  • 1. Data: 2011-11-24 07:04:11
    Temat: Komputer HP
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    Witam szanowne grono.
    Ma może ktoś z was taki sprzęt:
    http://www8.hp.com/pl/pl/products/desktops/product-d
    etail.html?oid=5177156

    i może się podzielić informacją czy będzie tam pasował zasilacz atx (np
    jakiś chiefteca 400W) oraz jak wygląda sprawa z umieszczeniem tam
    jakiejś lepszej karty graficznej (czy się zmieści na długości). Niestety
    na stronie hp nie znalazłem nigdzie informacji na ten temat a nie mam
    dostępu do takiego komputera. Mam klienta, który upodobał sobie taki
    komputer w takiej obudowie, ale chce tam zmienić zasilacz i dołożyć
    jakąś mocniejszą kartę graficzną.

    Łukasz

  • 2. Data: 2011-11-24 08:08:12
    Temat: Re: Komputer HP
    Od: G Nowak <g...@g...com>

> [...]
    > dostępu do takiego komputera. Mam klienta, który upodobał sobie taki
    > komputer w takiej obudowie, ale chce tam zmienić zasilacz i dołożyć

    Na zdj wyglada normalnie. Mialem model o generacje starszy, mial
    wszystko standardowe. Jedyny minus z jakim musisz sie liczyc to upchane
    sloty pci/pci-x. http://goo.gl/RzhNk

    --
    Pozdr

  • 3. Data: 2011-11-24 08:23:28
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    W dniu 2011-11-24 09:08, G Nowak pisze:
    > Na zdj wyglada normalnie. Mialem model o generacje starszy, mial
    > wszystko standardowe. Jedyny minus z jakim musisz sie liczyc to upchane
    > sloty pci/pci-x. http://goo.gl/RzhNk

    Co do zasilacza to na szerokość powinien się zmieścić patrząc na wymiary
    zasilaczy ATX i wymiar obudowy. Co do pci-x to tak naprawdę tylko
    dołożona będzie karta graficzna, nic więcej nie jest planowane.

    Łukasz

  • 4. Data: 2011-11-24 10:34:58
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

    W dniu 2011-11-24 08:04, ŁR pisze:
> [...]
    > dostępu do takiego komputera. Mam klienta, który upodobał sobie taki
    > komputer w takiej obudowie, ale chce tam zmienić zasilacz i dołożyć

    Firmowy zasilacz zostal zaprojektowany z nadmiarem i wystarczy nawet na
    "wieksza" karte grafiki.

  • 5. Data: 2011-11-24 12:10:13
    Od: ŁR <l...@W...pl>

    W dniu 2011-11-24 11:34, NoTak pisze:
    > Firmowy zasilacz zostal zaprojektowany z nadmiarem i wystarczy nawet na
    > "wieksza" karte grafiki.

    Pewnie tak, ale nie widzie rozpiski ile i jakie ma wtyczki. Jakiś czas
    temu kupiłem stację roboczą hp i do tego jakąś kartę grafiki, która
    potrzebowała 2x zasilanie. No i co no i niestety zasilacz od hp miał
    tylko wtyczki do sata i jedną do grafiki. I musiałem kombinować skąd
    wziąć dodatkowe zasilanie.

    Łukasz