  • 121. Data: 2011-03-28 07:22:41
    Temat: Re: Koniec pewnej epoki...
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Czy litr paliwa jest dla Ciebie warty tyle samo gdy jedziesz
    > na wakacje co gdy jedziesz na zakupy i tyle samo gdy jedziesz
    > na randkę albo do szpitala?
    >
    > Poważnie?? Chyba nie przemyślałeś sobie tego dokładnie.

    NTG ale ostatni raz.

    Poważnie. Ma dokładnie taką samą wartość, pozwala mi zrealizować cel czyli
    dojechać w określone miejsce.

    BTW: uprawiasz akademickie ględzenie ale jak już tak sobie ględzisz to nie
    zapomnij uwzględnić w kosztach paliwa, kosztów amortyzacji pojazdu. Przecież
    on też się zużywa i to różnie w zależnosci jaką drogą jedziesz, z jaka
    prędkością itd, itp. To też ma 'swoją' wartość.

  • 122. Data: 2011-03-28 11:13:14
    Temat: Re: Koniec pewnej epoki... [OT]
    Od: Wojtek <c...@z...cos>

    BaX wystukał, co następuje:

    > NTG ale ostatni raz.
    >
    > Poważnie. Ma dokładnie taką samą wartość, pozwala mi zrealizować cel
    > czyli dojechać w określone miejsce.

    A czy wy po prostu nie możecie po ludzku dać tym trolom plonka? O_x

    w.

  • 123. Data: 2011-03-28 12:20:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote in message

    > NTG ale ostatni raz.
    >
    > Poważnie. Ma dokładnie taką samą wartość, pozwala mi zrealizować cel czyli
    > dojechać w określone miejsce.

    Wnioskując na tej podstawie WSZYSTKIE samochody, autobusy
    i tramwaje też mają jednakową wartość dla Ciebie, bo pozwalają
    Ci zrealizować jeden cel, czyli dojechać w określone miejsce?

> [...]
    > Przecież on też się zużywa i to różnie w zależnosci jaką drogą jedziesz, z
    > jaka prędkością itd, itp. To też ma 'swoją' wartość.

    Owszem, ale nie mają związku z wartością paliwa.

  • 124. Data: 2011-03-29 22:32:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jeszcze :-)

    > Czy ja chodzę po grupach w poszukiwaniu rozwiązania problemów, które sam
    > sobie stworzyłem i wmawiam innym, że ich nie ma ?

    Nie trać mojego czasu, smyku.

  • 125. Data: 2011-03-29 22:33:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > To niczego nie zmienia. Masz po prostu badziewny plan :-)

    Tak, tak. Badziewny plan i badziewny telefon. Ty masz lepszy.
    Coś jeszcze chciałeś napisać, mądrego?

  • 126. Data: 2011-03-29 22:34:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jak serwis wyłączyli to ma w kółko łączyć się z gsm ?

    A kto powiedział że w kółko? I skąd ma wiedzieć że wyłączyli?
    Każe mu użytkownik łączyć się, to próbuje, tam gdzie może.
    Skąd telefon ma wiedzieć apriori że serwis wyłączyli ?

  • 127. Data: 2011-03-29 22:35:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > A nie wystarczy, że pod tym względem gorszy jest ??? :-)

    Nie ma problemu założyć sobie adapter na dwa simy...
    Nie tu jest jednak pies pogrzebany.

  • 128. Data: 2011-04-01 06:29:06
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie trać mojego czasu, smyku.

    Synek, zrobię co mi się będzie podobało

  • 129. Data: 2011-04-01 06:32:33
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > A kto powiedział że w kółko? I skąd ma wiedzieć że wyłączyli?
    > Każe mu użytkownik łączyć się, to próbuje, tam gdzie może.
    > Skąd telefon ma wiedzieć apriori że serwis wyłączyli ?

    Ależ pierdoły. Te zestawianie połączeń "po zablokowaniu na routerze" nie ma
    po prostu żadnego sensu.

  • 130. Data: 2011-04-01 06:35:52
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie ma problemu założyć sobie adapter na dwa simy...
    > Nie tu jest jednak pies pogrzebany.

    Dwa adaptery to nie to samo co podwójny moduł radiowy. Poza tym to żart był
    z tym obsługiwaniem jednej karty. Mnie raczej nie przeszkadza, że iPhone nie
    obsługuje wielu kart ale jak masz z tym jakiś problem to chyba powinieneś
    sobie kupić inny telefon, prawda ?