  • 190. Data: 2015-03-24 22:55:00
    Temat: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Zaproponuj coś, to Ci podpowiem czy bardzo głupie.

    Przecież to Ty krytykujesz gdzie tylko sie da obecne uregulowania.
    Malkontent...?

  • 192. Data: 2015-03-25 00:10:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Przecież to Ty krytykujesz gdzie tylko sie da obecne uregulowania.

    No i?
    Jeśli coś jest głupie, to jest głupie, więc nadaje się do krytyki.

    Coś Ci się z konstruktywnym wotum nieufności myli....
    A ja nie mam ambicji do bycia drogowcem, prawnikiem, ani politykiem żeby
    robić za nich ich robotę - oczekuję tylko (i wymagam), że znajdą dobre
    rozwiązania.
    Za to im się płaci.

    ---
    Avast.

  • 193. Data: 2015-04-13 22:15:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > No i?
    > Jeśli coś jest głupie, to jest głupie, więc nadaje się do krytyki.

    Zgoda.
    ale jeżeli coś mogłoby być lepsze, to już krytykując oczekiwałbym chociaż
    zalązków pomysłu na polepszenie.

> [...]
    > A ja nie mam ambicji do bycia drogowcem, prawnikiem, ani politykiem żeby
    > robić za nich ich robotę - oczekuję tylko (i wymagam), że znajdą dobre

    Nic mi się nie myli.
    Za to skojarzyło mi się coś takiego:
    "Winston Churchill wypowiedział jakże proste lecz głębokie słowa:
    ,,demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie liczyć wszystkich innych
    form, których próbowano od czasu do czasu''"

  • 194. Data: 2015-04-13 23:53:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    .0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Zgoda.
    > ale jeżeli coś mogłoby być lepsze, to już krytykując oczekiwałbym

    Za duże masz oczekiwania.
    Ty w swojej każdej krytyce od razu wylatujesz z kontrpropozycjami?
    Jakoś nie zauważyłem - raczej czepiasz się i żądasz oraz oczekujesz czegoś
    od innych.