eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKonserwacja podwozia i profili zamkniętych
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 18

  • 11. Data: 2012-10-10 15:06:34
    Temat: Re: Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:bca4abc2-8d04-4eb5-bd8b-ce66081ba665@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 10 października 2012 13:49:19 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:

    > Cynk. Mylisz się że nawierzchniowa niepotrzebna. Ale mnie nic do tego że
    > się mylisz. Nie moje małpy nie mój cyrk.

    Pozwalam ci tak uważać.

    Marek



  • 12. Data: 2012-10-10 15:42:52
    Temat: Re: Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
    Od: k...@v...pl

    W dniu środa, 10 października 2012 15:06:43 UTC+2 użytkownik 4CX250 napisał:
    > U�ytkownik <k...@v...pl> napisa� w wiadomo�ci
    >
    > news:bca4abc2-8d04-4eb5-bd8b-ce66081ba665@googlegrou
    ps.com...
    >
    > W dniu �roda, 10 pa�dziernika 2012 13:49:19 UTC+2 u�ytkownik 4CX250
    napisaďż˝:
    >
    >
    >
    > > Cynk. Mylisz si� �e nawierzchniowa niepotrzebna. Ale mnie nic do tego �e
    >
    > > si� mylisz. Nie moje ma�py nie m�j cyrk.
    >
    >
    >
    > Pozwalam ci tak uwa�a�.
    >
    >
    >
    > Marek

    Dziękuję.


  • 13. Data: 2012-10-10 16:06:01
    Temat: Re: Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>


    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:62f50c98-e0af-4520-96b4-c85cfd02b190@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 10 października 2012 14:00:36 UTC+2 użytkownik Ukaniu napisał:

    >Na fiata 125p wychodziło mi, jak zawodowo to robiłem , do dwóch litrów
    > >fluidolu.

    Ja jakoś nie lubię fluidolu - może teraz jest lepszy - w zimie zbyt się
    zestala i pęka, podczas aplikacji dużo się wylewało. To samo z biteksem. W
    oldtimerach stosujemy specjalistyczne preparaty na bazie naturalnego łoju
    aplikowane właśnie pistoletem z podgrzewaniem węża i końcówki. W domowych
    szrotach szkoda pieniędzy. Jeśli się udaje w wersji de-lux nie stosuję nic
    smoło/asfaltowego. Wosk, łój itp.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz


  • 14. Data: 2012-10-10 17:43:29
    Temat: Re: Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
    Od: k...@v...pl

    W dniu środa, 10 października 2012 16:06:04 UTC+2 użytkownik Ukaniu napisał:
    > Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > news:62f50c98-e0af-4520-96b4-c85cfd02b190@googlegrou
    ps.com...
    >
    > W dniu środa, 10 października 2012 14:00:36 UTC+2 użytkownik Ukaniu napisał:
    >
    >
    >
    > >Na fiata 125p wychodziło mi, jak zawodowo to robiłem , do dwóch litrów
    >
    > > >fluidolu.
    >
    >
    >
    > Ja jakoś nie lubię fluidolu - może teraz jest lepszy - w zimie zbyt się
    >
    > zestala i pęka, podczas aplikacji dużo się wylewało. To samo z biteksem. W
    >
    > oldtimerach stosujemy specjalistyczne preparaty na bazie naturalnego łoju
    >
    > aplikowane właśnie pistoletem z podgrzewaniem węża i końcówki. W domowych
    >
    > szrotach szkoda pieniędzy. Jeśli się udaje w wersji de-lux nie stosuję nic
    >
    > smoło/asfaltowego. Wosk, łój itp.
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Łukasz

    Jak za gruba warstwa to pęka. Ale tylko wierzchnia warstwa. Warstwa fluidolu musi być
    cienka. Prawie przezroczysta. Miałem do nakładania fluidolu i bitexu urzązdenia
    produkcji polskiej. Dwie bańki po 60 litrów i dwa specjalne pistolety. Generalnie do
    malowania autobusów się nadawało. Trochę upaprali a materiały sprzedali takim jak ja.
    Sporo przeróbek przeszły urządzenia zanim nadawały się do osobówek. 8 godzin trwało
    zabezpieczanie fiaciora. Z tego 6 to rozkręcanie i skręcanie tapicerki. Samo
    malowanie spodu w nowym samochodzie to 15 minut. Dobrze się robiło gorącym bitexem bo
    jak był już na samochodzie to szybko stygł i nie kapał. Ten łojowy preparat to jakiś
    fabryczny czy własny wynalazek?


  • 15. Data: 2012-10-10 18:24:07
    Temat: Re: Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 10-10-2012 o 16:06:01 Ukaniu <l...@g...pl> napisał(a):

    >
    > Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    > news:62f50c98-e0af-4520-96b4-c85cfd02b190@googlegrou
    ps.com...
    > W dniu środa, 10 października 2012 14:00:36 UTC+2 użytkownik Ukaniu
    > napisał:
    >
    >> Na fiata 125p wychodziło mi, jak zawodowo to robiłem , do dwóch litrów
    >> >fluidolu.
    >
    > Ja jakoś nie lubię fluidolu - może teraz jest lepszy - w zimie zbyt się
    > zestala i pęka, podczas aplikacji dużo się wylewało. To samo z biteksem.
    > W oldtimerach stosujemy specjalistyczne preparaty na bazie naturalnego
    > łoju aplikowane właśnie pistoletem z podgrzewaniem węża i końcówki. W
    > domowych szrotach szkoda pieniędzy. Jeśli się udaje w wersji de-lux nie
    > stosuję nic smoło/asfaltowego. Wosk, łój itp.

    Podepnę się z pytaniem:
    Chciałbym zakonserwować podwozie w dwuletniej cytrynie (C4GP) - zależy mi
    na tym aby warstwa była jak najgrubsza (aby wytłumić hałasy z opon i
    odpryski z jezdni) - ale oczywiście ma też spełniać swoje podstawowe
    zadanie.
    Wiesz może, czy jest może w sprzedaży jakiś preparat mający takie podwójne
    działanie?

    TG


  • 16. Data: 2012-10-11 08:52:26
    Temat: Re: Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>


    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:op.wly06hidg01fvf@l-089.mshome.net...
    Wiesz może, czy jest może w sprzedaży jakiś preparat mający takie podwójne
    działanie?

    Widzisz im grubsza warstwa tym większa szansza, że ją odpali i pod nią
    będzie wiecznie wilgotno. Szczególnie jeśli nakłada się ją jako dodatkową na
    fabryczne wykończenie.
    Jak już występuję jako pseudo spamer (bo jak pisałem nie mam z tego nic) to
    polecę Ci to sam używam ze wspomnianej przezemnie stajni terosonów. Albo
    record 2000 albo Super 3000 (chyba będzie w tym wypadku lepszy). Wcześniej
    jednak trzeba miejscowo nałożyć, poczekać i sprawdzić czy się dobrze trzyma.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz



  • 17. Data: 2012-10-11 09:02:43
    Temat: Re: Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>


    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:b16f75f2-6022-495d-a551-9414c3c19a45@googlegrou
    ps.com...
    >Ten łojowy preparat to jakiś fabryczny czy własny wynalazek?

    http://www.mike-sander.de/

    Kiedyś mieszaliśmy z ojcem mikstury sami ale teraz nie ma czasu no i ta w.w
    jest OK.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz


  • 18. Data: 2012-10-11 09:39:15
    Temat: Re: Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 10 Oct 2012 05:32:06 -0700 (PDT), w
    <8...@g...c
    om>, k...@v...pl
    napisał(-a):

    > > A nie lepiej myć z woskiem? Zawsze gdzieś ten wosk wcieknie w obszary
    > > niedostępne i zostanie na dłużej.
    > >
    > > A podwozie myć i uzupełniać uszkodzenia.
    >
    > Mycie z woskiem to według mnie tylko dla oka. Weź zwykłą pastę woskową. ES1 się
    nazywa. Wypastuj, wyczyść. Za tydzień drugi raz. Roboty sporo. Ale przez zimę mycie
    będzie polegało na opłukaniu samochodu wodą. I to bez żadnych myjek ciśnieniowych.
    Muszę taki zabieg zrobić w nowym nabytku dokąd jest jeszcze jakaś znośna pogoda.
    Tylko drabinę skądś pożyczę.

    Ale nie piszę o dbaniu o wygląd -- tylko o quasi-konserwacji.

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: