  • 1. Data: 2011-11-22 11:17:24
    Temat: sterowniki do starego geforce
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    może mnie Ktoś poratować najnowszymi sterownikami do geforce2 mx do windows
    98 se?

  • 2. Data: 2011-11-22 11:23:15
    Temat: Re: sterowniki do starego geforce
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > może mnie Ktoś poratować najnowszymi sterownikami do geforce2 mx do
    > windows 98 se?

    http://www.nvidia.pl/Download/Find.aspx?lang=pl

    btw, ntg

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-11-22 11:24:26
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/11/2011 11:17, identifikator: 20110701 wrote:
    > może mnie Ktoś poratować najnowszymi sterownikami do geforce2 mx do
    > windows 98 se?

    Nie chcę być złośliwy, ale po wklepaniu w google "geforce 2 windows 98
    drier" na samej górze wyników mamy to:

    http://www.nvidia.com/object/wdm_geforce2-fx_2.26.ht
    ml

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 4. Data: 2011-11-22 11:25:48
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > drier" na samej górze wyników mamy to:
    > http://www.nvidia.com/object/wdm_geforce2-fx_2.26.ht
    ml

    tak się składa, że wczoraj klikałem we wszystkie linki, żadna strona nie
    istnieje...

  • 5. Data: 2011-11-22 11:26:19
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > http://www.nvidia.pl/Download/Find.aspx?lang=pl

    przecież napisałem geforce2 mx

  • 6. Data: 2011-11-22 11:28:32
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/11/2011 11:25, identifikator: 20110701 wrote:

    ml

    > tak się składa, że wczoraj klikałem we wszystkie linki, żadna strona nie
    > istnieje...

    No to wpisz w google "geforce 2 mx windows 98 driver" i znów kliknij w
    pierwszy wynik:

    http://www.siliconguide.com/drivers/device/370/

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 7. Data: 2011-11-22 11:30:59
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > może mnie Ktoś poratować najnowszymi sterownikami do geforce2 mx
    > do windows 98 se?

    Po pierwsze - NTG
    Po drugie - sa na stronie NVidii przeciez
    Hint: to te same co dla 4MX

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 8. Data: 2011-11-22 11:42:00
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Mam na płycie CD takie coś: Detonator 9x. W opisie zaś takie coś:
    "Sterowniki do kart graficznych opartych na układach firmy NVIDIA: TNT2 ....
    Geforce 2... Wersja przeznaczona do instalacji Windows 95/98/ME". Czy o to
    Ci chodzi?

  • 9. Data: 2011-11-22 11:45:19
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    > http://www.siliconguide.com/drivers/device/370/

    nie dopisałem, ze mam też te wszystkie strony zablokowane na firewallu,
    debile z PO karzą instalować a z drugiej blokują, co za idiotyzm...

  • 10. Data: 2011-11-22 12:37:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.11.2011 12:45, identifikator: 20110701 pisze:

    > nie dopisałem, ze mam też te wszystkie strony zablokowane na firewallu,
    > debile z PO karzą instalować a z drugiej blokują, co za idiotyzm...

    Póki co na debila to wychodzisz ty: piszesz na niewłaściwej grupie, masz
    problemy z podstawami wyszukiwania i podstawami konfiguracji własnej
    sieci, a na dodatek masz problemy z podstawami języka polskiego.

    Zastanów się trochę nad sobą.