  • 1. Data: 2017-12-20 07:04:15
    Temat: Kolejny przekręt w branży samochodowej
    Od: p...@g...com

    http://www.sueddeutsche.de/wirtschaft/lkw-kartell-ba
    hn-verklagt-lkw-hersteller-wegen-preis-kartell-1.379
    8124

    Ciekawe że do unijnej kasy (w ramach kar) wpłynęło już 3,8 mrd EUR a jednocześnie EU
    jak lew broni kretaczy w Dieselgate podkreślając że konsumentom odszkodowanie się nie
    należy. Coś tu śmierdzi nieprawdaż ?

  • 2. Data: 2017-12-20 08:55:38
    Temat: Re: Kolejny przekręt w branży samochodowej
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 20 grudnia 2017 07:04:18 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
> [...]
    EU jak lew broni kretaczy w Dieselgate podkreślając że konsumentom odszkodowanie się
    nie należy. Coś tu śmierdzi nieprawdaż ?

    Czyżbyś był teslowym znaczy amerykańskim trollem :)?

    Tak z innej bajki poświeciłem minute ze swojego życia żeby sprawdzić
    ile VW zapłacił kary w USA.
    Linków jest od cholery i każdy coś innego mówi.
    Wiesz coś na ten temat?

  • 3. Data: 2017-12-20 09:16:25
    Od: p...@g...com

    --Wiesz coś na ten temat?

    oficjalnie ponad 20 mrd $

  • 4. Data: 2017-12-20 09:52:27
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-12-20 o 07:04, p...@g...com pisze:
> [...]
    EU jak lew broni kretaczy w Dieselgate podkreślając że konsumentom odszkodowanie się
    nie należy. Coś tu śmierdzi nieprawdaż ?

    Jeżeli ktoś się zdecydował kupić diezla, to powinien od tego zapłacić
    karę, a nie dostać odszkodowanie.
    Odszkodowanie powinni dostawać codziennie wszyscy, którzy muszą oddychać
    trującymi wydzielinami z diezla.
    Diezle powinny zostać przetopione na łyżeczki.

  • 5. Data: 2017-12-20 10:29:01
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 20 grudnia 2017 09:52:30 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:
> [...]
    > trującymi wydzielinami z diezla.
    > Diezle powinny zostać przetopione na łyżeczki.

    Generalnie to życie jest śmiertelną chorobą przenoszoną drogą płciową :).

    Ostatnio kupiłem książkę o Lasku Wolskim.
    Pod koniec lat 80tych był w tragicznym stanie.
    Dopiero upadek PRL i przemysłu w okolicy spowodował że odżył.
    I jest teraz w niezłej kondycji.
    Wiec jak zlikwidujesz diesle
    potem przyjdzie czas na benzynę
    a potem na Tesle z elektrowniami
    itd itd

    Zawsze jakaś cześć populacji bedzie dążyć do tego żebyśmy
    byli bardziej eko...
    I gdzieś tam na nas czeka osiołek przed jaskinią :)

  • 6. Data: 2017-12-20 10:32:44
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-12-20 o 09:52, Poldek pisze:
> [...]
    > trującymi wydzielinami z diezla.
    > Diezle powinny zostać przetopione na łyżeczki.

    Czyżby?
    http://innpoland.pl/135673,nie-do-wiary-samochody-el
    ektryczne-szkodza-bardziej-niz-spalinowe

    T.

  • 7. Data: 2017-12-20 10:32:56
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > I gdzieś tam na nas czeka osiołek przed jaskinią :)
    Kurcze my to już przerabialiśmy

    100 lat temu ekolodzy krzyczeli że jak nic nie zrobimy to
    to końskie gówno zaleje Kraków.

  • 8. Data: 2017-12-20 12:08:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 20 Dec 2017 10:32:44 +0100, T.

    > Czyżby?
    > http://innpoland.pl/135673,nie-do-wiary-samochody-el
    ektryczne-szkodza-bardziej-niz-spalinowe

    Znowu ten jałowy, tendencyjny, bełkocik. Przecież tam standardowo odnoszą
    się _TYLKO_ do *CO2*. Resztę syfów generowanych przez silniki spalinowe,
    tj. tzw. niską emisję oddziałującą bezpośrednio na stan zdrowia ludzi, to
    pies zjadł? W końcu przy produkcji samochodów spalinowych (silników) i
    wydobyciu oraz dystrybucji lokalnej paliwa z kominów fabryk i rur
    wydechowych to pewnie fiołkami pachnie?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2017-12-20 12:19:45
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-12-20 o 12:08, Myjk pisze:
> [...]
    > pies zjadł? W końcu przy produkcji samochodów spalinowych (silników) i
    > wydobyciu oraz dystrybucji lokalnej paliwa z kominów fabryk i rur

    Tu się zgodzę. Ale więcej pyłów generowała trakcja konna niż dzisiejsze
    samochody. Z drugiej strony - nie było związków siarki w powietrzu.
    Niemniej zycie kiedyś było krótsze - głównie dlatego, że ludzie nie
    wiedzieli, że można chorować na choroby, których jeszcze wtedy nie
    odkryto :-)
    T.

  • 10. Data: 2017-12-20 12:35:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 20 Dec 2017 12:19:45 +0100, T.

    > Tu się zgodzę.

    To po co ten tendencyjny link z bełkocikiem zapodajesz?

> [...]
    > Niemniej zycie kiedyś było krótsze - głównie dlatego, że ludzie nie
    > wiedzieli, że można chorować na choroby, których jeszcze wtedy nie

    Dlatego właśnie zniknęły rynsztoki na rzecz kanalizacji i oczyszczania
    ścieków, ulice się oświetla prądem a nie lampami naftowymi, fabryki się
    oddala od skupisk ludzkich i zakłada kominy itd. To się nazywa świadomość i
    postęp cywilizacyjny. Samochody elektryczne nie upowszechniły się JESZCZE
    nie dlatego że są bardziej szkodliwe od spalinowców (bo NIE SĄ) a tylko
    dlatego że są mniej od nich funkcjonalne. Poza tym przeskakują o wiek
    spalinowce mniej więcej jak kanalizacja deklasuje rynsztoki.

    --
    Pozdor
    Myjk