  • 11. Data: 2014-08-12 15:09:52
    Temat: Re: Kontrola drogowa
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Axel,

    Tuesday, August 12, 2014, 3:03:43 PM, you wrote:

    > No nie. Centrum Onkologii jest bodajże przy skrzyżowaniu Roentgena z
    > Płaskowickiej (nie chce mi się sprawdzać na mapie).
    > A jesteś na tej liście wystarczająco długo, żeby pamiętać, co przyjmujemy,
    > jeśli nie ma nazwy miasta :-P

    Każdy ma swoje DC :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 12. Data: 2014-08-12 18:01:18
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    > Każdy ma swoje DC :P

    Powiedz to tym z SKL na tablicach. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2014-08-12 18:26:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marcin,

    Tuesday, August 12, 2014, 6:01:18 PM, you wrote:

    > Powiedz to tym z SKL na tablicach. :P

    A co to ,,SKL" (nie znam wszystkich powiatów na pamięć).

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2014-08-12 18:35:13
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 12 Aug 2014 15:03:43 +0200, "Axel" <n...@s...mu> wrote:

    >No nie. Centrum Onkologii jest bodajże przy skrzyżowaniu Roentgena z
    >Płaskowickiej (nie chce mi się sprawdzać na mapie).

    Nie Płaskowickiej tylko Pileckiego :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2014-08-13 00:00:14
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-08-12 18:26, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    http://www.miejski.pl/slowo-SKL

    :)
    U mnie to SGL ma podobne skojarzenia :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 16. Data: 2014-08-13 13:45:01
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-08-13 00:00, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2014-08-12 18:26, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś
    > podkusiło, żeby odpisać:

    > http://www.miejski.pl/slowo-SKL
    >
    > :)
    > U mnie to SGL ma podobne skojarzenia :)

    :D
    Tego słownika nie znałem. Dzięki, Mirku. You made my day.