    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
    Date: Thu, 11 Oct 2012 09:39:15 +0200

    Wed, 10 Oct 2012 05:32:06 -0700 (PDT), w
    om>, k...@v...pl
    napisał(-a):

    > Mycie z woskiem to według mnie tylko dla oka. Weź zwykłą pastę woskową. ES1 się
    nazywa. Wypastuj, wyczyść. Za tydzień drugi raz. Roboty sporo. Ale przez zimę mycie
    będzie polegało na opłukaniu samochodu wodą. I to bez żadnych myjek ciśnieniowych.
    Muszę taki zabieg zrobić w nowym nabytku dokąd jest jeszcze jakaś znośna pogoda.
    Tylko drabinę skądś pożyczę.

    Ale nie piszę o dbaniu o wygląd -- tylko o quasi-konserwacji.