  • 1. Data: 2015-03-15 14:12:18
    Temat: Koniec kapeluszników
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    http://www.wired.com/2015/03/delphis-self-driving-ca
    r-taking-cross-country-road-trip/

    W skrócie za kilka dni pojazd autonomiczny Delphi pojedzie w dłuższą trasę.

    Ponieważ coraz więcej firm przystępuje do wyścigu istnieje prawie pewna
    szansa że dostaniemy pierdyliard niekompatybilnych systemów
    autonomicznych. Czyli nic nowego w inżynierii.

  • 2. Data: 2015-03-15 14:24:29
    Temat: Re: Koniec kapeluszników
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 15 Mar 2015 14:12:18 +0100, Sebastian Biały napisał(a):

> [...]
    > szansa że dostaniemy pierdyliard niekompatybilnych systemów
    > autonomicznych. Czyli nic nowego w inżynierii.

    Ciekawe gdzie Delphi opracowuje te rozwiącania?
    Bo chyba mają placówkę R&D w Krakowie (a przynajmniej jakiś czas temu
    szukali inżynerów z zakresu informatyki).

  • 3. Data: 2015-03-15 21:29:35
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2015-03-15 o 14:24, Tomasz Pyra pisze:

    > Ciekawe gdzie Delphi opracowuje te rozwiącania?
    > Bo chyba mają placówkę R&D w Krakowie (a przynajmniej jakiś czas temu
    > szukali inżynerów z zakresu informatyki).

    mają, ale to jest bardziej D niż R - projektują w nich dla klientów
    moduły elektroniki samochodowej np. komputery do silników, komputery
    sterujące klimatyzacją itp.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 4. Data: 2015-03-15 22:19:07
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Sunday, March 15, 2015 at 11:12:23 PM UTC+10, Sebastian Biały wrote:
    > http://www.wired.com/2015/03/delphis-self-driving-ca
    r-taking-cross-country-road-trip/

    > W skrócie za kilka dni pojazd autonomiczny Delphi pojedzie w dłuższą trasę.

    Z niecierpliwoscia czekam kiedy te rozwiazania wejda pod strzechy.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Iguan007
    https://picasaweb.google.com/iguan007

  • 5. Data: 2015-03-15 22:32:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Iguan_007"

> [...]
    > trasę.

    Z niecierpliwoscia czekam kiedy te rozwiazania wejda pod strzechy.
    ---
    Chcesz jeździć po chacie ? :-)

  • 6. Data: 2015-03-16 10:23:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Sebastian Biały wrote:

> [...]
    > szansa że dostaniemy pierdyliard niekompatybilnych systemów
    > autonomicznych. Czyli nic nowego w inżynierii.

    skoro mają być autonomiczne to nie muszą być kompatybilne. Gorzej jakby
    musiały ze sobą współpracować.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2015-03-17 12:49:44
    Od: g...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 marca 2015 10:24:23 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > skoro mają być autonomiczne to nie muszą być kompatybilne. Gorzej jakby
    > musiały ze sobą współpracować.

    Jakby umialy wspolpracowac z jakas centrala, to bylyby interesujace zastosowania:
    plynna jazda, wieksza przewidywalnosc, automatyczna jazda na suwak czy wrecz
    rezygnacja ze sygnalizacji bo by sie synchronizowaly lepiej od Wietnamczykow na
    motorkach :)

    bajcik