eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKontakt z Play › Kontakt z Play
  • Data: 2010-02-07 17:41:57
    Temat: Kontakt z Play
    Od: "darek638" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Proszę o odpowiedź dlaczego utrudniacie klientom życie? Chodzi o powiadomienia o
    nieodebranych połączeniach, które przychodzą w formie sms-a klasy 0. Jest to bardzo
    nie wygodne. Gdy taki sms przyjdzie to trzeba mieć długopis przy sobie żeby zapisać
    numer z tej wiadomości. Prościej byłoby wysłac normalnego sms-a tak jak to jest w
    pozostałych sieciach, który synchronizowałby się z książką telefoniczną telefonu.
    Takie rozwiązanie pozwala też od razu dokonać połączenia zwrotnego. Status
    zamknięcia: 07-02-2010 Data zamknięcia: 07-02-2010

    Komentarz zamknięcia: Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za
    pośrednictwem strony internetowej 6 lutego 2010 r., dotyczące powiadomienia o
    niedobieranym połączeniu. Pragniemy poinformować, że informacja o niedobieranym
    połączeniu przesyłana jest w formie flash i w chwili obecnej nie ma możliwości zmiany
    tej opcji. Natomiast dziękujemy za cenną sugestię, która pozwoli nam na odpowiednie
    dopasowanie oferty do potrzeb Klientów. Cały czas pracujemy nad tym, aby nasi
    Użytkownicy jak i Abonenci byli w pełni zadowoleni z świadczonych przez nas Usług. W
    razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za
    pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500.
    Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim
    szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych
    usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco
    śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Ilona
    Winiarska konsultant back office ds. obsługi klienta

    Moja korespondencja z Play. Ręce opadają. Wczym jest problem, że "w chwili obecnej
    nie ma możliwości zmiany tej opcji"? Czy to takie trudne technicznie? Nie rozumiem.

    Pozdrawiam.
    darek638

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: