  • Data: 2009-12-24 13:08:17
    Temat: Koncentrator USB: a dysk MyBook
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Kupiłem sobie koncentrator USB (chyba tak się to nazywa) ma 4 wyjścia
    USB. Wpadłem na pomysł, że podłącze do tego myszkę, kamerkę, czytnik
    kard SD oraz dysk zewnętrzny MyBook 500gb z zasilaniem zewnętrznym.

    Początkowo dysk chodził (co prawda dużo wolniej bo chyba ten
    koncentrator nie jest najszybszy na świecie) ale chodził.

    Czasami wyskakiwała informacja że "opóźnione zapisywanie pliku było
    niemożliwe" ale zasadniczo wszystko działało i było GIT.

    Ostatnio dysk przestał działać na tym koncentratorze, i mam informacje
    od windy że nie rozpoznaje sprzętu. Rozpoznaje go świetnie i sam
    świetnie działa gdy jest podłączony do USB bezpośrednio przy komputerze.

    Możecie coś poradzić? Czy specjalny rozdzielacz typu KVM pomógłby to
    wszystko okiełznać? Mam też dwa zewnętrzne monitory (tzn. monitor +
    projektor) których używam na zmianę. Czy moglibyście polecić jakiś KVM
    do 200 zł, który spełni moje wymagania?

    Z góry dziękuję.

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?