak się da to wszystkich, jak się nie da to losowo - jeden odjeżdza,
    >następny lizak i zjazd do dmuchania.

    Ale wtedy maja specjalny przyrzad, ktory pozwala szybko selekcjonowac
    tych trzezwych i tych do dokladniejszego zbadania.
    Nie zuzywaja ustnikow, sprawdzaja szybko, czasu nie marnuja ani na
    pomiar, ani na przedstawianie sie :-)

    Choc prawde mowiac to te dwie kontrole w ZG ... jeden byl jak wyzej,
    drugi tradycyjny. Ustnik, dokumenty, spisywanie nie wiadomo czego i po
    co ...
    Ale akurat musialem dolac plyn do spryskiwaczy, wiec sie bardzo nie
    oburzylem :-)
    No i ten sie przedstawil jak nalezy :-)

    >W wersji mini - jeden policjant w wersji max jeden macha lizakiem,
    >trzech czy czterech biega z alcoblowami. Raz widziałem jak w tej
    >całej organizacji, ktoś grzecznie zjechał, postał 15 sekund i przez
    >nikogo niepokojony... po prostu odjechał;)

    kiedys sie nadzialem na suszarke, jeden wypisuje, drugi mierzy
    kierowce z przeciwka, zatrzymal, "prosze zawrocic i tu u nas stanac",
    pisza dalej, tzn jeden pisze a drugi czeka i nagle "ty, pamietasz jaki
    on mial numer ? Bo chyba pojechal i nie wraca".

    >W wielu krajach limit na rower jest wyższy niż na samochód.

    I tak wielu by przekraczalo :-)

    >Co dziwne, jeśli chodzi o bezpieczeństwo na drogach to stoją one
    >sporo wyżej od nas. Mimo katastroficznych wizji jak to pijani
    >rowerzyści zajeżdzając komuś drogę wykolejają pociąg z amoniakiem, to
    >jakoś u Niemców się to nie zdarza (u nas też nie;)

    No bo rowerom nie wolno po autostradach :-)
    zreszta po co mialby z knajpy do domu autostrada jechac ?

    >No dobra - a jak ci się pieszy zatoczy? Bo właśnie mniej więcej takie
    >samo zagrożenie powodują. A pieszy może sobie zupełnie legalnie
    >zataczać się po poboczu/jezdni jak nie ma pobocza.

    widac piesi sie mniej zataczaja, dalej od kraweznika ida, albo w ogole
    jada autobusem czy taksowka, bo za daleko ...

    A tak po prawdzie - to znikneli juz piesi miedzy wioskami.
    No moze nie calkiem, ale coraz trudniej spotkac w nocy. To i o
    pijanego trudniej.

    J.

  • 123. Data: 2015-05-06 21:08:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-06 21:02, J.F. wrote:

    > I tak wielu by przekraczalo :-)

    Raczej ciężko, bo w Niemczech jest ponad 1,5 promila. Ja wiem, że nasi
    "mocni som", ale przy takim wyniku raczej ciężko się jedzie na rowerze.

    > widac piesi sie mniej zataczaja, dalej od kraweznika ida, albo w ogole
    > jada autobusem czy taksowka, bo za daleko ...

    Statystyki twierdzą co innego. Na dodatek pijani piesi mogą ryja obić,
    czego jakoś pijani rowerzyści nie praktykują. To jak zabranie prawka na
    rok i 6 tysi grzywny za niezawiązaną sznurówkę - w końcu może się przez
    to wypierdolić przed czyjąś maskę, więc z pewnościa stwarza
    ponadprzeciętne zagrożenie:P

    > A tak po prawdzie - to znikneli juz piesi miedzy wioskami.
    > No moze nie calkiem, ale coraz trudniej spotkac w nocy. To i o pijanego
    > trudniej.

    Shrek.

  • 124. Data: 2015-05-06 21:45:16
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-05-06 o 18:22, re pisze:

    > Użytkownik "LordBluzg(R)"

    > Zażądać na początku protokółu z zatrzymania. Musi wystawić (w tym
    > napisać jaka podstawa) Potem można dołączyć do skargi. Często jak słyszą
    > o protokóle, to... (jedź i nie wracaj:)
    > ---
    > Jeśli nie przedstawił się to i protokołu może nie chcieć sporządzić

    No to moich papierów nie dostanie do ręki :)...ja i tak mam kamerę
    wewnętrzną i niekiedy ostrzegam że jest nagrywany. Z kamerą możesz
    ściemnić, jeśli nie masz :)

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 125. Data: 2015-05-06 21:48:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Statystyki pokazuja ze to tylko Twoje fobie.

    Nie tylko moje i nie fobie, po prostu bliższa ciału koszula.
    Żeby nie było nieporozumień, własny spokój cenię sobie wyżej również niż
    wszelkie bezpieczeństwo, poza swoim.
    I każdy z nas tak ma, tylko nie każdy się do tego przyznaje.

  • 126. Data: 2015-05-06 21:49:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Bzdura.
    > Celem jest bezpieczesntwo.

    To jest Twoja fobia, a nie żadne cel, ze szczególnym uwzględnieniem polucji.

  • 127. Data: 2015-05-06 22:09:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-05-06 21:02, J.F. wrote:

    >Raczej ciężko, bo w Niemczech jest ponad 1,5 promila. Ja wiem, że
    >nasi "mocni som", ale przy takim wyniku raczej ciężko się jedzie na
    >rowerze.

    Eee tam
    http://orzeczenia.swidnica.so.gov.pl/content/rowerem
    $0020alkoholu/155020000002006_IV_Ka_000972_2012_Uz_2
    013-01-18_001
    2.47
    http://orzeczenia.swidnica.so.gov.pl/content/rowerem
    $0020alkoholu/155020000002006_IV_Ka_000209_2014_Uz_2
    014-04-25_001
    1.96
    http://orzeczenia.swidnica.so.gov.pl/details/rowerem
    $0020alkoholu/155020000002006_IV_Ka_000010_2014_Uz_2
    014-02-07_001
    1.76

    A to tylko jeden sad :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=zx_G-zs8rrc

    to ile ma ten:
    https://www.youtube.com/watch?v=D0_C7z7qKD8
    https://www.youtube.com/watch?v=TT1ziEV_-Lo

    Bo pijanych pieszych wiecej ?

    J.

  • 130. Data: 2015-05-06 23:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Dobrze, dobrze, zajrzyj sobie do statystyki morderstw

    Zdecydowanie musisz podkrecic jasnosc swojej wypowiedzi.

  • 129. Data: 2015-05-06 23:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Raczej ciężko, bo w Niemczech jest ponad 1,5 promila. Ja wiem, że nasi
    > "mocni som", ale przy takim wyniku raczej ciężko się jedzie na rowerze.

    I nie az tak duzo czuje taka potrzebe.
    Wypicie piwa na rowerze podczas wycieczki to przyjemnosc, nie kazdy czuje
    chec nazłopania sie jak swinka. Chociaz wiem ,ze ci co maja problem z
    alkoholem - maja takie wizje.

> [...]
    > rok i 6 tysi grzywny za niezawiązaną sznurówkę - w końcu może się przez
    > to wypierdolić przed czyjąś maskę, więc z pewnościa stwarza

    Statystyki statystykami a racja i tak musi być po stronie panów typu
    Sokołowski :)

  • 128. Data: 2015-05-06 23:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > To jest Twoja fobia, a nie żadne cel, ze szczególnym uwzględnieniem
    > polucji.

    Myslałem ze to jest nasz ogólny cel...
    Policje pomijam - ze wzgledów o ktorych pisałem nawet w tym watku
    wielokrotnie.
    Fobia to lek, wiec nijak sie ma do dazenia do bezpieczenstwa na drodze.