  • 1. Data: 2010-02-07 17:41:57
    Temat: Kontakt z Play
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

    Proszę o odpowiedź dlaczego utrudniacie klientom życie? Chodzi o powiadomienia o
    nieodebranych połączeniach, które przychodzą w formie sms-a klasy 0. Jest to bardzo
    nie wygodne. Gdy taki sms przyjdzie to trzeba mieć długopis przy sobie żeby zapisać
    numer z tej wiadomości. Prościej byłoby wysłac normalnego sms-a tak jak to jest w
    pozostałych sieciach, który synchronizowałby się z książką telefoniczną telefonu.
    Takie rozwiązanie pozwala też od razu dokonać połączenia zwrotnego. Status
    zamknięcia: 07-02-2010 Data zamknięcia: 07-02-2010

    Komentarz zamknięcia: Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za
    pośrednictwem strony internetowej 6 lutego 2010 r., dotyczące powiadomienia o
    niedobieranym połączeniu. Pragniemy poinformować, że informacja o niedobieranym
    połączeniu przesyłana jest w formie flash i w chwili obecnej nie ma możliwości zmiany
    tej opcji. Natomiast dziękujemy za cenną sugestię, która pozwoli nam na odpowiednie
    dopasowanie oferty do potrzeb Klientów. Cały czas pracujemy nad tym, aby nasi
    Użytkownicy jak i Abonenci byli w pełni zadowoleni z świadczonych przez nas Usług. W
    razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za
    pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500.
    Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim
    szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych
    usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco
    śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Ilona
    Winiarska konsultant back office ds. obsługi klienta

    Moja korespondencja z Play. Ręce opadają. Wczym jest problem, że "w chwili obecnej
    nie ma możliwości zmiany tej opcji"? Czy to takie trudne technicznie? Nie rozumiem.

    Pozdrawiam.
    darek638

  • 2. Data: 2010-02-07 17:51:55
    Temat: Re: Kontakt z Play
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    darek638 pisze:

    > Moja korespondencja z Play. Ręce opadają. Wczym jest problem, że "w
    > chwili obecnej nie ma możliwości zmiany tej opcji"? Czy to takie trudne
    > technicznie? Nie rozumiem.

    Trochę poprawiłeś mi humor :) Jesteś aż tak naiwny, że myślałeś, że
    jak napiszesz im to poprzez ten ich debilny formularz, to nagle zmienią
    sposób wysyłania SMSów? Z jakiegoś powodu, nie wiem z jakiego,
    zdecydowali się na smsy "flashowe" i zmiana trybu dostarczania to ciężar
    decyzyjny porównywalny z decyzją o wprowadzeniu tej usługi. Widocznie
    mają teraz co innego do roboty, niż testowanie działania zmienionej usługi.

    Kiedyś w mbanku na stronie logowania był malutki błąd, i ludzie przez
    wiele miesięcy, a może i lat nie mogli doprosić się o zmianę. Odpowiedź
    banku była taka, że błąd nie jest aż tak niebezpieczny, a zmiana tej
    jednej linijki kodu wymaga przeprowadzenia długich testów (bawet zmiana
    jednej komendy w kodzie strony wymaga bacznej uwagi, to nie jest strona
    z blogiem pana Jasia), na które to testy akurat wówczas nie było
    zaplanowanego czasu. W końcu błąd naprawili.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-02-07 17:55:55
    Od: "darek638" <d...@g...pl>

> [...]
    > blogiem pana Jasia), na które to testy akurat wówczas nie było
    > zaplanowanego czasu. W końcu błąd naprawili.

    Nie jestem naiwny ale myślę, że nie tylko mnie to drażni i dostają więcej
    takich zgłoszeń. No cóż myślę, że zatrudnili ludków po amnestii z ośrodka
    dla downów.

  • 4. Data: 2010-02-07 17:59:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    darek638 pisze:

    > Nie jestem naiwny ale myślę, że nie tylko mnie to drażni i dostają
    > więcej takich zgłoszeń. No cóż myślę, że zatrudnili ludków po amnestii z
    > ośrodka dla downów.

    Nie sądzę, abyśmy się dowiedzieli jakie były prawdziwe motywy
    wybrania takiej formy usługi (być może operator za dostarczone SMSy w
    roamingu plusa musiałby płacić), ale jestem pewien, że gdyby było tak
    jak chcesz, to również znalazłyby się osoby, które by narzekały, że się
    im skrzynkę zapycha :)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-02-07 19:01:20
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > plusa musiałby płacić), ale jestem pewien, że gdyby było tak jak chcesz,
    > to również znalazłyby się osoby, które by narzekały, że się im skrzynkę

    Dokladnie. Ja np. wole w tej uslusze SMSy klasy 0 od normalnych SMSow

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2010-02-07 20:26:05
    Od: K <...@...c>

    Liwiusz pisze:

> [...]
    > z blogiem pana Jasia), na które to testy akurat wówczas nie było
    > zaplanowanego czasu. W końcu błąd naprawili.

    w pewnej duzej znanej spolce gieldowej byl kiedys taki problem, ze
    strona www dzialala tylko w postaci http://www.adres.pl, nie dzialala
    jednak w postaci http://adres.pl. niby nic, ale do naprawy tego 'bledu'
    potrzebna byla zgoda kilku osob z rady...

  • 7. Data: 2010-02-07 21:31:27
    Od: ">>Galeon<<" <s...@w...pl>

    darek638 pisze:

    > chwili obecnej nie ma możliwości zmiany tej opcji"? Czy to takie trudne
    > technicznie? Nie rozumiem.

    Chodzi o kase, ktora trzeba placic plusowi. Fslesh sms mniej kosztuje
    niz zwykly sms.

    Play dobrze wie o problemie, ale tez tlumaczy sie kasa

  • 8. Data: 2010-02-08 15:10:39
    Od: TGor <t...@o...peel>

    W dniu 2010-02-07 22:31, >>Galeon<< pisze:

    > Chodzi o kase, ktora trzeba placic plusowi. Fslesh sms mniej kosztuje
    > niz zwykly sms.

    Toż jeszcze w nowym stuleciu potwierdzenia dostarczano flash msg (idea?).
    A jak ktoś jeszcze znał sztuczki jak takim "dziwnym" sms zablokować
    telefon - cóż to za zabawa była... ;-P

    TG

  • 9. Data: 2010-02-08 20:44:41
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    Witajcie,

    Mam prosbe. Jak znajdziecie chwile proszę wypełnijcie ankietę, która jest
    dla mnie wazna.

    http://www.moje-ankiety.pl/wypelnij/kwestionariusz/1
    0866

    Pozdrawiam