  • 1. Data: 2012-10-10 12:37:01
    Temat: Jak kreatywnie naprawić auto?
    Od: tÎż

    Pomysły (dla) PMS-owiczów:
    http://www.autokrata.pl/galeria/galeria-absurdalne-p
    roby-naprawy-aut-14343

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 2. Data: 2012-10-10 13:48:02
    Temat: Re: Jak kreatywnie naprawić auto?
    Od: k...@v...pl

    W dniu środa, 10 października 2012 12:37:02 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
    > Pomysły (dla) PMS-owiczów:
    >
    > http://www.autokrata.pl/galeria/galeria-absurdalne-p
    roby-naprawy-aut-14343

    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    Nie widzę tam nic absurdalnego. Jak komuś ginęło
    paliwo to co jest absurdalnego że wlew zamknął na kłódkę.
    Albo jak popsuł się dach to kabrioletem pod parasolkami jadą.
    Ten Domański chciał zrobić śmieszny artykuł a wyszło że
    sam nie jest śmieszny tylko żałosny.

  • 3. Data: 2012-10-10 18:57:06
    Od: tÎż

    kogutek44 wrote:

> [...]
    > Albo jak popsuł się dach to kabrioletem pod parasolkami jadą. Ten
    > Domański chciał zrobić śmieszny artykuł a wyszło że sam nie jest

    No i dlatego piszę, że to pomysł dla PMS-owiczów. M.in. dla Ciebie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 4. Data: 2012-10-10 19:20:52
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2012-10-10 12:37, t? pisze:> Pomysły (dla) PMS-owiczów:

    http://www.autokrata.pl/galeria/galeria-absurdalne-p
    roby-naprawy-aut-14343

    pfff, nic nie ma o wężu ogrodowym.

  • 5. Data: 2012-10-10 21:56:09
    Od: k...@v...pl

    W dniu środa, 10 października 2012 18:57:50 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

    > No i dlatego piszę, że to pomysł dla PMS-owiczów. M.in. dla Ciebie.
    >

    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    To pomysły kreatywnych do wykorzystania przez przygłupów. Przygłup nie wpadnie na to
    że jak mu się lusterko potłucze to może kupić w kiosku i przykleić taśmą. Jedyne boli
    że ilość przygłupów jest wielokrotnie większa od tych normalnych. Ale co ja
    klawiaturę zużywam jak sam się opowiedziałeś po stronie większości.

  • 6. Data: 2012-10-11 14:02:31
    Od: tÎż

    kogutek44 wrote:

> [...]
    > przykleić taśmą. Jedyne boli że ilość przygłupów jest wielokrotnie
    > większa od tych normalnych. Ale co ja klawiaturę zużywam jak sam się

    Jesteś upośledzony od urodzenia czy może to stan nabyty?

    --
    ss??q s? ??u??ou??