eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia"Kompetentna inaczej" TP i upierdliwy klient. (długie)Re: "Kompetentna inaczej" TP i upierdliwy klient. (długie)
  • Data: 2011-02-23 10:27:30
    Temat: Re: "Kompetentna inaczej" TP i upierdliwy klient. (długie)
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 22.02.2011 17:44, wiatrak wrote:
    > Mój ojciec posiada w TP telefon stacjonarny i żadnych innych usług.
    > Oto historia potyczek mojego ojca z TP, na razie niedokończona:
    [...]

    A ja odwołałem fakturę elektroniczną 2 stycznia, a i tak 7 przyszła
    mailem na jakiś stary adres mailowy, milion razy później zmieniany.
    Zamówiłem duplikat (dlaczego sam tego nie zrobiłeś?). Odwołaując podałem
    aktualny mail (po co w ogóle mail do odwołania?), ale to nie przeszkadza
    przysyłać im kolejnych zachęt do zmiany wciąż na ten stary adres. A w
    tych mailach znajduje się numer ewidencyjny -- niby nic, ale ktoś, komu
    się chce, pewnie mógłby namieszać na złość abonentowi.

    Jak to wszystkie umowy, itd. trzba wypowiadać miesiąc wcześniej ze
    skutkiem na koniec następnego okresu rozliczeniowego, a tu nagle okazuje
    się, że sposób wysyłania faktur kilku milionom abonentów można zmienić
    przez tydzień pomiędzy Bożym Narodzeniem a Nowym Rokiem! CUD W TP!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: