  • 1. Data: 2015-03-14 08:54:14
    Temat: Wyrejestrowanie samochodu po sprzedaży i pytanie o OC
    Od: BEZet <b...@n...pl>

    Czy trzeba wyrejestrowywać samochód jak się go sprzeda ??? Mam umowe
    kupna sprzedaży
    I drugie pytanie.
    Czy trzeba wypowiadać umowe OC? Terazniejszy wlasciciel juz podpisał
    umowe z jakas firma ubezp. Slyszałem ze nie trzbeba bo to sie zmieniło i
    umowa konczy sie z data zakonczenia i tyle. A nie przedluza automatycznie.

  • 2. Data: 2015-03-14 09:23:19
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-03-14 o 08:54, BEZet pisze:
> [...]
    > umowe z jakas firma ubezp. Slyszałem ze nie trzbeba bo to sie zmieniło
    > i umowa konczy sie z data zakonczenia i tyle. A nie przedluza

    Trzeba z umową sprzedaży zameldować się w UK. I tam najlepiej sie
    zapytaj o konieczność fizycznego unieważnienia umowy z ubezpieczycielem.

  • 3. Data: 2015-03-14 09:29:09
    Od: BEZet <b...@n...pl>

    Pisze poważnie, wiec prosze o poważne wypowiedzi

  • 4. Data: 2015-03-14 09:43:44
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-03-14 o 09:29, BEZet pisze:
    > Pisze poważnie, wiec prosze o poważne wypowiedzi
    Oczekiwałem zwykłego "dziękuje", a nie pouczeń.

  • 5. Data: 2015-03-14 09:51:11
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-03-14 o 09:43, Trybun pisze:
    > Oczekiwałem zwykłego "dziękuje", a nie pouczeń.
    Odpowiedziałeś mu tak, jak w tym kawale:
    W Bytomiu pyta się gość autochtona
    - pan wybaczy, jestem z Sosnowca i nie wiem, jak trafić na dworzec.
    - wybaczom wom, odpowiada Bytomiak.
    Jacek

  • 6. Data: 2015-03-14 10:02:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Mar 2015 08:54:14 +0100, BEZet napisał(a):
    > Czy trzeba wyrejestrowywać samochód jak się go sprzeda ??? Mam umowe
    > kupna sprzedaży

    Trzeba zglosic sprzedaz. W urzedzie i u ubezpieczyciela.

    > Czy trzeba wypowiadać umowe OC? Terazniejszy wlasciciel juz podpisał
    > umowe z jakas firma ubezp. Slyszałem ze nie trzbeba bo to sie zmieniło i
    > umowa konczy sie z data zakonczenia i tyle. A nie przedluza automatycznie.

    Wrecz nie wolno.
    Tzn - byly wlasciciel zglasza sprzedaz i tyle.

    Nowy wlasciciel moze nic nie robic - wtedy polisa obowiazuje do konca
    swojego okresu i przedluzania nie ma, moze tez wypowiedziec, wtedy
    umowa rozwiazuje sie z dniem wypowiedzenia !!

    Ale skoro podpisal nowa umowe, to powinien wypowiedziec stara.

    J.

  • 7. Data: 2015-03-14 10:12:27
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-03-14 o 09:51, Jacek pisze:
    > Odpowiedziałeś mu tak, jak w tym kawale:
    > W Bytomiu pyta się gość autochtona
    > - pan wybaczy, jestem z Sosnowca i nie wiem, jak trafić na dworzec.
    > - wybaczom wom, odpowiada Bytomiak.
    > Jacek

    Tak, a mi się zdaje że moja odpowiedź była jasna i prosta. Trzeba
    zgłosić spraedaż auta w WK, a że na 100% nie wiem czy jest rygor
    fizycznego wypowiadania umowy ubezpieczeniowej na sprzedane auto. to
    poradziłem zasięgnąć języka o tym gdy będzie w WK. Co tu dla ciebie jest
    niejasne?
    Co do twojego tekstu - kto w nim jest ten zły? Bo dla mnie to ten
    Sosnowiczan.

  • 8. Data: 2015-03-14 10:27:03
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 14 Mar 2015 09:23:19 +0100, Trybun <i...@j...ru> wrote:

    >Trzeba z umową sprzedaży zameldować się w UK. I tam najlepiej sie
    >zapytaj o konieczność fizycznego unieważnienia umowy z ubezpieczycielem.

    30 dni na _zgłoszenie_ sprzedaży auta w WK.
    14 dni na powiadomienie ubezpieczyciela o sprzedaży auta.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 9. Data: 2015-03-14 13:40:46
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trybun"

    Tak, a mi się zdaje że moja odpowiedź była jasna i prosta. Trzeba
    zgłosić spraedaż auta w WK......
    ---
    Napisałeś, że w UK

  • 10. Data: 2015-03-14 13:41:09
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    Trybun wydumał(a) w news:5503fb5c$0$2191$65785112@news.neostrada.pl :
> [...]
    > zasięgnąć języka o tym gdy będzie w WK. Co tu dla ciebie jest niejasne?
    > Co do twojego tekstu - kto w nim jest ten zły? Bo dla mnie to ten

    Sosnowiczanin jesli już. Ty jestes Trybun i ja tez ci wybaczam :)

    --
    Michael________(TM)