  • 11. Data: 2009-11-07 14:34:32
    Temat: Re: Kolejny wałek na dużąskalę ???
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1...@l...institute.com.
    ..

> [...]
    > za
    > fajne przez 87% gospodyń z Gdańska.
    > Jest to po prostu kolejna strona pasożytująca której muszę dać kliknięcia,
    > zanim zobaczę docelowy tekst/obraz. Chcesz to karmić - karm, ale nie
    > zmuszaj innych. Ja sobie ze zdobywaniem informacji radzę bardzo dobrze.
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
    > zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    > kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

    A co Ty musisz i gdzie klikać w przypadku linka z tego tematu?
    Docelowo otwiera sajta z info, wiec w czym problem?...

    elm

  • 12. Data: 2009-11-07 14:37:12
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

    Użytkownik "adam" <j...@o...maile.com> napisał
    w wiadomości grup dyskusyjnych:4af4b4d9$...@n...home.net.pl...
    > Użytkownik "zly" napisał

    > Krótkie nogi.
    > Konto ma bezzębny słup, który nie kontaktuje bez połówki dykty.
    > Dochodzenie hamuje w takim stylu
    > http://www.youtube.com/watch?v=njAsLs2Gd0o
    >
    > adam

    Smutne ale prawdziwe.....
    btw. "Slawek jest na emeryturze? To który korwa jest synem kogo?" lool

    elm

  • 13. Data: 2009-11-07 14:44:51
    Od: Tom01 <b...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    elm pisze:
    > Docelowo otwiera sajta z info, wiec w czym problem?...

    Co otwiera? :)

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 14. Data: 2009-11-07 14:47:49
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > szczerze to ta oferta też mi coś nie leży, 7D za 2500 zł ?
    > http://www.fotogielda.pl/index.php?zapytanie=&ido=53
    73

    Może tak tanio, bo to egzemplarz przedprodukcyjny ;) - "... gwarancja na 10
    miesięcy"

    --
    Lol

  • 15. Data: 2009-11-07 17:04:58
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Waldek Godel wrote:
    > Jest to po prostu kolejna strona pasożytująca której muszę dać
    > kliknięcia

    Alez nie musisz - docelowa informacja otwiera sie od razu. Zreszta
    klikajac na powyzszy link nie podbijasz zadnego licznika - dopiero celowe,
    swiadome wykopanie/zakopanie informacji wplywa na popularnosc
    podlinkowanego *przez samym uzytkownikow* materialu. Chyba masz wypaczony
    obraz tego rodzaju serwisow... to nie jest joemonster.

    k,

  • 16. Data: 2009-11-07 17:17:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 7 Nov 2009 18:04:58 +0100, KILu napisał(a):

> [...]
    > podlinkowanego *przez samym uzytkownikow* materialu. Chyba masz wypaczony
    > obraz tego rodzaju serwisow... to nie jest joemonster.

    Prawidłowy link to http://pokazywarka.pl/um2w3k/
    dzięki temu zachowają się odnośniki i strona która naprawdę zamieszcza coś
    w sieci będzie prawidłowo pozycjonowana. I to jest nomalne podejście dające
    korzyści stronie która podaje informacje a nie stronie która na nich
    pasożytuje.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2009-11-07 20:11:58
    Temat: Re: [ot] Kolejny wałek na dużąskalę ???
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Waldek Godel wrote:
> [...]
    > coś w sieci będzie prawidłowo pozycjonowana. I to jest nomalne
    > podejście dające korzyści stronie która podaje informacje a nie stronie

    Rozumiem o czym mowisz, ale wykop (bedacy zreszta podrobka serwisu digg)
    jest przypadkiem dosc szczegolnym - szczegolnie w polaczeniu z
    pokazywarka, z ktorej ludzie na ktora czesto ludzie wrzucaja materialy
    tylko po to, by za chwile pokazac je swiatu dzieki wykopowi (z drugiej
    strony wynikajacy z tego gwaltowny wzrost popularnosci zmusil autorow p.
    do wprowadzenia reklam).
    To nam sie OT zrobil... z mojej strony EoT.

    --
    k,

  • 18. Data: 2009-11-08 16:52:52
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Waldek Godel pisze:
    > Jest to po prostu kolejna strona pasożytująca której muszę dać kliknięcia,
    > zanim zobaczę docelowy tekst/obraz. Chcesz to karmić - karm, ale nie
    > zmuszaj innych.

    No to ja się czuję jak superpasożyt, bo adblock powyłączał mi prawie
    wszystko, co miało sens w tym zbieraniu klików. I kto tu kogo wycwanił? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 19. Data: 2009-11-09 06:38:37
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 7 Nov 2009 00:44:28 +0100, adam napisał(a):

    > Krótkie nogi.
    > Konto ma bezzębny słup, który nie kontaktuje bez połówki dykty.

    Może tak, może nie.. Skoro są na tyle niepełnosprytni by robić tak
    oczywisty wałek to ine wiadomo. Kiedyś jakiś cwaniak próbował się podszyć
    pod sprzedającego na allegro i podesłał mi numer konta do wpłaty. Poszedłem
    na policję, buc oczywiście nie chciał przyjąć zgłoszenia bo wg. niego nie
    było przestępstwa, więc musiałem wrócić z wydrukowanymi paragrafami
    (oczywiście wszystkiem maile, nagłówki, nr konta miałem). Parę miesięcy
    później dostałem poleconym jakieś info, że go aresztowali zdaje się, albo
    zatrzymali, już nie pamiętam. Ale na pewno doszli do człowieka.

    --
    marcin

  • 20. Data: 2009-11-09 13:37:23
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "zly" napisał

> [...]
    > później dostałem poleconym jakieś info, że go aresztowali zdaje się, albo
    > zatrzymali, już nie pamiętam. Ale na pewno doszli do człowieka.

    He, he, dobre : ))))
    To się musiał zdziwić.
    Policja - no tak, najlepiej przynieść im wszystko na tacy...

    adam