  • 161. Data: 2015-03-19 20:16:46
    Temat: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2015-03-19 o 16:41, Shrek pisze:

    > Przepraszam, ale udajesz głupiego, czy naprawdę nie wiesz? Dotąd miałem
    > cię za rozsądnego człowieka.

    Co będzie według Ciebie głośniejsze? Nowiutka luksusowa limuzyna jadąca
    100km/h na 6 biegu, czy 20 letni golf bez tłumika pałowany 50km/h na dwójce?

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 162. Data: 2015-03-19 21:50:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    > "uwaga nie zapierdalaj, bo hałasujesz, a ludzie chcą spać"?

    Powinno być ograniczenie, jak najbardziej.
    Wyrażone w decybelach mierzonych z odległości 20m :>
    (bo co prędkości do tego?)
    ---
    To są dwie kwestie:
    1. robienie hałasu na drodze
    2. robienie hałasu przez drogę

    Uciążliwość drogi dla mieszkańców zależy od hałasu jaki robi ogół
    samochodów. Można mieszkać 5 metrów od wiejskiej drogi i nie przeszkadza jak
    i 25 od krajów a nie da się żyć.

  • 163. Data: 2015-03-20 00:13:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-03-19 20:16, Jaroslaw Postawa wrote:

    > Co będzie według Ciebie głośniejsze? Nowiutka luksusowa limuzyna jadąca
    > 100km/h na 6 biegu, czy 20 letni golf bez tłumika pałowany 50km/h na
    > dwójce?

    A co to ma za znaczenie? Co będzie głośniejsze 20 letni golf jadący 50
    czy 100? I to samo cwiczenie dla 1 rocznego lexusa.

    Oczywiście można założyć, że ludzie postępują nieracjonalnie i jeżdzą
    50 km na dwójce, tylko.. . żę jest to założenie ... nieracjonalne:P

    Shrek.

  • 164. Data: 2015-03-20 07:42:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-20 o 00:13, Shrek pisze:

> [...]
    >
    > Oczywiście można założyć, że ludzie postępują nieracjonalnie i jeżdzą 50
    > km na dwójce, tylko.. . żę jest to założenie ... nieracjonalne:P

    Bo założenie jest niepotrzebne. Jeżdżenie na optymalnych biegach też
    daje korelację "nowszy może jechać szybciej ciszej niż starszy wolniej
    głośniej".

    --
    Liwiusz

  • 165. Data: 2015-03-20 09:21:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-03-20 07:42, Liwiusz wrote:

    > Bo założenie jest niepotrzebne. Jeżdżenie na optymalnych biegach też
    > daje korelację "nowszy może jechać szybciej ciszej niż starszy wolniej
    > głośniej".

    Oczywiście, że może - może też jechać przy wyłączonym silniku z rozpędu,
    można też wymyślać inne dziwne konstrukcje myślowe.

    A jednak faktem jest że wolniej wychodzi ciszej.

    BTW - tu nawet nie o silnik chodzi, a o hałas opon. I tu nic nie
    zdziałasz - luksusowe wózki będą nawet głośniejsze.

    Shrek.

  • 166. Data: 2015-03-20 10:33:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-20 o 09:21, Shrek pisze:
    > A jednak faktem jest że wolniej wychodzi ciszej.
    >
    > BTW - tu nawet nie o silnik chodzi, a o hałas opon. I tu nic nie
    > zdziałasz - luksusowe wózki będą nawet głośniejsze.

    Przecież to nie jest argument przeciwko mierzeniu hałasu. Skoro nowsze
    są głośne, to ok, odwracamy zależność - maluchem można ciszej jechać
    120, limuzyną 80 - chodzi przecież tylko o efekt niehałasowania.

    --
    Liwiusz

  • 167. Data: 2015-03-20 10:36:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-03-20 10:33, Liwiusz wrote:

    > Przecież to nie jest argument przeciwko mierzeniu hałasu. Skoro nowsze
    > są głośne, to ok, odwracamy zależność - maluchem można ciszej jechać
    > 120, limuzyną 80 - chodzi przecież tylko o efekt niehałasowania.

    Czyli jednak nie jesteś rozsądnym człowiekiem...

    Shrek.

  • 168. Data: 2015-03-20 10:51:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-20 o 10:36, Shrek pisze:

    > Czyli jednak nie jesteś rozsądnym człowiekiem...

    To pisz jaśniej o co ci chodzi, bo nie kumam.

    --
    Liwiusz

  • 169. Data: 2015-03-20 12:39:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-03-20 10:51, Liwiusz wrote:

    > To pisz jaśniej o co ci chodzi, bo nie kumam.

    Krótko mówiąc o to, że sugerujesz, że zamiast ograniczenia prędkości,
    powinno być ograniczenie hałasu w odległości 20m?

    No to szybkie pytanie - jak masz zamiar to zrealizować - bo pieprzysz
    jak Korwin.

    Shrek.

  • 170. Data: 2015-03-20 13:29:19
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Krótko mówiąc o to, że sugerujesz, że zamiast ograniczenia prędkości,
    > powinno być ograniczenie hałasu w odległości 20m?

    ROTFL
    Cel: obniżenie hałasu
    Sposób realizacji: Absurdalne ograniczenie prędkości
    Czy cel zostaje osiągnięty: NIE

    Czyli tradycyjne wylewanie dziecka z kąpielą i odpowiedzialność zbiorowa.

    > No to szybkie pytanie - jak masz zamiar to zrealizować - bo pieprzysz jak
    > Korwin.

    A Ty jak Kaczyński - "nie ważne, że w ten sposób nie osiągnę założonego celu
    ale i tak zrobię ludziom na złość byleby cokolwiek robić".

    Pozdrawiam
    Ergie