eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia"Kompetentna inaczej" TP i upierdliwy klient. (długie)"Kompetentna inaczej" TP i upierdliwy klient. (długie)
  • Data: 2011-02-22 16:44:45
    Temat: "Kompetentna inaczej" TP i upierdliwy klient. (długie)
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mój ojciec posiada w TP telefon stacjonarny i żadnych innych usług.
    Oto historia potyczek mojego ojca z TP, na razie niedokończona:

    23 grudzień 2010.
    Na moją poczte dostaję maila od TP, ze od stycznia będę dostawał na mojego
    maila elektroniczne faktury mojego ojca. Oczywiście to wszystko dla wygody
    klienta (mojego ojca). Natychmiastowy telefon od mojego ojca na bluline z
    informacją, że nie posiada on internetu i komputera i życzy sobie dalej
    fakture papierową, a na inną nie wyrażał i nie wyraża zgody. Dodatkowa
    informacja, że adres email którym posłużyła się TP , nie jest jego adresem
    email.
    Zgłoszenie nr ............. przyjęte.

    31 grudnia 2010.
    Mój ojciec dostaje "papierowe" powiadomienie pocztą in post, że od stycznia
    będzie dostawał"elektroniczny obraz faktury" ( na obcy adres emaail). a po
    upływie roku wszystkie faktury dostanie pocztą w jednej kopercie.
    Natychmiastowy telefon na bluline z informacją, że klient nie posiada łącza
    i komputera , więc nie ma mozliwości odbioru "obrazu faktury. Poza tym nie
    jest właścielem podanego przez TP adresu email. Generalnie żąda faktury
    papierowej
    .Zgłoszenie nr.......... przyjęte.

    13 styczeń 2011.
    Na mój adres mailowy, przychodzi elektroniczna faktura mojego ojca. Nie
    przychodzi natomiast faktura papierowa na adres domowy abonenta.
    Natychmiastowa reklamacja na bluline. W tresci reklamacji abonent zarzuca:
    1. wystawienie faktury elektronicznej zamiast papierowej bez zgody abonenta
    2.przesłanie faktury na cudzy adres email mimo informowania TP, ze abonent
    nie jest właścicielem tego adresu email
    3. klient żąda przesłania faktury papierowej
    4.klient odamawia zapłaty z powodu odmowy dostarczenia przez TP faktury (nie
    było zgody na elektroniczną)
    REKLAMACJA nr .............. przyjęta.

    27 styczeń 2011.
    Informacja pisemna od TP, że reklamacja wpłynęła.

    4 luty 2011
    Telefon od pani z TP, że reklamacja uznana, papierowa faktura zostaje
    przywrócona, pani uruchomi procedurę przedłuzenia terminu płatności i
    spowoduje wysłanie papierowej faktury na adres domowy.

    8 luty 2011
    Potwierdzenie przez TP na piśmie ustaleń telefonicznych z podaniem numeru
    ...... zgłoszenia dotyczącego zmiany terminu płatności i wysłania faktury.

    21 luty 2011
    Telefon mojego ojca na bluline z zapytaniem, kiedy dotrze papierowa faktura
    ze stycznia. Bluline informuje, że termin płatności styczniowej faktury
    został przedłuzony do 28 lutego 2011. Bluline nie posiada jednak informacji
    o wysłaniu faktury.

    22 luty
    Telefon od miłej pani z TP z zapytaniem, czy mój ojciec otrzymał juz fakture
    ze stycznia 2011. Ojciec informuje panią, ze otrzymał fakturę z lutgeo i tą
    zapłacił, natomiast faktury ze stycznia dalej oczekuje. Pani obiecuje, że
    dopilnuje sprawy.


    c.d.n. ?????


    wiatrak

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: