-
Received: by 10.52.72.197 with SMTP id f5mr3726280vdv.17.1349883809868; Wed, 10 Oct
2012 08:43:29 -0700 (PDT)
Received: by 10.52.72.197 with SMTP id f5mr3726280vdv.17.1349883809868; Wed, 10 Oct
2012 08:43:29 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.nl!border-2.a
ms.xsnews.nl!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATC
H!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!69.16.185.11.MISMATCH!npeer01.iad.
highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!border
3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!l8no336
87547qao.0!news-out.google.com!r17ni12790870qap.0!nntp.google.com!l8no34437623q
ao.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 10 Oct 2012 08:43:29 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <507580cb$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=109.243.147.129;
posting-account=a1dNlQkAAAC4F8Ybm8-azvua-DQ9DAxR
NNTP-Posting-Host: 109.243.147.129
References: <507547ec$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<5075634e$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
<507580cb$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
From: k...@v...pl
Injection-Date: Wed, 10 Oct 2012 15:43:29 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 53
X-Received-Bytes: 3265
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2468180
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 10 października 2012 16:06:04 UTC+2 użytkownik Ukaniu napisał:
> Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
>
> news:62f50c98-e0af-4520-96b4-c85cfd02b190@googlegrou
ps.com...
>
> W dniu środa, 10 października 2012 14:00:36 UTC+2 użytkownik Ukaniu napisał:
>
>
>
> >Na fiata 125p wychodziło mi, jak zawodowo to robiłem , do dwóch litrów
>
> > >fluidolu.
>
>
>
> Ja jakoś nie lubię fluidolu - może teraz jest lepszy - w zimie zbyt się
>
> zestala i pęka, podczas aplikacji dużo się wylewało. To samo z biteksem. W
>
> oldtimerach stosujemy specjalistyczne preparaty na bazie naturalnego łoju
>
> aplikowane właśnie pistoletem z podgrzewaniem węża i końcówki. W domowych
>
> szrotach szkoda pieniędzy. Jeśli się udaje w wersji de-lux nie stosuję nic
>
> smoło/asfaltowego. Wosk, łój itp.
>
>
>
> --
>
> Pozdrawiam,
>
> Łukasz
Jak za gruba warstwa to pęka. Ale tylko wierzchnia warstwa. Warstwa fluidolu musi być
cienka. Prawie przezroczysta. Miałem do nakładania fluidolu i bitexu urzązdenia
produkcji polskiej. Dwie bańki po 60 litrów i dwa specjalne pistolety. Generalnie do
malowania autobusów się nadawało. Trochę upaprali a materiały sprzedali takim jak ja.
Sporo przeróbek przeszły urządzenia zanim nadawały się do osobówek. 8 godzin trwało
zabezpieczanie fiaciora. Z tego 6 to rozkręcanie i skręcanie tapicerki. Samo
malowanie spodu w nowym samochodzie to 15 minut. Dobrze się robiło gorącym bitexem bo
jak był już na samochodzie to szybko stygł i nie kapał. Ten łojowy preparat to jakiś
fabryczny czy własny wynalazek?
Następne wpisy z tego wątku
- 10.10.12 18:24 Tomasz Gorbaczuk
- 11.10.12 08:52 Ukaniu
- 11.10.12 09:02 Ukaniu
- 11.10.12 09:39 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod