eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKonserwacja podwozia i profili zamkniętychRe: Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
  • Received: by 10.52.72.197 with SMTP id f5mr3726280vdv.17.1349883809868; Wed, 10 Oct
    2012 08:43:29 -0700 (PDT)
    Received: by 10.52.72.197 with SMTP id f5mr3726280vdv.17.1349883809868; Wed, 10 Oct
    2012 08:43:29 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!feed.xsnews.nl!border-2.a
    ms.xsnews.nl!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.246.MISMATC
    H!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!69.16.185.11.MISMATCH!npeer01.iad.
    highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!border
    3.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!l8no336
    87547qao.0!news-out.google.com!r17ni12790870qap.0!nntp.google.com!l8no34437623q
    ao.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 10 Oct 2012 08:43:29 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <507580cb$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=109.243.147.129;
    posting-account=a1dNlQkAAAC4F8Ybm8-azvua-DQ9DAxR
    NNTP-Posting-Host: 109.243.147.129
    References: <507547ec$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <5075634e$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <507580cb$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
    From: k...@v...pl
    Injection-Date: Wed, 10 Oct 2012 15:43:29 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 53
    X-Received-Bytes: 3265
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2468180
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 10 października 2012 16:06:04 UTC+2 użytkownik Ukaniu napisał:
    > Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > news:62f50c98-e0af-4520-96b4-c85cfd02b190@googlegrou
    ps.com...
    >
    > W dniu środa, 10 października 2012 14:00:36 UTC+2 użytkownik Ukaniu napisał:
    >
    >
    >
    > >Na fiata 125p wychodziło mi, jak zawodowo to robiłem , do dwóch litrów
    >
    > > >fluidolu.
    >
    >
    >
    > Ja jakoś nie lubię fluidolu - może teraz jest lepszy - w zimie zbyt się
    >
    > zestala i pęka, podczas aplikacji dużo się wylewało. To samo z biteksem. W
    >
    > oldtimerach stosujemy specjalistyczne preparaty na bazie naturalnego łoju
    >
    > aplikowane właśnie pistoletem z podgrzewaniem węża i końcówki. W domowych
    >
    > szrotach szkoda pieniędzy. Jeśli się udaje w wersji de-lux nie stosuję nic
    >
    > smoło/asfaltowego. Wosk, łój itp.
    >
    >
    >
    > --
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Łukasz

    Jak za gruba warstwa to pęka. Ale tylko wierzchnia warstwa. Warstwa fluidolu musi być
    cienka. Prawie przezroczysta. Miałem do nakładania fluidolu i bitexu urzązdenia
    produkcji polskiej. Dwie bańki po 60 litrów i dwa specjalne pistolety. Generalnie do
    malowania autobusów się nadawało. Trochę upaprali a materiały sprzedali takim jak ja.
    Sporo przeróbek przeszły urządzenia zanim nadawały się do osobówek. 8 godzin trwało
    zabezpieczanie fiaciora. Z tego 6 to rozkręcanie i skręcanie tapicerki. Samo
    malowanie spodu w nowym samochodzie to 15 minut. Dobrze się robiło gorącym bitexem bo
    jak był już na samochodzie to szybko stygł i nie kapał. Ten łojowy preparat to jakiś
    fabryczny czy własny wynalazek?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: