  • 111. Data: 2011-03-27 13:16:15
    Temat: Re: Koniec pewnej epoki...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote in message
    news:imn1ec$899$1@news.net.icm.edu.pl...

    > Równie dobrze mógł sobie ten telefon od razu kupić zamiast iPhone

    Zgrywasz się czy naprawdę nie rozumiesz o co chodzi?

  • 112. Data: 2011-03-27 13:17:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Eee yy ... to tylko jedną kartę obsługuje ten iPhone ???

    Tak, tylko jedną. A mimo to jest lepszy pod wieloma względami
    od dwukartowych telefonów gdzieś z Chin.

  • 113. Data: 2011-03-27 16:15:05
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Kikuś... wczoraj się urodziłeś? Oczywiście że daje...
    > Ale wybrałem 100x tańszą alternatywę VoIPa.

    100-krotnie droższy plan :-)

  • 114. Data: 2011-03-27 16:16:19
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie musi nic "załączać", bo użytkownik już zostawił załączone.

    > Twój mówi że nie da sie połączyć? To niezłe badziewie :-)

    Jak serwis wyłączyli to ma w kółko łączyć się z gsm ?

  • 115. Data: 2011-03-27 16:17:57
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tak, tylko jedną. A mimo to jest lepszy pod wieloma względami
    > od dwukartowych telefonów gdzieś z Chin.

    A nie wystarczy, że pod tym względem gorszy jest ??? :-)

  • 116. Data: 2011-03-27 16:18:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > 100-krotnie droższy plan :-)

    Masz coś jeszcze do powiedzenia czy skąpy repertuar Ci się wyczerpał?

    Powiedz mi, ile Twój prepaid operator którego używasz do rozmów w PL
    nalicza za rozmowy do Japonii i do Meksyku a potem wytłumacz mi
    dlaczego takiego operatora wybrałeś co nalicza 100x więcej co do Polski...

  • 117. Data: 2011-03-27 17:06:44
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Masz coś jeszcze do powiedzenia czy skąpy repertuar Ci się wyczerpał?

    Jeszcze :-)

    > Powiedz mi, ile Twój prepaid operator którego używasz do rozmów w PL
    > nalicza za rozmowy do Japonii i do Meksyku a potem wytłumacz mi
    > dlaczego takiego operatora wybrałeś co nalicza 100x więcej co do Polski...

    Czy ja chodzę po grupach w poszukiwaniu rozwiązania problemów, które sam
    sobie stworzyłem i wmawiam innym, że ich nie ma ?

  • 118. Data: 2011-03-27 19:44:22
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-03-27 18:18, Pszemol pisze:

    > Powiedz mi, ile Twój prepaid operator którego używasz do rozmów w PL
    > nalicza za rozmowy do Japonii i do Meksyku a potem wytłumacz mi
    > dlaczego takiego operatora wybrałeś co nalicza 100x więcej co do Polski...

    Widzisz, ale on - jak przypuszczam - nie dzwoni ani do Meksyku ani do
    Japonii, a Ty do Polski i owszem.
    Dla Twojej informacji - mój plan taryfowy nie rozróżnia połączeń
    krajowych od stacjonarnych do krajów Unii Europejskiej. Czyli, jak się
    chce, to można :-)

  • 119. Data: 2011-03-27 20:01:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> wrote in message

    > Widzisz, ale on - jak przypuszczam - nie dzwoni ani do Meksyku ani do
    > Japonii, a Ty do Polski i owszem.

    Cały dowcip w tym, że niczego to nie zmienia - nie ma w USA operatorów,
    którzy oferowaliby 9/10 centa za minutę połączenia do Polski...

    > Dla Twojej informacji - mój plan taryfowy nie rozróżnia połączeń krajowych
    > od stacjonarnych do krajów Unii Europejskiej.
    > Czyli, jak się chce, to można :-)

    Mój też nie rozróżnia połączeń do stanów Unii Amerykańskiej...
    Żonglujesz słowami bezsensownie - naprawdę nie zrozumiałeś
    że chodzi o połączenia międzykontynentalne a nie te wewnątrz
    tej samej strefy gospodarczej?

  • 120. Data: 2011-03-28 06:54:05
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Żonglujesz słowami bezsensownie - naprawdę nie zrozumiałeś
    > że chodzi o połączenia międzykontynentalne a nie te wewnątrz

    To niczego nie zmienia. Masz po prostu badziewny plan :-)