  • 11. Data: 2011-06-26 14:04:11
    Temat: Re: Komórka jako modem
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 26 Jun 2011 13:26:11 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > napewno się da, ale nie z każdym telefonem
    >
    > też szukam i nie wiem jak to zrobić

    Jak wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 12. Data: 2011-06-26 14:56:33
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    potwierdzam peter ma problemy z czytaniem, chyba to troll grupowy
    bo zamiast proponować, pisze bzdety

  • 13. Data: 2011-06-26 14:57:20
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Jak wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.

    ale do jakiej komórki? bo nadal nie wiem jaka ma taką możliwość

  • 14. Data: 2011-06-26 15:04:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 26 Jun 2011 16:57:20 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > ale do jakiej komórki? bo nadal nie wiem jaka ma taką możliwość

    ale masz zaświadczenie od lekarza o dysguglii?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie osmieszaj sie ... iphona 4 bede mial w lipcu" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 15. Data: 2011-06-26 19:42:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 26 Jun 2011 14:03:24 +0200, JoteR wrote:

    >Tzw. "tethering"? Jak wynika z ostatnich flejmów, dość śliska sprawa w
    >niektórych zakątkach globu ;->

    np miedzy Odra a Bugiem.

    Przy Blueconnect 9-18 tmobile dopisuje "w telefonie",
    a przy drozszych "W telefonie lub telefon jako modem".

    "Operator nie gwarantuje osiągnięcia parametrów technicznych ani
    poprawności działania usługi w przypadku próby wykorzystanie telefonu
    jako modem podłączony do komputera stacjonarnego lub laptopa oraz
    przełożenie karty do modemu i korzystanie z komputera stacjonarnego
    lub laptopa."

    J.

  • 16. Data: 2011-06-26 19:57:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 26 Jun 2011 21:42:18 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    > jako modem podłączony do komputera stacjonarnego lub laptopa oraz
    > przełożenie karty do modemu i korzystanie z komputera stacjonarnego

    regulamin to jedno (takowe wpisy ma większość operatorów) a szpiegowanie
    klienta przez oprogramowanie telefonu i automatyczne doliczanie ekstra
    opłat, to zupełnie co innego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 17. Data: 2011-06-27 19:00:40
    Od: peter <p...@p...com>

    W dniu 2011-06-26 16:56, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > potwierdzam peter ma problemy z czytaniem, chyba to troll grupowy
    > bo zamiast proponować, pisze bzdety

    A czego sie spodziewasz
    jakie pytanie taka odpowiedz.
    Mialem motorole v66 w 2001 roku z gprs
    ktora mozna bylo podpiac jako modem.
    Sadzac z tego postu to sie wtedy urodziles
    Teraz sprobuj rozkminic dlaczego pisze ze
    historia ta miala miejsce 10 lat temu
    czy dlatego ze chce sie pochwalic ze taki ze mnie kozak
    gsmowy czy ze, jest cos takiego jak postep.

  • 18. Data: 2011-06-27 19:05:52
    Od: peter <p...@p...com>

    W dniu 2011-06-26 14:34, Tomaszek pisze:
    > W dniu 2011-06-26 12:09, Lucar pisze:
    > ...operator musi dodatkowo udostępnić
    >
    > Taryfa nie ma znaczenia, operatora nie interesuje z jakiego urządzenia
    > korzystasz. Skoro udaje Ci się połączyć, to znaczy, że z właściwego bo
    > korzystasz z płatnej usługi.

    Kiedys za czasu stron wapowych byly rozne apn'y do wapu
    i nie wapu, nawet byly jakies myki ze z apn'u wapowego mozna bylo
    korzystac jak z modemu, ale to historia raczej na dlugie zimowe
    wieczory, bo teraz to jeden h...

  • 19. Data: 2011-06-29 18:05:54
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Taryfa nie ma znaczenia, operatora nie interesuje z jakiego urządzenia
    > korzystasz. Skoro udaje Ci się połączyć, to znaczy, że z właściwego bo
    > korzystasz z płatnej usługi.

    E, osmiele sie nie zgodzic.

    Jestem na etapie zmiany taryfy/telefony/operatora (?) i T stwierdzilo,
    ze jesli wykorzystam telefon jako modem to pociagna mi transfer z
    darmowych minut, a nie z pakietu, a Play kategorycznie zabronilo laczyc
    sie komputerem za pomaca telefonu pod grozba zerwania umowy.

    A z moim pakietme bluecoonectXXL bylo tak pieknie...

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 20. Data: 2011-06-29 18:58:52
    Od: "Lucar" <l...@g...pl>

    Tomaszek <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Taryfa nie ma znaczenia, operatora nie interesuje z jakiego urządzenia
    > korzystasz. Skoro udaje Ci się połączyć, to znaczy, że z właściwego bo

    Sprawa wygląda tak: mieszkam w UK i tutaj jeden z operatorów wprowadził 2
    taryfy z nieogranicznym dostępem do netu; jedną za &#163;15 z 300 minutami rozmów,
    a drugą za &#163;25 z 2000 minut, przy czym w tym drugim przypadku jest dopisek o
    możliwości podłączenia laptopa (tethering). Bywem w sklepie firmowym operatora
    i powiedziano mi, że tylko ta droższa taryfa oferuje możliwośc podłączenia
    komputera. Z tego, co mówicie wynika, że ściemniają, gdyż w tej tańszej tak
    samo można będzie podpiąć laptop, czy tak? Czy też oni mogą to wykryć i
    zablokować? Mam zamiar podłączać laptop korzystać z funkcji Androida Wi-Fi
    Hotspot.